Vraag

SMS maximaal stopzetten

• 29 maart 2011
  • 6 reacties
  • 256 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
via de site heb ik geprobeerd mijn sms maximaal op te zeggen, alleen lukt dat niet.
Wie kan mij assisiteren,
groetjes

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
@rvr90
Welkom op het forum!

Bij de Voordeelbundel Sms Maximaal geldt dat de bundel na 1 maand uitgezet kan worden. De bundel staat aan sinds 14 maart 2011, je kunt de bundel uitzetten van 14 april.
Reputatie 2
Mijn abbonement is ingegaan op 14 maart j.l.
Waarom staat mijn sms maximaal vanaf vandaag weer op 1000?
Betaal ik dan 20 euro in de periode van 14 maart t/m 14 april?

Groetjes
Reputatie 2
Hai,

ik kan hem ook niet stopzetten en het is volgens mij een maand geleden dat ik hem heb aangezet?

Maar ik sms niet zoveel meer als vroeger, daarom wil ik hem uitzetten.

groetjes van pouwerke
Reputatie 5
@rvr90
Je bundels komen elke 28ste van de maand en je betaalt de maandkosten vooruit.
Als je op 14 april de bundel uit zet dan krijg je de maandkosten van 14 tot 27 april weer terug.

@pouwerk
Je hebt nog de Relax minuten bundel en dan kan je niet de flexibele versie afsluiten. Als je de Sms Maximaal toevoegt dan loopt deze mee tot einde van je huidige abonnement. Dit is je ook verteld op 20 januari via T-Mobile Klantenservice.
Reputatie 2
Ik wil graag mijn Sms Verdubbelaar stopzetten, maar hoe? als ik naar de opties ga voor abonnementswijziging, staat geen optie voor het beeindigen hiervan! help?
Reputatie 6
@Sandr
Bij een Flex abonnement is het niet mogelijk om de Sms Verdubbelaar Vast binnen je contractperiode te beëindigen, vandaar dat deze optie er ook niet bij staat.