Vraag

SMS Maximaal (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

248 reacties

Reputatie 2
@pasz010
Het aan- of uitzetten van een Voordeelbundel doe je via My T-Mobile of door naar de T-Mobile Klantenservice te bellen op 06-2400 1200 (tegen je beltarief*). Jij kunt dus na 05 januari 2011 deze voordeelbundel weer verwijderen.
Ik zou graag sms maximaal uit willen zetten, alleen heb ik hier geen optie voor als ik mijn abbo wil wijzigen.
In de winkel word mij gezegt dat ik het "makkelijk" zelf kan doen nou niet dus..
Ik heb de klantenservice al gemaild maar dat duurt alsnog 10werkdagen.
Lekkere service verder.. Kan ik het ergens anders op de site uit zetten?
Reputatie 5
@Cocosaar

Ik heb de Sms Maximaal bundel voor je uitgezet per 12 januari. Tot en met die tijd zul je er nog gebruik van kunnen maken. Je volgende bundel zal op 13 januari weer ingaan zonder Sms maximaal.
Oke vriendelijk bedankt!
Reputatie 2
waarom kan het bij zijn relax abo wel en bij de mijne niet.
ik wil me standaard abbo zoals ik hem in de winkel afgesloten heb terug omdat ik er net een nieuw abbo heb bijgenomen vanwege een defect toestel.
daarom had ik contact gezocht met de klantenservice en kreeg toen het antwoord dat dit niet mogelijk was omdat ik een relax abbo heb.
wil het dus graag terugztten en niet aan kosten ziitten die ik niet maak of gebruik.
alles is er achteraf bijgevoegd bij me abbo.
Reputatie 2
@dudie1
Ik heb je een Priv
Reputatie 2
@dudie1
Nogmaals een priv
Reputatie 2
Ik heb nu een sms verdubbelaar, maar ik wil graag sms maximaal. Dit kan ik niet via My T-mobile wijzigen, kan een moderator dit voor mij doen?
Reputatie 7
@Marije
Ik krijg de mogelijkheid om Sms Maximaal te activeren ook niet te zien op jouw My T-Mobile. Ik heb je een priv
Reputatie 2
Ik heb een aantal dagen geleden de sms maximaal bundel afgesloten en was blij verrast toen ik zag dat de bundel meteen inging. Helaas zag ik dat, alhoewel ik alleen gesmst heb, er toch ook geld bij mijn overige kosten bij is gekomen.
Betekent dit dat de smsjes die ik stuur niet automatisch van de sms maximaal afgaan maar ook nog vanaf mijn gewone relax abonnement? Want dan heeft zo'n bundel toch niet echt veel zin?
Alvast bedankt,
Groetjes Iris
Reputatie 6
@Iris88
Allereerst, welkom op het T-Mobile Forum. Ik heb je abonnementsgegevens nagekeken. Ik zie staan dat je je bundel ontvangt op iedere 18e. De bundel van 18 december loopt tot 17 januari. Je hebt op 7 januari Sms Maximaal geactiveerd. Echter, vanaf 18 december tot aan 7 januari heb je je Relax bundel opgemaakt. Als je nu dus belt, zullen de kosten buiten de bundel in rekening worden gebracht. De sms'jes die je nu verstuurt zullen wel uit je Sms Maximaal worden gehaald. Vanaf 18 januari heb je weer een volledige Relax bundel en gaan je gesprekskosten (naar Nederlandse vaste- en mobiele nummers) weer uit je Relax bundel en alle sms'jes (naar Nederlandse vaste- en mobiele nummers) uit je Sms Maximaal bundel.
Reputatie 2
Hi, voor mij geldt hetzelfde.. Ik heb sinds dec een nieuw abonnement en net de eerste factuur gekregen. Nu heb ik vandaag een Sms Maximaal aangevraagd, maar ik zie op mijn profiel nog niet dat het geactiveerd is in tegenstelling tot de mail die ik kreeg. Gaat deze pas later in?
Alvast bedankt!
Groeten,
Sandra
Reputatie 6
@Stroetje
De Voordeelbundel Sms Maximaal is al wel op je abonnement geactiveerd. Dit is ook terug te vinden op My T-Mobile via 'Bekijk en wijzig je abonnement'. Op je belstatus wordt dit pas later verwerkt, maar je kunt er in ieder geval al wel gebruik van maken. Houd er wel rekening mee dat je op iedere 12e van de maand je bundel krijgt. Dit geldt ook voor Sms Maximaal. Dit betekent dat je nu geen 1000 sms'jes krijgt, maar sms'jes naar verhouding. Op de 17e is de bundel geactiveerd en zou betekenen dat je ongeveer 800 sms'jes hebt tot en met 11 februari. Op 12 februari ontvang je de volledige 1000 sms-berichten.
Reputatie 2
@ Aeon

mag ik me ook alvast aanmelden voor het uitschakelen van mijn sms maximaal?
ik heb de dagen geteld en de knop had al moeten verschijnen zodat ik kon wijzigen. maar na het checken elke dag blijft die mogelijkheid verborgen. moet ik gewoon nog iets langer wachten of zou jij hem voor me uit kunnen zetten?

alvast bedankt!

groeten
Reputatie 2
Voor mij geldt hetzelfde. Bij het afsluiten van dit abonnement werd smsmaximaal 1 maand gratis aangeboden. Kan dan via website gemakkelijk weer uitgezet worden. Is mij niet gelukt. Kunt u helpen?
Reputatie 5
@zhripzzz

Ik heb de Sms Maximaal bundel gedeactiveerd. Deze zul je vanaf 2 februari niet meer kunnen gebruiken.
Reputatie 5
@beike2009

Ook voor jou is de Sms Maximaal bundel uitgezet. Deze zal eindigen op 24 januari. Hou er rekening mee dat je sms'berichten na die tijd uit je Relax 15 Sim Only bundel zullen worden berekend.
Reputatie 2
@aeon

ik vroeg net ook of mijn sms maximaal uit gezet kan worden en per wanneer dat dat kan omdat ik nu t meeste in t-mobile familie bel en sms (staat op mijn schoonmoeders naam) maar toen werd er door chris076 gezegt dat dit niet mogelijk is pas wanneer t abonement afloopt. wat is hier de reden van. Ik vind hier veel tegen strijdige dingen op het forum. de klant weet zo toch niet waar die aan toe is en wat wel en niet meer kan
Reputatie 5
@Mandje

Destijds kon je een bundel alleen toevoegen voor de volledige contractsperiode. Dit is sinds kort aangepast, nu is er een keuze om een bundel aan te zetten voor de volledige contractsduur. Dit gaat om de bundels waar vast achter staat. In jouw geval is er destijds voor een Sms Maximaal Vast gekozen. Binnen enkele minuten zul je een priv
Reputatie 2
ik heb gereageerd 😉
Reputatie 2
Ik wil ook graag mijn sms maximaal bundel uitzetten maar het lukt niet. Ergens in oktober/november heb ik mijn abo verlengd, maar sinds een week heb ik de app whatsapp ondekt. Maar zit nu wel 2 jaar vast aan die bundel voor t smsen. Kan die nog uitgezet worden?
Reputatie 2
@love

welk abonnement heb je, die van mij heb ik ook uitlaten zetten wel jammer dat ik er daarna pas achterkwam dan bij relax 300 de smsjes niet van je bundel afgaat. dat schijnt alleen belminuten te zijn. als ik dat had geweten had ik hem dus niet uitlaten zetten 😞
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117549]Sms Maximaal (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]