Beantwoord

SMS maximaal bundel zonder dat erom gevraagd is?

• 18 november 2012
  • 12 reacties
  • 280 Bekeken

Ik heb nu sinds een maand mijn Abonnement bij T-Mobile lopen. Ik heb bij het aanvragen alleen 230 min/sms, 500mb Internet en onbeperkt internet aangevraagd. Nu staat er bij mijn T-Mobile dat ik er ook sms maximaal bij heb, maar deze heb ik niet aangevraagd voor het abbonnement. Ik ben ook niet van plan voor iets te gaan betalen wat ik niet gebruik.

Verder kan ik deze bundel ook niet uitschakelen, want ik blijf het probleem op de site krijgen dat ik een wijziging in het tariefplan moet maken, maar hij wijzigt het gewoon niet en blijft hetzelfde probleem aangeven.

Mvg,

K. van Dijken
icon

Beste antwoord door Roan 21 november 2012, 17:06

@KvDijken

Ik heb de Sms Maximaal bundel voor je uitgezet. Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter. 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 1
kijk voor de zekerheid even het orginele contract na om er zeker van te zijn dat je dit niet hebt afgesloten
heb het nagekeken en mijn bundels staan er duidelijk op. namelijk T-Mobile smart 230 en Onbeperkt internet. Beide met 9 maand korting. Er staat ook nergens een SMS bundel bij, dus vandaar dat ik het zo vreemd vind dat als ik naar My T-Mobile pagina ga dat die er wel bij staat...
Badge +3
@KvDijken

De Sms Maximaal is inderdaad aangezet omdat dit een promotie is. Je krijgt deze bundel de eerste 2 maanden gratis, daarna kun je ervoor kiezen om deze uit te zetten. Ik kan de Sms Maximaal bundel ook nu alvast voor je uitzetten als je wilt. Laat je het me even weten?
Deze mag je van mij wel uitzeggen, heb deze nergens voor nodig en vergeet deze anders toch uit te zetten naar 2 maand.
Dus doe dat nu maar :)

Bij voorbaad dank 😉
Reputatie 5
@KvDijken

Ik heb de Sms Maximaal bundel voor je uitgezet. Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter. 🙂
word deze bundel ook na 2 maanden weer automatisch uitgezetk?
Zou deze bundel ook bij mij kunnen worden uitgezet?
Reputatie 2
@ Buufy, nee deze bundel zul je zelf na twee maanden moeten uitzetten. Dus is het handiger hem meteen te laten uitzetten voor je dat vergeet.
Dan wil ik hem ook uitzetten!
Ik zou ook graag willen dat mijn sms maximaal bundel stop wordt gezet. Zelf lukt dit mij helaas niet.
Ook kan ik mijn factuur nog niet bekijken, dit kan ik helaas ook niet aanvinken en wijzigen. Help?
Ook ik wil graag mijn SMS maximaal bundel uitzetten na de proefperiode van 2 maanden.
Kan iemand van T-mobile dit voor mij regelen?
Via My T-mobile lukt het niet.
Ik vind het wel apart dat ik deze maand er wel voor moet betalen, terwijl ik het niet eerder uit kon zetten...
Eigenlijk is dat schandalig voor iets dat je uit probeert maar niet uit kon zetten bij het afsluiten van het abonnement.
Badge +3
@Buufy @Demih @Diaantjeh

Ik zie dat de Sms Maximaal bundel al voor jullie is uitgezet.:)

@Kaoma

Ik zie dat Sms Maximaal zojuist is voor je uitgezet. Je hebt als het goed is ook een mailtje ontvangen van de T-Mobile Klantenservice met meer uitleg hierover.

Reageer