Beantwoord

Sms met code voor Videoland niet ontvangen

Ik heb gisteren een nieuw contract afgesloten met een Videoland bundel. Bij het aanmelden zou ik een sms krijgen met een code. Maar die heb ik nooit gehad. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Thalina 9 augustus 2016, 09:05

Hoi Monica,

Wat leuk dat je verlengd hebt en ook met Videoland! 🙂 Lekker veel films en series kijken dus! Heb je een favo serie? Het is dan wel handig als je ook een sms ontvangt met de code om het te activeren. Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat hij je verder heeft geholpen. Klopt het dat jouw Videoland account nu geactiveerd is en alles zo werkt? Alvast veel plezier met kijken!

Laat je even weten of je nog ergens vragen over hebt? We helpen je graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Monica,

Wat leuk dat je verlengd hebt en ook met Videoland! 🙂 Lekker veel films en series kijken dus! Heb je een favo serie? Het is dan wel handig als je ook een sms ontvangt met de code om het te activeren. Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat hij je verder heeft geholpen. Klopt het dat jouw Videoland account nu geactiveerd is en alles zo werkt? Alvast veel plezier met kijken!

Laat je even weten of je nog ergens vragen over hebt? We helpen je graag!
Goedenmorgen,

Sinds vandaag is me nieuwe abonnement bij T-mobile in gegaan, ook ik heb hetzelfde probleem. Meerdere malen sms code aangevraagd maar tot nu toe geen enkele ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet,
Een nieuwe klant. 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Channah,

Wat leuk dat je nieuw klant bij ons bent! Welkom, welkom! 😄

Wel erg onhandig dat je het smsje niet krijgt, zeg! Het beste kun je even contact opnemen met http://hulp.videoland.com/ omdat zij in kunnen zien wat hierin misgaat, ik kan namelijk niet in hun systemen dus weet niet precies waarom je het smsje niet krijgt. Hopelijk kunnen zij het zo snel mogelijk oppikken!

Hou je ons ook op de hoogte?

Reageer