Beantwoord

sms maximaal bundel uitzetten

• 25 november 2012
  • 61 reacties
  • 2032 Bekeken

Toon eerste reactie

61 reacties

Kunnen jullie de WNW standard vast bundel voor mij uitzetten? Het lukt mij niet...
@MarkS

Ik heb de Sms Maximaal bundel voor je uitgezet. :)

@piebe

Van harte welkom op het T-Mobile Forum! :D

Ook heb ik voor jou de Web 'n Walk bundel uitgezet gezien je contracttermijn is beëindigd.
Bedankt!

Weet je toevallig waar het aan ligt dat ik geen wijzigingen kan maken in mijn reeds afgesloten bundels?
@MarkS

Welke bundel bedoel je precies? Wat zou ik voor je mogen wijzigen anders?
Ik hoef geen extra bundels uit te zetten. Ik was gewoon benieuwd waar het aan lag dat ik de SMS Maximaal Vast bundel niet zelf uit kon zetten 😛
@MarkS

Ik denk omdat het in principe een vaste bundel is die alleen wij kunnen uitzetten, ook al was jouw contractperiode al verlopen. 🙂
Goedendag,

Ook ik zou graag mijn voordeelbundel sms maximaal willen uitzetten. Kan dat via deze manier geregeld worden? Op My-Tmobile lukt mij dat niet.

Alvast bedankt!

Ruben
@ruben-ok Welkom op het T-Mobile Forum. :D

Ik heb de Sms Maximaal Bundel per vandaag voor je uitgeschakeld. 😃
Best T-Mobile,

Ik heb een SMS-maximaal bundel en die wil ik graag stopzetten aangezien ik er geen gebruik van maak. Ik heb deze bundel al meer dan een jaar omdat ik die via Studentmobiel erbij moest nemen, maar ik kreeg laatst te horen dat ik deze bundel gewoon kan laten stopzetten. Kunnen jullie de bunel voor mij stopzetten?

Mvg,
Kunnen jullie de bijlage uit mijn vorige bericht aub verwijderen?

Mvg
Reputatie 6
@Umbrella

Ik heb de bijlage voor je verwijderd 🙂

Reageer