Vraag

SMS maximaal vast uitzetten

• 23 januari 2012
  • 37 reacties
  • 1143 Bekeken

Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 2
Ik heb ook sms maximaal en wil dit ook graag uizetten, maar ook ik krijg dit niet voor elkaar!
Hoe kan ik dit uitzetten??
Hallo

ik heb ook een vraagje over SMS maximaal. Ik heb deze bundel ook aangeschaft en wil het nu graag uitzetten. Maar dit lukt mij niet. Ik ben naar het wijzigen van mijn abbonement gegaan en heb het vinkje bij SMS maximaal weggehaald. Maar als ik dan verder klik staat er dat ik geen wijziging heb ingevoerd. Hoe schakel ik deze bundel uit?
Groetjes
Reputatie 5
@poortje4

Ik zie dat je inmiddels Sms Maximaal zelf hebt verwijderd:).
Ik heb mijn sms maximaal later ingesteld maar wil er nu vanaf, hoe gaat mij dit lukken?
Reputatie 5
@Johanes

Ik zie dat het je gelukt is om Sms Maximaal zelf te verwijderen:).
Ik heb 8 februari j.l. het sms bundel maximaal vast aangevinkt omdat ik het toen nodig had! Kwam met mijn smsje's niet uit.

Er stond dat je 't maandelijks uitkon zetten en dat je er niet voor altijd aan vast zat!
Nu ben ik 't al tig keer aan 't proberen om 't uittezetten! Maar nee hoor 't blijft maar negeren.

Nu ik de vorige berichten gelezen heb blijf je er je hele contract duur aan vast zitten! Maar dit heeft nergens gestaan! Dus vind het regel rechte onzin dat je elke maand nu €9.99 meer moet betalen voor dingen die je niet meer gebruikt! Het moet toch mogelijk zijn om 't gewoon uit tezetten!!!

Hoop toch echt dat dit opgelost word!
Reputatie 2
ik heb precies het zelfde, je leest nergens dat je hem niet meer kan uitzetten, je word gewoon misleid, ik vind dat als je dat aan kan zetten het ook weer uit kan zetten nu betaal ik 32 euro in de maand waar ik het geld niet voor heb ik vind dat gewoon niet kunnen , want wat nu? ik kan het niet meer betalen hoor.

Als je je abbonnemt niet kunt betalen moet je in de 1e plaats al geen afsluiten. Wel de pleziertjes van gratis dingen maar er niet voor willen betalen. Ik zeg dok lekker gedurende de rest van je contract droeftoeter
Reputatie 5
@Ash91

Ik zie dat je een Bel & Sms 45 hebt en hier kun je alleen de Sms Maximaal Vast bij aanzetten. Wanneer je een Voordeelbundel aanzet waar Vast achterstaat dan betekent dit ook dat je de bundel pas kunt uitzetten na de einddatum van je contract. Ik kan Sms Maximaal Vast hierom helaas niet voor je uitzetten.
Ik heb ook een sms maximaal, maar wil er ook vanaf? kan dat?
Reputatie 6
@Renee:)
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Bij het Voordeelsim abonnement heb je een Sms Maximaal Vast abonnement. Dit betekent dat je de bundel binnen de contractperiode niet kunt uitzetten.
Ik vind dit echt van de zotte. Wanneer je dus braaf bij het afsluiten van een abonnement aanvinkt dat je wel 1000 smsjes per maand wilt, overigens totaal in de overtuiging dat deze weer uitgezet kan worden, wordt dit de hele contractduur vastgezet, zonder dat dit duidelijk gecommuniceerd wordt. Uit de reacties kan ik opmaken dat, wanneer dit later aangezet is, het wel uitgezet kan worden. Hoe krom kan het zijn? Stap 1 T-mobile: Communicatie! Maak duidelijk dat het niet uit te zetten is, anders noem ik dit gewoon dikke misleiding. 
@Mirjam.

Welkom op ons forum!

Als je kiest voor Sms Maximaal vast dan wordt duidelijk vermeld dat de bundel loopt tot het einde van je contractperiode. Bij de vaste bundel kreeg je destijds ook extra korting op je toestel. Bij de bundel die je wel aan- en uit kunt zetten ontving je deze extra korting niet.

Als je de bundel later toevoegt kies je voor de flexibele bundel die je later ook weer uit kunt zetten.

Reageer