Vraag

sms blokkade

Reputatie 2
Hallo allemaal,

Ik heb een relax abbonement. 150 belminuten en 100 smsjes.
ik kan wel via my-tmobile zien hoeveel belminuten ik heb, de niet gebruikte belminuten spaar je op en neem je mee naar de volgende maand.
ik kan NIET via my-tmobile zien hoeveel smsjes ik deze maand nog kan versturen, ik zou er dus graag een blok op zetten zodat ik neit meer dan 100 smsjes per maand kan sturen. is dit mogelijk?

alvast bedankt voor de hulp
Sander

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
nee dat kan dacht ik niet dat er na een bepaald aantal sms een blokkade op komt wat je wel kan doen is een widget of app (lig aan het toestel ) op zetten zodat je het bij kan houden je kan kijken bij my t-mobile bij zoeken zeltten widgets of apps
Reputatie 2
uhhm ik snap het niet helemelaal. ik heb een htc touch diamond, zou ik daar dan een sms teller op moeten zetten?
Reputatie 6
ja dat zal je moeten doen want tmobile houd het allen voor je bij op my mobile wat je ook kan inloggen op je mobiel (ik heb er ook een maar voor iphone)kijk eens of er een app is op mobile startpagina.nl en htc .com/us/support. of er moeten mensen zijn op dit forum die een betere oplossing weten
Reputatie 2
ja ik zal daar even gaan kijken,

meer reacties en opties zijn nog welkom
Reputatie 2
ik kan alleen op bijde links niet egt bij apps komen,, link 2 werkt ook niet!
Reputatie 6
ik heb er nog een gevonden voor je htc.toch@pro.auchpro.freeware.com anders moet je bij zoeken in tikken ondersteuning htc of via google en voor hier op het forum die hier oplosingen voor weten zijn hartelijk welkom natuurlijk
Reputatie 2
Hallo,

Zoon sms-teller kan dat ook op de Samsung wave???
ik hoor graag!

Groet Dennis