Beantwoord

SMS bundel maximaal

• 27 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Ik zie nu dat bij een nieuw abonnement automatisch de bundel SMS maximaal wordt aangezet. Die wil ik niet - anders had ik daar zelf wel voor gezorgd. Het was netjes geweest als dat duidelijk was gemaakt bij het afsluiten van het abonnement, zodat ik ook had geweten dat ik hem op had moeten zeggen. Er zijn mij nu kosten in rekening gebracht waarvoor ik niet zelf heb gekozen en daar ben ik niet blij mee. Kan daar iets aan worden gedaan?
Verder neem ik aan dat ik de bundel gewoon kan uitzetten, zonder dat dan de korting op mijn abonnement verdwijnt?
icon

Beste antwoord door iamPuk 28 oktober 2012, 08:18

Hoi Ravyna en welkom op het forum 🙂 .

Ik had dit onlangs ook en toen ik het contract van Student mobiel erbij pakte stond er bovenaan het contract dat ik de Sms maximaal 2 maanden gratis kreeg vanwege een jubileum ofzo. Controleer je contract eens.

Ik kan de Sms Maximaal via My T-Mobile uitzetten en dit heeft geen invloed op de korting van de Smart Plus 230.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ravyna en welkom op het forum 🙂 .

Ik had dit onlangs ook en toen ik het contract van Student mobiel erbij pakte stond er bovenaan het contract dat ik de Sms maximaal 2 maanden gratis kreeg vanwege een jubileum ofzo. Controleer je contract eens.

Ik kan de Sms Maximaal via My T-Mobile uitzetten en dit heeft geen invloed op de korting van de Smart Plus 230.

Reageer