Beantwoord

sms maximaal bundel uitzetten

  • 25 november 2012
  • 61 reacties
  • 2032 Bekeken

Sinds een maand heb ik een contract bij T-mobile. Er werd aangegeven dat de sms maximaal bundel automatisch werd ingeschakeld en ik deze gratis kon proberen (voor 1 of 2 maanden?). Hierbij werd vermeld dat deze na een maand uit te schakelen was. Helaas lukt mij dit niet! Ik heb deze sms bundel niet nodig en wil graag dat hij zo snel mogelijk wordt uitgeschakeld voordat ik extra kosten heb! Kan iemand mij hier mee helpen? Ook kan ik nog geen factuur bekijken, dit kan ik ook niet aanvinken en wijzigen! 😞
icon

Beste antwoord door Raymond 27 november 2012, 10:14

@Diaantjeh en Demih, beiden welkom op het T-Mobile Forum.
Ik heb de Voordeelbundel Sms Maximaal per direct voor jullie uitgezet.
Bekijk origineel

61 reacties

Voor mij geldt precies hetzelfde
Reputatie 6
@Diaantjeh en Demih, beiden welkom op het T-Mobile Forum.
Ik heb de Voordeelbundel Sms Maximaal per direct voor jullie uitgezet.
Dankjewel! Toch raar dat je het zelf niet kan wijzigen. Wil niet klagen ofzo want op deze manier kan het ook. Maar zo te lezen hebben meer mensen hier last van en dat kost jullie extra werk en ontevreden klanten. Nouja probleem is gelukkig opgelost! 🙂
Ik wil graag mijn sms maximaal bundel uitzetten, maar het lukt mij niet , wie helpt mij???
Hallo, voor mij geldt hetzelfde verhaal. Deze maand een abonnement afgesloten waarbij automatisch een sms bundel is toegevoegd. Kan het alsjeblieft stopgezet worden?
Badge +3
@ellybroeren

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je de Sms Maximaal op 28 december hebt uitgezet.

@ZairaMH

Ik heb de Sms Maximaal bundel per direct voor je uitgezet.:)
Voor mij geld hetzelfde. Nieuw abonnement sinds 27-12, maar zonder SMS maximaal. Kunnen jullie dit voor mij uitzetten, het lukt mij niet.
Reputatie 3
@Krevel
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum en de beste wensen voor 2013 :)

Het klopt dat het niet lukt om deze bundel uit te zetten.
Dit heeft te maken dat de Voordeelbundel Sms Maximaal op 27 december 2012 is geactiveerd, deze kun je na 1 maand pas weer uitzetten via My T-Mobile.
Denk er wel aan dat je de eerste 3 maanden 100% korting hebt op deze bundel, als je deze per 27 januari gaat uitzetten vervalt ook de korting hierop.
Ook ik wil graag de SMS maximaal bundel uitzetten het lukt helaas niet. Kunnen jullie dit voor mij verzorgen?
Reputatie 5
@Sabrina1971 Welkom op het forum. Ik heb bij deze de bundel voor je uitgeschakeld. :)

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Reputatie 2
ik lees dat je de bundel sms maximaal zelf kunt aan-/uitzetten.
als ik hem nu zou uitzetten omdat ik hem niet voldoende gebruik, kan ikhem dan bijv. voor de vakantie weer aanzetten?
hoor het graag even hoe ik dat dan moet doen.
alvast bedankt!
gerda
Reputatie 5
@gerda1257 je kunt bundels in en uitschakelen, wanneer deze niet gebonden zijn aan je contractperiode, via My T-Mobile. Kies na het inloggen voor de knop 'Wijzig abonnement en bundels'.

Laat je even weten of het is gelukt! 🙂
Nou dan aan en uitzetten werkt totaal niet. Heb al 6 keer geprobeerd mijn sms maximaal bundel uit te zetten maar tot nu toe lukt het gewoon niet. krijg geen bevestigingsmail en er veranderd niks aan mijn abo.
Reputatie 6
@jh3333

Je hebt de bundel geactiveerd bij het afsluiten van het contract, deze loopt normaal gedurende de minimale contractsperiode. Ik heb deze voor je gedeactiveerd. Je kunt vanaf nu de bundel per maand activeren of deactiveren 🙂
Wil je nog even het toestel uit- en weer aanzetten zodat de instellingen van het netwerk gehaald worden.
Binnen 24 uur zie je de wijziging ook terug in jouw My T-Mobile account.
Super bedankt!!!!:D:D
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/gerda1257-158121/" je kunt bundels in en uitschakelen, wanneer deze niet gebonden zijn aan je contractperiode, via My T-Mobile. Kies na het inloggen voor de knop 'Wijzig abonnement en bundels'.

Laat je even weten of het is gelukt! :)


ik heb net het vinkje weggehaald bij sms maximaal, als ik daarna op verder klik blijft het alsnog gewoon staan. is er een mogelijkheid om het nu uit te zetten en in tijden van veel sms-gebruik weer aan te zetten?
alvast bedankt!
Reputatie 6
@gerda1257

Je hebt een vaste bundel geactiveerd voor de minimale contractsperiode, deze is tot die tijd niet te deactiveren.
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/gerda1257-158121/"

Je hebt een vaste bundel geactiveerd voor de minimale contractsperiode, deze is tot die tijd niet te deactiveren.


indertijd is me door de klantenservice telefonisch gezegd dat ik het altijd kon toevoegen en als ik het minder nodig had kon uitzetten. (en in andere periodes weer kon aanzetten), daar is niks bijverteld dat die niet kon in de binnen de contractsperiode.
jammer, maar ik gebruik de bundel nu heel weinig, omdat degene met wie ik veel smste weinig meer terugstuurt........
Reputatie 2
ik lees nog even terug bij deze berichten en zie dat bij jh3333 de bundel wel gedeactiveerd kon worden (en door degene zelf weer geactiveerd kan worden als dat nodig is).
wat is het verschil tussen de bundel van diegene en die van mij?
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/gerda1257-158121/"

Je hebt een vaste bundel geactiveerd voor de minimale contractsperiode, deze is tot die tijd niet te deactiveren.


ik heb nog even gekeken op de papieren die ik kreeg via de mail, ik heb sms maximaal aangekruist, er stond helemaal geen vast of flexibel bij.
Reputatie 6
Badge +16
@Gerda1257

Ook voor jou heb ik de bundel "SMS Maximaal" uitgeschakeld. 😉
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/gerda1257-158121/"

Ook voor jou heb ik de bundel "SMS Maximaal" uitgeschakeld. ;)


dank je wel!
goed weekend!
Graag ook voor mij de gratis bundel sms maximaal uitzetten
Reputatie 6
@trommie

Er is geen actieve Sms Maximaal bundel, deze kan dus ook niet uitgezet worden. Je maakt wel gebruik van T-Mobile Friends & Family.
Heb Smart Plus 250; belstatus geeft dan aan: sms onbeperkt met huidig tegoed 2500 sms!
Overigens bundel family accoord.

Reageer