Vraag

Sms bundel uit zetten?

Reputatie 2
Op de website staat het volgende:
Voor Sms Maximaal en de Sms Verdubbelaar geldt dat deze maandelijks uit- en aangezet kunnen worden.
Als ik naar bundels wijzigen ga krijg ik bij sms bundel alleen het volgende:
We hebben twee Sms Voordeelbundels voor je. Let op Sms Voordeelbundels gaan niet automatisch mee als je overstapt naar een ander tariefplan. Vergeet dus niet opnieuw een Sms Voordeelbundel aan te zetten. Meer informatie
Sms Maximaal Vast (huidige keuze)
Ten eerste is het maar 1 bundel die getoont wordt, en zie nergens staan waar ik hem uit kan zetten.. HELP!?

48 reacties

Reputatie 6
dat kan als je dat wil een moderator voor je doen (er zit soms een storing in de website)
Reputatie 2
Als die uitgezet kan worden graag! 🙂
Reputatie 6
@DannyEster

Ik heb de bundel Sms Maximaal voor je gedeactiveerd. Zodra je My T-Mobile account is bijgewerkt zul je zien dat deze hier ook niet meer zichtbaar is.
Ik zou ook graag zien dat mijn sms bundel uitgezet wordt; hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Reputatie 6
@basv

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ik heb de Sms-bundel voor je gedeactiveerd, zodra je My T-Mobile is bijgewerkt zal deze ook uit je overzicht verwijderd zijn.
Zou mijn sms-bundel gedeactiveerd kunnen worden?
Reputatie 6
@inger
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb de bundel voor je uitgezet. Omdat je nieuwe bundelperiode op de 8e is ingegaan wordt de bundel nog wel op je volgende factuur in rekening gebracht. Op de factuur van september wordt het teveel betaalde bedrag weer in mindering gebracht.
ik wil mijn bundel ook uitzetten,

zou een moderator dat willen doen?

gr fabio
kan mijn smsbundel ook alstublieft worden uit gezet
Reputatie 5
@fabiotol
Ik heb je in dit topic al een reactie gegeven.

@iljalindeloo
Je hebt bij de Relax 150 '06 de Voordeelbundel Sms Maximaal Vast geactiveerd. Deze kun je tijdens contractsperiode niet verwijderen bij je contract. Dit is mogelijk vanaf 5 december 2011.
Gisteren 22:24 1 Hoi willen jullie mij aub helpen met het uitschakelen van de sms verdubbelaar en de gespecificeerde rekening.
Ik heb het nu al meerdere malen geprobeerd zelf te wijzigen , maar het wil maar niet lukken.
Alvast heel erg bedankt!

Mvg Alexan
Reputatie 5
@Alexan79
Ik zie dat je contact hebt gehad met T-Mobile Klantenservice. De Voordeelbundel Sms Verdubbelaar is verwijderd en de gespecificeerde factuur uitgezet.
Beste moderators,
Zou mijn sms maximaal-bundel en internet plus-bundel aub ook gedeactiveerd kunnen worden? Ik heb dit meerdere malen geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Mvg.
Reputatie 7
@jaime79

Ik heb de Sms Maximaal per 29 augustus voor je stop gezet en de Internet Plus Voordeelbundel per 7 september 2011. De Voordeelbundels mag je namelijk 1 maal per maand aan en of uitzetten.
Zou mijn sms maximaal ook gedeactiveerd kunnen worden.

mvg
Reputatie 7
@ron_t

Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik kan jouw Sms Maximaal vast niet deactiveren omdat je er bewust na het ingaan van je bundel Bel&SMS 25 voor gekozen hebt deze te activeren.
Ik heb twee maanden geleden voor sms maximaal gekozen. Deze keuze heb ik gemaakt aangezien er stond dat ik deze iedere maand aan en uit zou kunnen zetten en ik toen erg veel buiten mijn bundel smste. Nu wilde ik de bundel laatst uitzetten met het idee dat ik hem weer aanzet wanneer ik weer meer sms,maar dit ging niet. Nu hoop ik dat iemand hem voor mij uit zou kunnen zetten.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
@GK88
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je maakt gebruik van Voordeelsim. Voor Sms Maximaal in combinatie met jouw abonnement geldt
dat de minimale duur van deze bundel is gekoppeld aan de minimale duur van de overeenkomst. Je kunt deze bundel tussentijds niet uitzetten.
Bij het toevoegen van de sms maximaal-bundel heb ik nergens gelezen dat dit in combinatie met mijn abonnement zou betekenen dat het niet maandelijks aan en uit te zetten is. Sterker nog, toen ik deze bundel via T-mobile heb toegevoegd werd overal in grote letters aangegeven dat de bundel maandelijks aan en uit te zetten is. Ik heb nergens een sterretje zien staan met voordeelsim uitgezonderd. Wellicht dat ergens in de voorwaarden van het voordeelsimabonnement staat aangegeven dat het uitzetten niet mogelijk is, maar door dit niet (duidelijk) aan te geven op de website 'lok' je mensen zoals ik met een 'flexibele wijze van het toevoegen en verwijderen van bundels' maar blijkt dit ineens toch niet zo flexibel te zijn. Ik ben dan ook van mening dat ik van deze sms maximaal bundel af zou moeten kunnen komen aangezien het nooit mijn intentie is geweest mijn abonnement structureel te wijzigen in plaats van tijdelijk.
Reputatie 5
@GK88

Zoals mijn collega reeds heeft aangegeven is het bij een Voordeelsim niet mogelijk om de voordeelbundel Sms Maximaal te deactiveren. Deze is gekoppeld aan je abonnement tot aan de einddatum van je contract. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd. Zou je hierop willen antwoorden?
Ik zou ook graag zien dat mijn sms maximaal bundel uitgezet wordt. Alvast bedankt.
Reputatie 6
@Dirk-

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Je hebt een Sms-Maximaal Vast bundel geactiveerd bij jouw contract, deze loopt tot het einde van de contractstermijn en kan voor die tijd niet worden gedeactiveerd. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd.
Zou mijn sms-maximaal gedeactiveerd kunnen worden?
Reputatie 5
@Robgin
Bij je Relax 200 '06 zit de Voordeelbundel Sms Maximaal gekoppeld aan je contract tot de einddatum. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd.
Ik zou graag willen dat mijn voordeelbundel sms maximaal permanent stopgezet wordt volgende maand (dus dat ik hem volgende maand niet heb)

Reageer