Vraag

Sms maximaal uitzetten

• 17 maart 2011
  • 31 reacties
  • 2936 Bekeken

Reputatie 3
Het lukt mij niet om mijn sms maximaal uit te zetten en daarvoor in de plaats een internetbundel aan te zetten.

Hoe komt het dat ik deze bundel niet uit kan zetten?

31 reacties

Reputatie 6
Badge +9
je kan slechts 1x per maand wijzigingen doen.
Reputatie 6
@Chiara16
Ik kan helaas niet aangeven waarom je de Sms Maximaal niet kunt uitzetten. Als je de sms-bundel wilt uitzetten en een internetbundel wilt activeren dan kan ik dat voor je in orde maken. Wil je me hiervoor een privébericht sturen?
Reputatie 2
ook ik kan de sms maximaal niet stopzetten en ook niet het internetabbo.

aanvragen is zo gebeurd, een klikje

maar als je tussentijds wilt stopzetten ho maar
Reputatie 5
@stalman

De wijzigingen zijn slechts één keer per maand uit te voeren als je hebt gekozen voor een Voordeelbundel die maandelijks uit en aan te zetten is. Als je een Voordeelbundel hebt gekozen bij een nieuw contract of vernieuwing die vast staat krijg je hiermee een korting op het toestel en is deze niet uit te zetten. Zou je me een privébericht willen sturen over welke Voordeelbundel je uitgezet wil hebben?
Reputatie 2
Mij lukt het dus ook niet om de bundel SMS maximaal uit te zetten. Ik heb mijn contract niet goed gelezen, en nu twee maanden later kom ik erachter dat ik er een sms bundel bij heb. Flink balen! Maar uitzetten lukt me niet.

Wie kan me helpen?

mvg Muriel
Reputatie 5
@Murieliris
Het is pas mogelijk om op einddatum van je contract de Sms Maximaal te verwijderen. Als je een Voordeelbundel hebt gekozen die bij een nieuw contract vast staat krijg je hiermee een korting op het toestel en is deze niet uit te zetten.
Reputatie 6
@Chiara16
Ik heb de Sms Maximaal bundel voor je uitgezet.
Ik kan de sms bundel maximaal ook niet uitzetten. Bij de klantenservice werd mij verteld dat ik dit elk moment kon doen. Dus ook de dag nadat ik de bundel aangezet heb. Ik heb de bundel deze week geactiveerd en wil deze maar 1 maand. Ben met vakantie als hij afloopt.
Reputatie 2
Hoi Raymond,

Kan die van mij ook uitgezet worden?

Mvg

Sanne
hmm ik heb er nooit problemen mee gehad, ik heb mijn sms maximaal 2 keer veranderd en weer terug (vraag me niet waarom :P) maar het gebeurde in een muisklik
Reputatie 6
@E.D.
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

De Voordeelbundel Sms Maximaal moet minimaal een maand actief hebben gestaan voordat je de Voordeelbundel weer kunt uitzetten. Omdat je aangeeft dat je in die periode met vakantie bent, heb ik het alvast voor je in het systeem gezet. Per 7 juli wordt de bundel uitgezet voor je. Fijne vakantie! :)

@Sannie25
Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet en je daarvan een bevestiging per sms gestuurd.
Heb inmiddels ,n ander abootje,maar bij m,n vorige heeft TM de truuk toegepast om alle oude abo,s met ,n uit/aan sms max. dezevoor VAST aan je abonnement te koppelen.Had ,n relax 30 en was mooi de klos..Na het aanzetten bleek hij ineens niet meet uitte zetten.Navraag leverde het volgende op..."dus zat met ,n 10 euro extra per maand opgescheept .Koste me dus 90 euro extra.Pas op met die sms max, want je zit er aan vast ,zonder dat TM jou toestemming heeft gevraagd.Had wel zo netjes geweest.Hoe genereer je maximale winst uit minimale moeite.Door mensen ongevraagd aan ,n sms max. te koppelen.Ik noem het gewoon diefstal.Let dus verdomd goed op.Hoop da Smit-Kroes ook deze praktijken eens aanpakt.Voordeelbundel noeen ze dat? In wiens voordeel?....te gek voor woorden.Be er eindelijk vanaf....koste me wel ,n hoop geld en moeite.
Ik had zo'n 4 maanden geleden Sms Maximaal aangezet omdat ik over mijn toegestaande smsjes ging, nu... 4 maanden later doe ik dat niet meer en wou ik dus mijn sms bundel uitzetten en wat blijkt... Dat de optie van uitzetten er niet eens bij staat. Dus nu wou ik vragen of een ''Mod'' de sms bundel bij mij uit kan zetten...
Reputatie 6
@Lsdenooijer

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ik heb de bundel voor je gedeactiveerd, je zult dit in de loop van de dag terugzien op je My T-Mobile account.
Ik heb hieromtrent ook een e-mail gestuurd naar jullie, maar merk dat op het forum sneller antwoord wordt gegeven dus ook via deze weg;
12 juli heb ik mijn sms-maximaal bundel uitgezet, in de veronderstelling dat 'aan- en uitzetten per maand' betekent dat dit ingaat bij de nieuwe maand beltegoed (voor mij 18 juli). Omdat mijn verbruikskosten hierdoor onmiddelijk gingen stijgen, concludeerde ik dat deze wijziging direct werd doorgevoerd.Om deze reden op 14 juli de SMS maximaal weer aangezet.

Van beide wijzigingen heb ik een bevestiging ontvangen van T-mobile en sinds 14 juli staat bij mijn abbonnement dan ook gewoon SMS maximaal aan. Wel heb ik nu ineens 55,00 verbruikskosten in plaats van 25,00 en staat er geen 'resterend sms tegoed' terwijl deze op 630 stond. Dus lijkt het alsof de smsjes (die ik weer volop verstuurd heb, ervan uitgaande dat de bundel weer aanstond) niet uit de bundel worden berekend.

Erg onduidelijk! Graag hoor ik hoe het aan- en uitzetten nu precies werkt en of de SMS-maximaal nu daadwerkelijk weer is aangezet vanaf 14 juli zoals wordt weergegeven bij mijn gegevens

.Bedankt voor de reactie.
Mieke Vink
Ik wil overstappen op een ander abonnement, maar ik kan dan bij de keuze " sms bundel" de keuze sms maximaal (vast) niet uitzetten/afvinken. Wie kan mij helpen?

mvg

Y.M. Schneider
Reputatie 6
@MgVink
Welkom op het T-Mobile Forum en excuses voor de late reactie.

Ik zie in de systemen dat de Voordeelbundel Sms Maximaal aanstaat. Je kunt deze bundel maandelijks uit- en aanzetten. Het aan- en uitzetten gaat altijd direct in, dus niet per de eerst volgende bundeldatum. Omdat je de bundel hebt uitgezet op 12 juli zijn de sms'jes die je vanaf dat moment hebt verzonden buiten de bundel in rekening gebracht (€0,30 inclusief btw per sms). Dit zijn er 27 geweest en heb ik voor je gecrediteerd. Het gaat om een bedrag van €8,10 inclusief btw. Het creditbedrag zal verrekend worden met het factuurbedrag van de factuur van 20 juli.

Daarnaast zie ik staan dat er gebruikskosten zijn gemaakt in Duitsland. Kosten die je maakt in het buitenland vallen onder 'overige kosten' en worden buiten de bundel in rekening gebracht.

De factuur is binnen enkele dagen zichtbaar op My T-Mobile.

@yumax

Bedoel je dat je je contract wilt vernieuwen of alleen je bundel en Voordeelbundel wilt aanpassen? Als je per direct geen gebruik meer wilt maken van de Voordeelbundel Sms Maximaal, stuur me dan even een privébericht, dan zet ik de bundel voor je uit.
Ik kan ook mijn SMS maximaal niet uitzetten, zou een moderator dit voor me willen doen? Alvast bedankt!
Reputatie 6
@robdh

Ik zie dat je gebruikmaakt van het abonnement Voordeelsim. Bij Voordeelsim is het niet mogelijk om Sms Maximaal Vast uit te zetten. Deze bundel is gekoppeld aan de contractperiode.
Wie kan voor mij mn sms maximaal bundel uitzetten?? Via de site lukt dit niet
@erwinvanrijswij

Je hebt via een dealer een contract afgesloten met een Bel&Sms 15 waarbij de Sms Maximaal Vast een onderdeel was van de afgesproken prijs. Je kunt de voordeelbundel niet tussentijds stopzetten, maar deze loopt mee gedurende de periode van je contract.
Ik heb het volgende contract, bel&sms 25.
Paar maanden daarna heb ik sms maximaal aangezet, maar nu kan ik hem niet meer uitzetten?
kan iemand me daarmee helpen?
Reputatie 2
Heb ik ook last van gehad met mijn vorige contract.. Eenmaal aanzetten = niet meer uit kunnen zetten. Je moet wachten tot je contract afloopt voordat je deze uit kunt zetten..
@[url=" forum.t-mobile.nl=]erwinvanrijswij[/url]

Je hebt via een dealer een contract afgesloten met een [url=" bel-en-sms.pdf??=]Bel&Sms 15[/url] waarbij de Sms Maximaal Vast een onderdeel was van de afgesproken prijs. Je kunt de voordeelbundel niet tussentijds stopzetten, maar deze loopt mee gedurende de periode van je contract.

Henk, dank voor je antwoord, maar ik heb SMS maximaal later aangezet via de site van T-Mobile. Hier stond duidelijk bij dat ik m per maand aan- en uit kan zetten, dus ik wil je graag vragen dit alsnog voor mij te regelen. Alvast dank voor je moeite.
Reputatie 6
@nikkyvgrinsven

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Bij een Bel & Sms abonnement geldt dat de Voordeelbundel Sms Maximaal geactiveerd wordt voor de minimale contractsduur. Dit kun je hier terugvinden. Deze kan dus niet tussentijds worden beëindigd.

Reageer