Vraag

sms maximaal uitzetten

• 21 mei 2013
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

beste lezers,

ik heb zelf ondervonden dat het onmogelijk is om ook maar iets van mijn abbonement te wijzigen. ik kan van alles aan en uit vinken maar naar de volgende pagina gaan is niet mogelijk. er zit zelfs geen source code achter de knop. ik heb dan ook gelezen dat ik niet de enige ben. ik zou graag willen dat als mij belooft word dat ik ten alle tijden kan switchen dat dan niet eerst de site 2x voor mij crashed en daarna het niet eens mogelijk is.
ik wil graag verbetering in de site zien, want overal waar ik ga kom ik hevige gebreken tegen.
ook wil ik dat mijn optionele sms maximaal bundel uit word uitgeschakeld of er word voor gezorgt dat ik het zelf kan doen.

mvg,
jelle

2 reacties

nou de knop werkte eindelijk naar een paar uur en flink wat keren proberen.
mochten iemand dit verholpen hebben bedankt!
ik ga hier echter niet van uit, dus bedankt voor niks!
Reputatie 5
@jellepelle123

Vervelend om te zien dat het lange tijd niet mogelijk was om de Sms Maximaal uit te zetten. In het systeem is terug te zien dat het uitzetten van de Sms Maximaal goed is gegaan nadat je dit verzoek hebt gedaan via My T-Mobile. Er wordt dagelijks door een heel team gewerkt aan verbetering op de T-Mobile website, ik verneem graag van je op welke functies en/of pagina's je feedback hebt naast het activeren en deactiveren van diensten zodat ik dit kan doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

Reageer