Vraag

sms maximaal

Ik heb vanmiddag mijn sms maximaal ingeschakeld. Wanneer kan ik hier gebruik van maken? Op mij My T Mobile staat er nl nog niet bij hoeveel tegoed ik heb tot het einde van mijn maand?

20 reacties

En ik kan hem helemaal niet uitzetten. Hij staat ook overigens gewoon op m'n factuur terwijl het 1 maand gratis was.
Reputatie 5
@luukbouman
Wanneer je de Voordeelbundel Sms Maximaal activeerd, gaat deze per direct in. Via My T-Mobile kun je zien hoeveel sms'jes je nog kunt versturen.

@Sabinehaak
Je kunt de Voordeelbundel Sms Maximaal na minimaal 1 maand gebruik weer uitschakelen. Je hebt de voordeelbundel op 16 juni geactiveerd, deze kun je dus eventueel op 16 juli uitschakelen. Ik zie dat je de korting niet hebt ontvangen, ik heb hiervoor een credit in de systemen verwerkt. Deze credit zal verrekend worden met de openstaande factuur.
Reputatie 2
Ik wil graag mijn sms maximaal uitzetten omdat ik het niet gebruik ( of in ieder geval te weinig omdat ik ook T-Family heb ) maar ik kan hem niet uitzetten.
Reputatie 6
@heidi1970
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb de Voordeelbundel Sms Maximaal per direct voor je uitgezet. Omdat je nieuwe factuurperiode ingaat op iedere 17e wordt de bundel op je eerstvolgende factuur nog in rekening gebracht. Ik kan dit niet meer voorkomen. Op de factuur van augustus wordt dit teveel betaalde bedrag automatisch gecorrigeerd.
Reputatie 2
Hardstikke bedankt Raymond.
Ik heb al 2 maanden een sms maximaal bundel. Nu wil ik hem uitzetten maar dit lukt niet. Kan iemand mij zeggen hoe ik deze uit kan zetten?
Reputatie 6
@bjornlos
Je maakt gebruik van het abonnement Bel&Sms. Bij dit abonnement wordt de Voordeelbundel Sms Maximaal Vast gekoppeld aan je contractperiode. Daarom is deze bundel niet uit te zetten.
Beste Raymond,

Het lukt mij niet mijn voordeel sms bundel uit te zetten, hoe kan ik ervoor zorgen dat mij dit de volgende keer wel lukt?

Mvg
Reputatie 6
@vervanhoorn
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je gebruikmaakt van het abonnement Voordeelsim. Ook bij dit abonnement is de Voordeelbundel Sms Maximaal gekoppeld aan de contractperiode en is daarom niet uit te zetten.
Bij mij is het ook niet mogelijk om de sms-maximaalbundel uit te zetten en staat ook gewoon op de factuur, zou 1 maand gratis zijn?
Reputatie 6
@31ilse

Ik zie dat je op 10 juni de Voordeelbundel Sms Maximaal hebt geactiveerd, waarvan de eerste maand gratis is. Deze korting staat op de factuur van 15 juni. De voorwaarde van deze actie is dat, ná de gratis maand de Voordeelbundel gekoppeld wordt aan de contractperiode. Om deze reden is de Voordeelbundel niet uit te zetten.
Reputatie 2
jaa je hebt zeker Abonnement of niet
ik zou ook graag mijn sms maximaal uit willen zetten maar dit lukt niet..

zou het wel kunnen als ik overstap naar voordeelsim 300+100?

want als ik dit verander ben ik mijn blackberry internet weer kwijt hellup!
Hallo,

Nou heb ik sms maximaal, de 17e gaat mijn nieuwe abbo in.. Moet ik dan zelf mijn sms maximaal uitzetten? En als ik hem uitzet, wordt hij dan meteen stop gezet? Of moet ik dat een maand van tevoren doen?

Groetjes
Reputatie 5
@gerschrijen
Bij de prijslijst van de Voordeelsim staat aangegeven dat de Voordeelbundel Sms Maximaal in combinatie met je abonnement geldt voor de minimale duur van je contract. Ook wanneer je de bundel wijzigt van de Voordeelsim 150+100 naar de Voordeelsim 300+100 is het niet mogelijk om de Voordeelbundel Sms Maximaal te verwijderen.

@renaatje5

Bij je vernieuwing, welke op 17 augustus ingaat, maak je geen gebruik meer van de Voordeelbundel Sms Maximaal. Deze zal dan ook automatisch verwijderd worden op die datum.
hallo,
ik heb mijn contract verlengd en hij was vorige maand in gegaan maar ik zie nergens hoeveel sms ik over heb van mijn 1000 smsjes... Dat was voorheen wel het geval. En ik heb het gevoel dat het ook niet aanstaat (maar dat had ik bij de contract verlenging wel aangevinkt en heb het ook nog maals op het contract nakeken en daar staat het ook erop ) want ik maak opeens heel veel overige kosten terwijl ik alleen maar JUIST sms.. Dat is de reden ook waarom ik die sms maximaal heb aangesloten.
Ik heb jullie klantenservice gebeld en die vertelde mij dat hij het niet kon zien waarom ik extra kosten maakte als ik alleen zou smsen.. maar vind het ook raar/belachelijk dat er eerst een factuur moet zijn zodat jullie kunnen zien waar het aan ligt dus ondertussen elke smsje wordt gewoon erbij gerekend... nu mag ik nog hopen dat ik al die overige kosten terug ga krijgen!.
Reputatie 5
@indosteelo

Zoals T-mobile Klantenservice al aangeeft kunnen wij niet inzien waar de overige kosten uit bestaan. De Voordeelbundel Sms Maximaal is actief bij je contract. Ik wil je vragen de komende factuur af te wachten. Deze komt omstreeks 28 augustus. Mochten er kosten op staan welke niet correct zijn worden deze uiteraard gecorrigeerd.
@Raymond

Vind ik een beetje raar want voor deze 2 maanden heb ik nooit een SMS Maximaal bundel gehad. Heb hem 2 maanden geleden aangezet en kan hem nu niet meer uitzetten.
@EsthervD

dank je wel... okay het is dan niet anders!...
Reputatie 5
@bjornlos
Wanneer je bij een Bel & Sms abonnement een Voordeelbundel Sms Maximaal activeert, zit deze gekoppeld aan je contract tot de einddatum. Dit is ook de reden waarom je de bundel niet kunt verwijderen.

Reageer