Beantwoord

SMS maximaal

• 16 oktober 2013
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Goeiedag ik wil graag mijn bundel sms maximaal uitzetten. Maar hoe doe ik dat? Want ik mag mijn abonnement wijzigen en kan alles aanpassen behalve dat. Ik wil ook graag een nieuw abonnement afsluiten, maar is dan de sms maximaal al automatisch weg of moet ik hem echt zelf uitzetten.

Groetjes Miranda
icon

Beste antwoord door Tom 18 oktober 2013, 10:05

@mimo30

Goed dat je dit even navraagt! Je SMS Maximaal bundel zit vast aan je contractperiode. Je contract loopt tot 06/02/2014. Daarna kun je deze bundel deactiveren.

Wanneer je een verlenging doorvoert, en het nieuwe abonnement gaat in, dan zullen alleen de bundels actief zijn die je bij je verlenging afsluit. Wanneer je dus bij je verlenging niet voor de SMS Maximaal bundel kiest, zal deze automatisch worden gedeactiveerd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@mimo30

Goed dat je dit even navraagt! Je SMS Maximaal bundel zit vast aan je contractperiode. Je contract loopt tot 06/02/2014. Daarna kun je deze bundel deactiveren.

Wanneer je een verlenging doorvoert, en het nieuwe abonnement gaat in, dan zullen alleen de bundels actief zijn die je bij je verlenging afsluit. Wanneer je dus bij je verlenging niet voor de SMS Maximaal bundel kiest, zal deze automatisch worden gedeactiveerd.

Reageer