Vraag

Sms bundel uit zetten?

Toon eerste reactie

48 reacties

Reputatie 5
@Teunke7
Je maakt gebruik van Voordeelsim. Voor Sms Maximaal in combinatie met jouw abonnement geldt
dat de minimale duur van deze bundel is gekoppeld aan de minimale duur van de overeenkomst. Je kunt deze bundel tussentijds niet uitzetten.
Nou ik heb gelezen dat je deze bundel aan en uit kunt zetten. Ik heb hem 1 x aan gezet en heb hem nu opeens de 2de maand weer zonder dat ik hem heb aangezet of begrijp ik je reactie niet goed? Het duurt toch 1 maand zo'n bundeltje???
Graag zou ik willen dat mijn 'sms maximaal' uitgezet wordt. Nu lees ik bij verschillende reacties dat dit niet mogelijk is als je gekozen hebt voor 'sms maximaal vast'. Bij mijn gegevens op internet staat 'sms maximaal vast' maar als ik terug kijk in mijn contract en naar de site ga waar ik mijn abonnement besteld heb (www.gsmtopdeal.nl) dan is de keuze 'sms maximaal' alleen mogelijk en niet 'sms maximaal vast'. Ik ga er dan dus ook vanuit dat mijn smsbundel gedeactiveerd kan worden aangezien ik nooit getekend heb voor 'sms maximaal vast'. Graag uw reactie,

M.v.g.
LJM Pullens
Reputatie 5
@teunke7

Het aan en uitzetten van bundels is alleen van toepassing op de Relax en Smart abonnementen. Bij een Voordeelsim is het niet mogelijk om de Sms Maximaal uit te zetten nadat je deze eenmaal hebt geactiveerd. De voorwaarde bij een Voordeelsim is dat de gekozen Voordeelbundel actief dient te blijven tot aan het einde van het contract.
Reputatie 5
@laure

Zoals ik hierboven reeds heb aangegeven is het alleen bij de Relax en Smart abonnementen mogelijk om een Voordeelbundel na minimaal één maand weer uit te zetten. Jij maakt gebruik van een Bel&Sms abonnement. Hierbij dient de gekozen Voordeelbundel actief te blijven tot aan het einde van het contract.
Verlangt terug naar vodafone waar de klant niet opgelicht wordt !!!
Ik probeer ook mijn smsmaximaal bundel te verwijderen
Reputatie 5
@Arjen1888
Welkom op het T-mobile Forum!

Bij je Bel & Sms abonnement is het niet mogelijk om voor einddatum van je contract de Voordeelbundel Sms Maximaal te verwijderen.
Dat is ook zonde dat er hier klanten de dupe worden.
Je wordt duidelijk gemaakt dat je makkelijk een voordeelbundel aan en uit kan zetten, maak je daar gebruik van, blijkt het niet te kunnen vanwege het soort abbonement, sorry, maar dit vind ik niet netjes om zo met je klanten om te gaan!
Die sms maximaal had ik hard nodig in 1 maand, dus dacht daar mooi gebruik van te kunnen maken. En nu moet ik nog tot het eind van mijn contract door betalen. Stelletje boeven!!!

Ik ben flink teleurgesteld!!!
Ook ik heb via gsm-topdeal een "mooi" abbo'tje afgesloten. Daar vroeg ik of ik mijn sms-maximaal al kon activeren(gezien ik al eerder klant van t-mobile was en het toen ook al aan en uit kon zetten). Hier gaven ze aan dat dit allemaal mogelijk was. Verder vroeg ik er nog expliciet bij of ik het ook weer kon de-activeren. Dit was geen probleem want maandelijks is het opzegbaar en weer aan te zetten, net als t-mobile family! Ik dacht; leuk, sluit maar af dan!

Wil ik het later uitzetten omdat ik er na een paar maanden achter gekomen ben dat ik het toch niet gebruik, lukt dit niet en staat er "vast" achter op de site! Ik t-mobile bellen, krijg ik te horen dat dit niet uit te zetten is omdat deze keuze invloed had op de prijs van het toestel... die was al gratis! ook zonder die kwalitatief uitermate teleurstellende bundel! Kon ze me een maand gratis aanbieden... heb ik niet geaccepteerd, want dan accepteer je gelijk dat het definitief niet meer opzegbaar is. Ik vind dit heel erg jammer en het is voor mij gewoon erg misleidend geweest. ik heb geprobeerd contact op te nemen met gsm-topdeal over hoe dit toch mogelijk is; geen reactie.

Is het echt op geen enkele manier mogelijk dit ongedaan te maken? Het is dan misschien "maar een tientje per maand", maar het is vanaf nu voor mij nog wel een 140 euro tot het einde van mijn contract! en dit terwijl ik er geen gebruik van maak... Ik wil er vanaf want ik voel me (netjes gezegt en de huisregels respecterend) behoorlijk bij de neus genomen!
Reputatie 5
@Arjen1888, @van-sjizzl
Op de website van Gsmtopdeal staat vermeld dat de Sms Maximaal de gehele contractsduur meeloopt. "Voor Sms Maximaal geldt dat de minimale duur van deze bundel is gekoppeld aan de minimale duur van de overeenkomst."

Als je de Sms Maximaal activeert in een lopende contractsperiode dan is deze ook gekoppeld tot einddatum van het huidige abonnement.
@Ries,

Ongetwijfeld zal er ergens iets staan wat jullie gelijk geeft, maar het is bezopen dat als ik, via my T-mobile op de T-mobile website, tijdelijk sms maximaal wil, omdat er mooi staat omschreven dat dit ook weer makkelijk uit te zetten is, dus eerst de voorwaarden van Gsm top deal zou moeten lezen?
Jullie bieden mij dit aan via MY T-Mobile!!!! En niet GSMtopdeal.
En precies wat van-sjizzl zegt, dit geintje kost mij meer dan 140 Euro. Zeg nou zelf, is dit eerlijk?
Het zal idd vast ergens staan, maar toch vind ik het niet helemaal eerlijk(eigenlijk helemaal niet). Ook blijf ik uiteraard een nederlander en zit graag voor een duppie op de eerste rij, daarbij begrijp ik dat dát niet echt mogelijk is. Maar als ik (in mijn geval) tot 2 keer toe vraag of het maandelijks opzegbaar is aan die vent aan de andere kant van de lijn, en die dat tot 2 keer toe ook bevestigd, en ik kom er vervolgens achter dat dit niet het geval is, dan had ik dit nooit afgesloten zonder van te voren te kijken of ik het wel écht zou gaan gebruiken in plaats van achteraf.

Dit is dan misschien de/een "fout" van gsm-topdeal, maar vervolgens vind ik het persoonlijk erg jammer dat er verder niks geregeld kan worden onder het mom van coulance oid. Al is het 't eerste jaar uitzingen en het 2e jaar uitgeschakeld ofzo. Heeft t-mobile er toch nog een jaar "plezier van gehad". Maar 1 maandje gratis voor de last staat niet helemaal in verhouding met (toen nog +-) 180 euro aan bundel voor de rest van mijn lopende contract. Aan mijn belgedrag kan het niet liggen, want ik betaal genoeg wat buiten mijn bundel komt, en qua sms gaat het meeste van mijn family af want dat is toch naar mijn vriendin. Ook ben ik al jaren lang een netjes betalende klant die zeker meer heeft betaald dan hij heeft gebruikt in de afgelopen jaren.

begrijp me niet verkeerd, over het algemeen ben ik best tevreden over de provider, maar met zoiets als dit heeft het toch een erg nare bijsmaak. (Overigens is dit ook zeker niet tegen Ries of andere moderators persoonlijk, die doen ook alleen maar hun werk en doen dit goed, al krijgen zij wel altijd het "geplas" over zich heen. Ze doen enorm veel goede dingen, dat mag ook best gezegt worden)
Reputatie 2
Beste T-mobile,
Ik ben waarschijnlijk heel origineel met de vraag of mijn SMS maximaal uitgezet kon worden 🙂 Nu lees ik dus dat niet bij ieder abbonement het opgezegd kan worden. Ik heb een Blackberry Bel en Sms 35 bundel, en ook bij mij staat SMS Maximaal Vast, komt het er dan op neer dat ik hier ook geen recht op heb om hem uit te zetten?
Fijne avond! (nacht)
Ik zou ook graag mijn sms-bundel uit willen zetten, want ook bij mij is dit niet mogelijk om via wijzigen voor elkaar te krijgen!
Kunnen jullie me helpen?
En ik heb een voordeelsim bundel, maar mijn contractdatum is reeds al 3 jaar verstreken;) dus daar heb ik al naar gekeken!

mvg.
Reputatie 5
@marisding
Bij je Bel & Sms 35 is het helaas niet mogelijk om de Voordeelbundel Sms maximaal te verwijderen. Dit is mogelijk na contractsperiode (25 januari 2013).

@hcvanlaviere
Welkom op het T-mobile Forum! :)

Bij je Voordeelsim 150 + 100 zit de Voordeelbundel Sms maximaal gekoppeld aan je contract. Aangezien je contractsvrij bent heb ik deze bundel voor je verwijderd. Ik heb je hiervan een bevestigings-sms gestuurd.
Reputatie 2
Goedemorgen,

Graag zou ook ik mijn sms maximaal willen laten deactiveren, is dat mogelijk?

alvast bedankt.

MVG Veronique
Reputatie 5
@veroniquereeden
Je kunt je Voordeelbundel Sms maximaal deactiveren via My T-Mobile. Je doet dit bij: Bekijk en wijzig je abonnement > wijzigen > geen sms voordeelbundels.
kan mijn sms bundel ook uit? het is mij totaal onduidelijk of deze uitgezet kan worden al dan niet

bedankt
Reputatie 7
@evavdtoorn

Welkom op het T-Mobile Forum.

De voordeelbundels kun je maandelijks aan- en uitzetten bij alle Smart abonnementen. Wanneer je een Voordeelsim hebt zit de bundel Sms Maximaal vast gekoppeld aan de looptijd van je contract en is hij niet tussentijds te deactiveren.
Reputatie 2
Hallo,
ik wil ook graag mijn SMS verdubbelaar uitzetten, ik heb nog een oude Flex. Op de website kan ik het niet veranderen en het zat niet bij mijn contract in.

Alvast bedankt,

Melanie
Reputatie 5
@ProReNata
Ik heb de Sms Verdubbelaar bij je Flex abonnement verwijderd. Ik heb je hiervan een sms ter bevestiging gestuurd.
Gk88 schrijft 020911 precies hetzelfde als mijn mening in deze!!!!!nergens stqaat er iets over dt het gedurende de gehele contractsduur is, men verleid de mensen met een maandelijks opzegbare bundel. En achteraf blijkt het niet opzegbaar te zijn , een hele kwalijke zaak, wil hier graag een oplossing voor!!!!

Reageer