Vraag

SMS maximaal

• 17 mei 2012
  • 6 reacties
  • 509 Bekeken

hallo, ik wil graag mijn sms maximaal uitzetten maar dat lukt niet via my tmobile

6 reacties

Reputatie 4
Hoi,

Waarschijnlijk is de SMS Maximaal een bundel die vast zit aan je contract. Helaas kun je deze dan niet uitschakelen. Een moderator kan morgen hier meer informatie geven en dit eventueel bevestigen.

Gr. Casper.
heb hier al eens over gebeld met de klantenservice en die verzekerden mij dat ik hem kon uitzetten na 1 jaar, het abonnement loopt 2 jaar.
Reputatie 7
@blanda6
Bij de Smart-abonnementen is Sms Maximaal per maand uit te zetten. Hoe het bij Relax of Flex zit weet ik niet, waarschijnlijk loopt deze bundel tot de einddatum van je contract. Bekijk oude tarieven
Badge +3
@blanda6

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Je kunt Sms Maximaal niet uitzetten omdat deze bundel gekoppeld is aan je contract. Je kunt Sms Maximaal dus pas ook uitzetten wanneer je contract is verlopen. Kijk voor meer informatie en voorwaarden hier.
Onze dove zoon had eerst een voordeelsim 150 waaraan we later een sms maximaal bundel gekoppeld hebben. Was per maand opzegbaar. Onlangs verlengd (het beviel wel). Inmiddels woont hij weer thuis, heeft ie minder sms-jes nodig en blijkt de sms bundel niet meer opzegbaar. Fraai. Krijg je een warm gevoel van.
ja dat warme gevoel heb ik ook!!!!! / DUS NIET!!! schandalig deze site is zeer misleidend!! er staat op de betreffende pagina niets over oude tarieven. ik ga er niet mee akkoord!!!!!

Reageer