Vraag

SMS maximaal bundel

• 3 november 2012
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Hallo,
ik heb sinds 8 augustus 2012 een abonnement en ik had een vraag over mijn factuur.
Ten eerste kan ik mij helemaal niet herinneren dat ik een SMS maximaal bundel heb besteld.
Ten tweede vraag ik mij af waarom ik deze in de eerste 2 maanden 100% vergoed kreeg en nu vervolgens die van oktober wel moet betalen?
Ik heb nu die SMS maximaal verwijderd, dit zorgt er toch niet voor dat ik de eerste 9 maanden mijn 50% korting op het hele abonnement kwijt ben?
En waar in mijn contract kan ik lezen dat ik alleen de eerste 2 maanden van die SMS maximaal vergoed krijg..? Ik vind dit namelijk een beetje vreemd...

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi vigonoah en welkom op het forum 🙂 .
Controleer je contractbevestiging eens want ik denk dat bij jou hetzelfde is gebeurd als bij mij ...
Bij mij stond de Sms Maximaal ook aan met 100% korting en toen ik mijn contract bekeek las ik bovenaan:
Nu de Sms Maximaal 2 maanden met 100% korting omdat we jarig zijn! Wilt u liever niet de Sms Maximaal dan kunt u die uitzetten via My T-Mobile.
Ik heb mijn contract verlengd via Student Mobiel.

Je betaalt de maandkosten altijd vooruit en ook kortingen krijg je op deze manier. Meer uitleg over korting die in rekening is gebracht lees je in dit [thread=181846]topic[/thread]

Ik heb nu die SMS maximaal verwijderd, dit zorgt er toch niet voor dat ik de eerste 9 maanden mijn 50% korting op het hele abonnement kwijt ben?
Nee, hoef je geen zorgen over te maken 🙂 .
Als je een wijziging gaat doen van je Smart Plus 230 dan komt de korting wel te vervallen.

Reageer