Vraag

SMS diensten

• 22 oktober 2011
  • 14 reacties
  • 629 Bekeken

Hallo ,Op mijn blackberry curve zijn volgens mij alle betaalde sms diensten geblokkeerd.Bijvoorbeeld al betaal je aan een spel via telefoon dan kan dat niet want het is geblokkeerd.
Kunnen jullie dit alstublieft un-blokkeren? Of kan ik dat zelf doen en zoja hoe dan?

14 reacties

Badge +12
Hallo Basklein,

Staat deze dienst niet geblokkeerd in je firewall van je toestel?
Heb je ooit het smsdienstfilter ingevuld op internet?
Ik heb nog nooit een smsdienstfilter ingevuld op internet , wel geprobeerd om het via die manier te unblokeren maar werkte ook niet.

Hoe kan ik die uit mn firewall halen of hoe zie ik dat het in mn firewall staat?
Badge +12
@Basklein,

1. Klik in de toestelopties op Beveiligingsopties.
2. Klik op Firewall.
3. Schakel het selectievakje naast een of meer berichttypen in.
4. Druk op de menutoets.
Alles staat bij mijn firewall uit , behalve helemaal onderaan staat bij ''Niet Gecodeerd'' 1 geblokkeerd.

Voor de rest staat niks aangevinkt en niks geblokkeert.
Badge +12
Dan lijkt het erop dat T-mobile iets blokkeerd.

Dit kunnen hun alleen wissen, hoelang heb je al de prepaid?
Ik heb mijn mobiel nu ongeveer een maand met prepaid.
Badge +12
En je hebt zelf al met minimaal 20 euro opgewaardeerd ? (kan je 0900 bellen)
Ja , ik heb tot nu toe 1x opgewaardeert met 20 euro.
Badge +12
Dan zouden de blokkades gewist moeten zijn.

Werkt het ook niet in een ander toestel?
Ik zal mijn sim-kaart vanavond wel in mijn nokia-c3 stoppen , en kijken of het dan lukt.
Ik heb mijn sim kaart nu in mijn nokia , maar dan vraagt hij voor een opheffingsnummer , ik vertrouwde het niet want ik weet niet wat er dan gebeurt. dus heb m er maar weer uitgehaald. Maar weet jij dan hoe ik t-mobile dan kan bereiken? Of als ze dit lezen: Kunnen jullie dit alstublieft opheffen , want ik vind het nu echt irritant worden.
Badge +12
@Basklein,

Je kan T-mobile morgen bereiken via 06 - 2400 1200.
Reputatie 5
@Basklein
Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Wil je wanneer je dit hebt gelezen je toestel een keer uit- en aan zetten. Hierna moet je 0900-nummers kunnen bellen.
Oke dank u wel!

Reageer