Beantwoord

Sms maximaal en onbeperkt internet uitzetten

• 3 februari 2013
  • 12 reacties
  • 713 Bekeken

Goede middag,
Ik heb sinds december 2012 een abo Smart plus 170. Ik heb die 2 maanden gratis sms maximaal erbij en zelf perongeluk de onbeperkte internet aangezet. (op prijs overzicht kwam die bedrag er niet bij dus was een beetje vaag). Ik wil graag die 2 uitzetten, maar op de site heb ik bij de voorwaarden gelezen dat als ik mijn abo wil wijzigen dat alle kortingen vanaf het begin vervallen, dus neem ik aan die van de eerste 6 maanden een lagere basis tarief ook? Hoe kan ik ze toch uitzetten zonder die korting te verliezen aangezien ik niet om de sms maximaal heb gevraagd..
Met vriendelijke groet, Anna
icon

Beste antwoord door 321Sander 6 februari 2013, 18:58

@Anna-joey

Welkom op het forum! :)

De Onbeperkt Internet Voordeelbundel is een vaste bundel die gekoppeld is aan je contract. Deze kun je pas uitzetten na afloop van je contract op 3 december 2014. Overigens loopt op deze bundel nog een korting tot 3 juni dit jaar.

De Sms Maximaal bundel heb ik voor je gedeactiveerd. 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Hallo Anna-joey, welkom op het T-Mobile Forum!

Het uitzetten van bundels is iets anders dan je abonnement wijzigen. (van Smart Plus 170 naar iSmart 300 bijvoorbeeld)
Of een bundel uitgezet kan worden hangt af van of de bundel "vast" is. Dan leveren ze bij aanschaf een korting op de toestelprijs.
Bundel "vast" dan tot einde contract.

Wacht even af tot een T-Mobile Moderator hier naar kijkt. Die kunnen het e.e.a ook direct voor je regelen in het systeem.
Fijne zondag
Reputatie 5
@Anna-joey

De Onbeperkt Internet Voordeelbundel is een vaste bundel die gekoppeld is aan je contract. Deze kun je pas uitzetten na afloop van je contract op 3 december 2014. Overigens loopt op deze bundel nog een korting tot 3 juni dit jaar.

De Sms Maximaal bundel heb ik voor je gedeactiveerd. 🙂
Bedankt! 🙂
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/anna-joey-275631/"

De Sms Maximaal bundel heb ik voor je gedeactiveerd. :)

Hallo weer,
Het is weer de begin van het maand, en ik heb alsnog weer die sms maximaal waar ik ongewild rond de 8 euro voor moet betalen, terwijl het wel uitgezet zou worden en ik niet eens door mijn bel/sms minuten kom dus laat staan de sms maximaal deel... Kan dit alsjeblieft gecontroleerd worden en dan teruggekoppeld aan mij worden?
Alvast bedankt.
Reputatie 5
@Anna-joey

Ik heb zojuist de SMS Maximaal bundel voor je uitgeschakeld. Dit heb ik dubbel gecheckt!
Daarnaast zal ik de kosten vergoeden voor de maand waarin deze eigenlijk uit had moeten staan. :)

Excuses voor het ongemak.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/anna-joey-275631/"

Ik heb zojuist de SMS Maximaal bundel voor je uitgeschakeld. Dit heb ik dubbel gecheckt!
Daarnaast zal ik de kosten vergoeden voor de maand waarin deze eigenlijk uit had moeten staan. :)

Excuses voor het ongemak.

Bedankt voor de snelle reactie en handeling. Het word erg gewardeerd 🙂
Bij mijn abbonement zat een smart internetbundel van 200 mb. Hier stond bij dat deze maandelijks opzegbaar is.  Maar als ik hem een maand uitzet en dan weer aan, heb ik de bundel dan nog steeds voor hetzelfde geld?

Groet Marielle
Hallo, bij mij staat sms maximaal aan, heb hier echter nooit voor gekozen, zou deze aub uitgezet kunnen worden?, Ik wens hier geen gebruik van te maken en ik kan hem zelf ook niet uitzetten omdat de radiobutton grijs is...

bvd
Reputatie 5
@Mariel932

Je Internet Smart Start bundel is interdaad maandelijks opzegbaar. De prijs zal niet wijzigen als je de bundel een tijdje uit zet en daarna weer wilt activeren. 🙂
Reputatie 5
@Hallo123456

Je Sms Maximaal bundel is geactiveerd op 23 februari bij de start van je abonnement. Omdat de bundel minimaal een maand aan moet staan heb ik deze voor je uitgezet per 23 maart. Ik heb je ook een privébericht gestuurd.
Ik heb de bundel pas later aangezet omdat ik hem toch nodig bleek te hebben. Nu wil ik hem graag uitzetten hoe doe ik dat?
@ Sophietjee

Welkom bij de T-Mobile Community!

Mijn excuses voor de late reactie, goed dat je even contact opneemt. Ik zie dat je de Onbeperkt Internet Voordeelbundel inderdaad later hebt geactiveerd. Ik heb hem bij deze voor jou verwijderd. Houd er wel rekening mee dat je nu overige kosten kunt maken voor internet, ik adviseer je om je belstatus via My T-Mobile of de T-Mobile App dus met regelmaat te checken. Op die manier kom je nooit voor verrassingen te staan! ;)

Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan zien we je graag terug op ons Forum.

Reageer