Vraag

SMS Maximaal (deel 1)

Reputatie 2
Ik heb laatst een smsbundel gekocht bij mijn abonnement. had eerst niet veel smsjes per maand vandaar nu een bundel van 1000. hij is begin van de maand januari begonnen, alleen nu kan ik helemaal geen smsjes meer versturen..

wat moet ik doen, zodat ik weer smsjes kan verzenden?

bvd..

Nikita

This topic has been closed for comments

248 reacties

Reputatie 2
even bellen met de klantenservice of langs gaan in een t-shop
zei kunnen in het netwerk kijken wat er fout gaat.

heb je trouwens wel de goede berichten centrale in je telefoon staan?
Reputatie 2
@Nikita,
Zou even met de klantenservice 0800 - 7111 contact opnemen. Waarschijnlijk is er iets met de instelling aan de hand.
Reputatie 2
Ja of even handmatig je berichtcentrale instellen.
Wat voor telefoon heb je misschien dat we kunnen helpen met het instellen.
Reputatie 2
Mijn advies is om contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice, omdat de instellingen gereset moeten worden. Blijkbaar staan de instellingen niet meer goed na het aanpassen van de Sms Voordeelbundel. Het herstellen van het nummer van de berichtencentrale is niet nodig, maar moet (voor de volledigheid) +31624000000 zijn.
Reputatie 2
oke bedankt zover,
ik zal zometeen even naar de klantenservice bellen en dan laat ik even horen of alles gelukt is...

Nikita
Reputatie 2
Het is gelukt.
Bedankt voor jullie hulp!

Nikita
Hallo, ik heb sinds vandaag een nieuw abbo van t-mobile
ik ben ik het bezit van een nokia 5800.
Nu kan ik al meteen bellen gebeld worden en sms ontvangen,
Maar sms versturen lukt niet.
Wie o Wie heeft enig idee wat er mis kan zijn
ik heb de bericht centrale ingesteld staan op +31624000000
klopt dit ?

Grtz Manfred
Reputatie 2
Geen idee. Zal vast wel aan de SMS-instellingen liggen. Kan je deze niet opnieuw opvragen?

Ander dingetje dat je kunt proberen en zowiezo misschien goed is: firmware updaten van je telefoon. Als je niet al de nieuwste hebt of er geen nieuwe beschikbaar zijn.

Succes!
Reputatie 2
@mvdw310
Denk dat je beter even met de klantenservice contact op kan nemen op het nummer 0800 -7111. Daar kunnen ze even met je mobiele telefoonnummer persoonlijk bekijken wat het probleem is. Je kunt ook naar een T-Mobile Shop gaan of een e-mail sturen T-Mobile website het nummer van de berichtencentrale is in ieder geval het juiste nummer. Succes
Reputatie 2
Toevoeging. De kans is aanwezig dat na het verhogen van je smsbundel naar 1000 (SMS Maximaal), je niet meer sms kan verzenden. Oplossing kan in dit geval alleen via de klantenservice of T-Shop 🙂
Reputatie 2
Ik had dat ook, in Januari dit jaar.
Van 100 naar 1000 en kon niet meer smsen.
Toen had ik ze gebeld, ze hadden het voor gecheckt en toen moet ik mijn toestel ff uitzeteen. Daarna hebben ze mij gebeld en gevraagd of ik een sms wou sturen naar iemand. Toen is het me wel gelukt.
DUs, zoals de meesten hier zeggen: Effe bellen naar de klantenservice.

Succes!
Reputatie 2
Ik ben overigens wel benieuwd of het opgelost is en wat het probleem was? Zou je dat hier willen posten, wellicht hebben anderen hier ook iets aan!

Bedankt en veel plezier met je Nokia, is een top-toestel!
Reputatie 2
Goede avond iedereen,

Ik heb gister me abbo relax 150 er sms maximaal aangevraagd maar vandaag kan ik niet smsen... Hij zegt dat hij geblokkeerd is...

Wat is hier aan te doen?

Gr. Chris
Reputatie 3
Mijn advies is om contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice, omdat de sms-instellingen gereset moeten worden. Blijkbaar staan de instellingen niet meer goed na het aanpassen van de Sms Voordeelbundel. Na het resetten de telefoon even uitzeten en weer aan en je kunt weer smssen. Overigens staat dit hier ook vermeld:[thread]100510[/thread].
Reputatie 2
Geerteke schreef:

Mijn advies is om contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice, omdat de sms-instellingen gereset moeten worden. Blijkbaar staan de instellingen niet meer goed na het aanpassen van de Sms Voordeelbundel. Na het resetten de telefoon even uitzeten en weer aan en je kunt weer smssen. Overigens staat dit hier ook vermeld:[thread]100510[/thread].

Dus ik kan dus de hele avond niet smsen? Ze kunnen nu niks doen namelijk... welk nummer moet ik hebben en wanneer zijn ze bereikbaar? (SMS centrale nummer is niet gewijzigd)

Gr. Chris
Reputatie 3
Je kunt bellen naar T-Mobile Klantenservice via het gratis nummer 0800 7111. T-Mobile Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur.
Reputatie 2
Heb net de klantenservice gebelt en kan binnen 1 uur /1,5 uur weer smsen!

Dus bedankt voor je hulp het probleem is dus in behandeling bij T-mobile
Reputatie 2
heb eerder een vraag, heb een relaxe belbundel met 500 belminuten, nu heb ik vandaag mijn ab verlengd, die gaat pas mei in welliswaar, nu had de klantenservice aangegeven me sms onberkt alvast te geven in plaats van de 150 smsjes die ik in mijn pakket had zitten, maar kon vanaf vandaag dus niet meer smsen.
baal daar wel van, want werd mijn niet verteld dat dit zou gebeuren. heeft iemand dit ook gehad en hoelang duurde het voor je weer kon smssen
Reputatie 2
Staat het servicenummer van de berichtencentrale goed ingevoerd op je toestel? Hier moet staan +31624000000.

Staat dit juist ingevoerd en werkt het niet? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice, omdat de sms-instellingen gereset moeten worden. Blijkbaar staan de instellingen niet meer goed na het aanpassen van de Sms Voordeelbundel. Na het resetten de telefoon even uitzeten en weer aan en je kunt weer smssen.

T-Mobile Klantenservice kun je bereiken via het gratis nummer 0800 - 7111.
Reputatie 2
Hee,
nu heb ik de sms'jes ook aangepast (gewoon via internet)
maar heb ik opeens geen bereik meer ofzo?
als ik 1202 bel krijg ik wel te horen dat ik er 1000 heb,
maar als ik dan wil smsen komt er te staan : ' service niet beschikbaar'
wat moet ik doen ?!
Groetjes
Reputatie 2
myleneee schreef:

Hee,
nu heb ik de sms'jes ook aangepast (gewoon via internet)
maar heb ik opeens geen bereik meer ofzo?
als ik 1202 bel krijg ik wel te horen dat ik er 1000 heb,
maar als ik dan wil smsen komt er te staan : ' service niet beschikbaar'
wat moet ik doen ?!
Groetjes

bel klantenservice dan gaan ze dat voor je reseten dan kan je weer gaan sms'en
me vriendin had zo een probleem, ze belde klantenservice , binnen kwartier je tel uit aan zetten en klaar je kan weer sms'en
Reputatie 2
Hallo

Ik heb een Relax 300 sim-only abonnement. Maar ik kan niet uitvinden hoe ik hier nu sms maximaal bij moet doen.

dankjewel.
Reputatie 3
Bel even met T-Mobile Klantenservice via 0800 7111 (gratis nummer). De medewerker van T-Mobile Klantenservice voegt de bundel meteen toe.
Reputatie 2
Je moet alleen wel bellen tijdens een vakantie want het duurt wel even voor er iemand is die de telefoon opneemt.
Reputatie 2
Ik heb sinds gisteren ook dit probleem en ga nav jullie advies gelijk morgen contact opnemen met de klantenservice 0880-7111

Hoop dat dit snel is opgelost. Het vreemde is dat ik wel kan sms vanaf mijn oude telefoon. Dat is en nokia n73 en nu heb ik een nokia n79