Beantwoord

SMS maximaal stopzetten

• 24 augustus 2012
  • 12 reacties
  • 672 Bekeken

Het lukt mij niet om sms maximaal uit te zetten, zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Ysammar 25 augustus 2012, 16:22

@1234abcd

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Het klopt inderdaad wat Caspar aangeeft. Je kunt de Sms Maximaal Voordeelbundel pas na een maand weer stoppen. Ik heb dit voor je doorgevoerd en de bundel zal op 5 september stoppen.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Je kan de bundel pas uitzetten nadat er minimaal een maand verstreken is.
Badge +3
@1234abcd

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Het klopt inderdaad wat Caspar aangeeft. Je kunt de Sms Maximaal Voordeelbundel pas na een maand weer stoppen. Ik heb dit voor je doorgevoerd en de bundel zal op 5 september stoppen.
Reputatie 2
Hallo, Ik heb op 13 augustus sms maximaal aangezet, stond op de site dat het de eerste twee maanden gratis zou zijn maar op mijn factuur word het echter in rekening gebracht???? Van 13 augustus tot 19 augustus is een bedrag ingehouden en tevens van 19 augustus tot 19 september...... Ik wil deze bundel tevens stopzetten en dat lukt niet via de site...... Ik zou graag wllen weten hoe ik het stop kan zetten en tevens waarom ik opeens een rekening krijg hiervoor terwijl bij jullie bundels staat dat het de eerste twee maanden gratis is????
Mvg Odette Kusters
Badge +3
@oddysseas

Waar heb je zien staan dat Sms Maximaal de eerste 2 maanden gratis is? Want er is momenteel een actie voor nieuwe klanten, die kunnen de eerste 2 maanden gratis Sms Maximaal krijgen bij het aanschaffen van een nieuw abonnement.

Ik heb Sms Maximaal zelf per direct voor je uitgezet.:)
Reputatie 2
@ysammar
Goede morgen, bedankt voor uw reactie..... Ik wilde mijn abonnement wijzigen, vervolgens in de lijst met mogelijkheden mbt smsen op meer informatie geklikt waarna je een overzicht te zien krijgt van allerlei abonnementen en bundels. Op smsen geklikt en vervolgens krijg je een overzicht te zien van je mogelijkheden omtrent smsbundels waarbij vermeld staat dat het de eerste twee maanden gratis is. Heb het dus meteen aangevraagd om naderhand te ontdekken dat het helemaal niet gratis is omdat het vermeld staat op mijn factuur en dus in rekening is gebracht.
U heeft nu sms maximaal uitgezet per direct, het verschijnt ook niet meer in mijn overzicht alleen is het wel al in rekening gebracht van 19-8 tot en met 18-9. 
Ik hoop dat u het spoedig in orde maakt en ik de kosten terug krijg....
Mvg Odette Kusters
Ook ik zou graag de sms bundel uit willen zetten, maar dit is mij ook niet gelukt. Hoe kan ik zorgen dat ik deze bundel over een maand kan uitzetten?
Lastig dat hier zo weinig informatie over te vinden is, terwijl het een bundel is waar ik niet om heb gevraagd!

Met vriendelijke groeten,

martine
Ook ik probeer al een hele lange tijd om sms maximaal uit te zetten, als ik bel naar de klantenservice krijg ik als antwoord:
Deze bundel zit nu vast aan uw contract mevrouw , ik kan u niet verder helpen....
Helaas stond dit gegeven er niet bij op de site toen ik het afsloot.
Blijkbaar heeft de telefoniste van toen mij een vaste bundel gegeven ipv de maximaal die je maandelijks aan of uit kan zetten.
Er zou me een contract hierover gestuurd zijn alleen heb ik die nooit gezien!
Erg jammer, ben deze service niet gewend van t-mobile!
Het zou fijn zijn als ik hier alsnog mee geholpen kan worden.

Mvg,
Miranda
Badge +3
@oddysseas

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Zou je daarop willen reageren?

@Martine_

Welkom op het T-Mobile Forum!

Bij een nieuw abonnement kun je de Sms Maximaal bundel voor 2 maanden gratis proberen. Maar omdat je deze liever niet gebruikt heb ik Sms Maximaal zojuist voor je uitgezet.:)

@miravh

Je hebt een Voordeelsim en bij dit abonnement is de Sms Maximaal niet maandelijks uit-en aan te zetten. Deze bundel loopt tot aan het einde van je contract. Dit staat ook in de voorwaarden. Wat voor een contract zou er naar je worden opgestuurd?
Ik wil graag sms maximaal per direct stopzetten. Hoe doe ik dit?
Reputatie 6
Badge +16
@Blauw78

Welkom op het forum. :)

Ik heb de bundel gelijk voor je gedeactiveerd. Mocht je nog andere vragen, onduidelijkheden of verzoeken hebben dan weet je ons te vinden.
Hallo,

Ik wil graag mijn SMS maximaal uitzetten. Hoe kan ik dit het snelst doen?

Ik hoor het graag.

Mvg,
M. Mulder
@ Tony1234

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb deze bundel bij deze voor je uitgeschakeld! 😉 In de toekomst kan je bundels ook zelf toevoegen en verwijderen via My T-Mobile.

Reageer