Beantwoord

SMS Maximaal deactiveren

• 4 november 2012
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Ik heb voor mijn dochter op1 oktober 2011 een bel & sms 45 abonnement afgesloten (onder dit nummer). Daar zij in het begin heel erg veel sms-te heb ik voor haar de sms maximaal aangezet. Daar stond NIET bij vast of flexibel. Ik ben er van uit gegaan dat ik die gewoon weer uit kon zetten. Nu is gisteren haar telefoon gesneuveld en heeft ze voor de periode dat haar contract nog niet is afgelopen een Blackberry gekocht. Ik wil nu dus de bundel SMS maximaal uitzetten en een Blackberry bundel activeren. Om beide geactiveerd te laten, vind ik echt te duur en ze mocht hem van me kopen omdat ik dus dacht dat ik die SMS bundel gewoon weer uit kon zetten. Fout dus!  

Kan iemand mij hier mee helpen??? Om nu € 40 per maand te gaan betalen voor haar abo vind ik echt te veel haar, terwijl ze nu meer wil gaan pingen en minder gaat sms-en.

groetjes

de moeder van Misty2011
icon

Beste antwoord door Chris076 8 november 2012, 10:18

@Misty2011

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice, zij hebben de wijziging voor je doorgevoerd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
@Misty2011

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice, zij hebben de wijziging voor je doorgevoerd.

Reageer