sms niet afgetrokken

• 24 februari 2011
  • 11 reacties
  • 345 Bekeken

Reputatie 2
ik heb de 22ste mijn nieuwe belminuten en smsjes gekregen. in de tussen tijd heb ik al een aantal smsjes verstuurd en nog steeds staat die teller van mijn sms maximaal op 1000. worden die helemaal niet berekend of hoe zit dat? uit mijn bundel kon het niet afgetrokken worden is mij gezegt.

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 2
Ik Heb Hetzelfe Probleem, Aar Heb Wel Het Idee Dat Ze Inplaats Van Uit Mijn Sms Bundel Nu Van Mijn Beltegoed Gaan!
Reputatie 2
Ik heb dat ook! Ik word er zo ziek van.. de teller staat ook nog op 1000 en het komt bij mn overige kosten op!
Reputatie 6
@Mandje en STEVE30
De belstatus en de overige kosten zijn inmiddels bijgewerkt.

@iedereen
Wanneer de nieuwe bundelperiode is ingegaan en de factuur nog niet is opgemaakt, kan het zijn dat de gemaakte kosten bij 'overige kosten' wordt opgeteld. Deze teller wordt op 'nul' gezet, zodra de factuur van de vorige periode is gemaakt.
Reputatie 2
hier is niks bijgewerkt hoor. er staan nog steeds 1000 smsjes :S vind niet erg hoor als het gratis is, als het maar niet van mijn btg af word getrokken of extra word berekend heb niet voor niks sms maximaal
Reputatie 2
Ik heb exact hetzelfde "probleem"gehad deze maand!Had een aantal smsjes verstuurd maar werd er niet afgetrokken.Enkele dagen later waren er ineens wel al die smsjes af.Tis lastig,maar kijk vooral regelmatig op je belstatus.Zo kom je hopelijk niet voor "leuke"verrassingen te staan!!
Reputatie 6
ik heb gelezen dat er een dag of vier storingen zijn geweest
Reputatie 2
Ook ik heb nu het probleem. Ik heb sinds kort een relax 130 abbonement + 1000 sms bundel. De smsjes zijn nogsteeds op 1000 en mijn beltegoed wordt wel minder. Wordt dit verholpen?
Reputatie 6
Badge +9
Typische belstatus storing Jeffrey_Oss, belstatus ziet jou sms bundel niet terwijl je die wel hebt.
Belstatus en factuur systeem lopen gescheiden.
Zeker aan het begin is de belstatus van slag omdat hij niet alle bundels ziet.
Als je je nieuwe tegoeden krijgt dan reset de belstatus en zou het goed moeten gaan.
Reputatie 2
Hoe weet ik dan hoeveel belminuten ik nog heb als deze elke keer minder wordt zonder gebruikt te worden? Kan dit niet worden rechtgezet?
Groeten, Jeffrey
Reputatie 2
Hier ook precies hetzelfde. De kosten lopen op van 27,30 naar 64 euro...... en bedankt. Mijn sms tegoed blijft op 1000 staan.....hellup.
Reputatie 5
@jeffrey_Oss
Je Sms Maximaal is geactiveerd op 25 maart, je totale 1000 sms'jes ontvang je op elke 28e van de maand. Het is mogelijk dat er een vertraging is in de juiste weergave van de belstatus.

@Lisetta
Ook jij ontvangt op elke 28e van de maand je nieuwe 1000 sms'jes. Ik kan op het moment niet inzien waar de overige kosten vandaan komen. Ik wil je hiervoor vragen de komende factuur af te wachten.