Vraag

SMS maximaal vast uitzetten

• 23 januari 2012
  • 37 reacties
  • 1143 Bekeken

Ik heb vorige maand een SMS bundel maximaal vast genomen. Deze wil ik nu weer uitzetten. Dit lukt mij echter niet via het keuzemenu: mijn abonnement. Wat doe ik fout?

37 reacties

Badge +12
Welkom op het forum! :)

Doordat je een VAST hebt kan je hem niet uitschakelen.
Dave670, bedankt voor je reactie. Ik had begrepen, dat dit alleen van toepassing is, als je deze bundel gelijktijdig afsluit met je abonnement. Mijn contract liep echter al 11 mnd. In de toelichting staat duidelijk dat deze bundel maandelijks aan en uit te zetten is.
Ik heb het nog eens nagezocht. Inderdaad staat er VAST. Als je echter de link meer informatie activeer, vindt je het woordje VAST niet terug. Er wordt alleen nog maar gesproken over SMS maximaal. Ik had dus zelf de juiste conclusie uit het woordje VAST moeten trekken? Dit is in mijn ogen misleiding!
Badge +12
@Daan Beentjes,

Klopt maar VAST betekend echt vast tot einde contract.
Misschien dat TMobile (moderator) ook nog wil reageren?
Badge +12
Die reageren binnen 24 uur

Waarschijnlijk binnen 48 uur!
Reputatie 6
@Daan Beentjes

Ik heb je een privébericht gestuurd hierover.
Waanzin dat je SMS 1000 VAST niet uit kan zetten, zijn echt boeven, eerst maken ze je lekker met SIM kaart en abbonnement 1 jaar, voor € 12.50 met eerste half jaar gratis internet, wat dus niet waar is, betaal gewoon € 22.50, en keer SMS 1000 VAST aangezet met idee dat je het ook weer kan uitschakelen, en dan kan dan ook weer niet....

Maarja, niks aan te doen, tis gewoon zo, dus maar accepteren.....nu dus gewoon € 32,50 per maand....ze zullen wel lachen denk ik.
Ik vind het ook misleiding!

Het voordeel abonnement wat ik heb kon ik ook zonder sms bundel nemen tegen dezelfde basisprijs!

Ik heb voor € 10,00 extra de sms bundel genomen, die moet ik dan toch ook desgewenst weer kunnen uitzetten?
Beste T mobile,

Mij lukt het ook niet om het uit te zetten..

Ik mocht het 1 maand gratis uitproberen, daarna kon ik het weer uitzetten.
@Rene73

Of je hebt ingelogd onder een andere naam of er is een misverstand ontstaan. Ik zie dat je een voordeelsim 300+100 hebt maar met einddatum 17 januari 2012. Na deze datum betaal je inderdaad de normale prijs. Ik heb de Sms Maximaal ook voor je gedeactiveerd en dit per sms aan je bevestigd. Ik wil je eigenlijk adviseren om een totaal nieuw abonnement af te sluiten, wanneer je hier vragen over hebt mag je mij dit in een privébericht aangeven.
@mpronk

Ik zie dat je het Bel&Sms 35 hebt afgesloten via een dealer. Wanneer je een wijziging aanbrengt in het contract dan vervallen ook alle kortingen op de belbundel, daardoor werken hun veelal met Vaste voordeelbundels die meelopen gedurende de lengte van je contract.
@Tima1988

Wanneer je een voordeelbundel later activeert, dan kun je deze na 1 maand eventueel weer uitzetten. Doordat jij de bundel hebt geactiveerd op 10 januari kun je deze vanaf 10 februari desgewenst weer uitzetten.
@[url=" https:=]Tima1988[/url]

Wanneer je een voordeelbundel later activeert, dan kun je deze na 1 maand eventueel weer uitzetten. Doordat jij de bundel hebt geactiveerd op 10 januari kun je deze vanaf 10 februari desgewenst weer uitzetten.

@HenkTM

Hoe kan je die dan uitzetten, dit lukt mij niet?
ik heb precies het zelfde, je leest nergens dat je hem niet meer kan uitzetten, je word gewoon misleid,
ik vind dat als je dat aan kan zetten het ook weer uit kan zetten

nu betaal ik 32 euro in de maand waar ik het geld niet voor heb
ik vind dat gewoon niet kunnen , want wat nu? ik kan het niet meer betalen hoor.

Beste T-mobile,

ik wou graag mijn abbonoment wijzigen omdat ik hetzelfde probleem had. ik heb de sms maximaal helemaal niet nodig en wou deze uitzetten. Dit lukte mij niet omdat het bolletje aan bleef staan en er geen optie was zoals 'geen smsbundel'. Ik had deze smsbundel aan het begin van mijn contract gekozen, en ik wist dat ik deze maandelijks aan en uit kon zetten. hoe kan dit nu?

Groet
@yogiman101
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als ik kijk naar de gegevens van het nummer waarmee je bent ingelogd zie ik dat je gebruik maakt van een Bel & SMS 25. Het is helaas niet mogelijk om bij dit tariefplan je Sms Maximaal eraf te halen voor einddatum contract. Deze informatie kun je terugvinden op de T-Mobile Tarievenlijst.
Reputatie 2
ik heb nergens vast staan,maar ik kan hem ook niet uitzetten?Ik wou ivm contractverlenging mijn btg opmaken en hem voor de laatste maand uitzetten,maar dit lukt mij ook niet!
@poortje4

Als ik kijk naar de gegevens van het nummer waarmee je bent ingelogd zie ik dat de Sms Maximaal niet meer actief staat.
Reputatie 2
Ik mis hem idd ook ineens

lol nou kan ik straks eindelijk gaan verlengen zonder mijn btg kwijt te raken.Ons grunnigers ben zunnig

Kan je nadat je een sms bundel hebt uitgezet nog wel daarna je abbo verlengen met een nieuwe telefoon en een nieuwe termijn?

Dus niet dat je die bundel uit zet dat je dan weer voor een periode er aan vastzit.
Ik mis hem idd ook ineens

lol nou kan ik straks eindelijk gaan verlengen zonder mijn btg kwijt te raken.Ons grunnigers ben zunnig

Moet je dan alleextra bundels uitzetten? Sms en Internet?
@Draaideur

De bundels veranderen niks aan je contractstermijn. Stel je moet nog 3 maanden met je contract doen en je zet vandaag de sms bundel uit veranderd dat niks aan die 3 maanden.
Ik heb ook al een poosje sms maximaal maar heb het totaal niet meer nodig!
Er stond bij dat dit elke maand eenvoudig aan of uit te zetten is maar dit kan gewoon niet!
Iemand een idee hoe ik dit uit kan zetten?

Reageer