Beantwoord

SMS van T-Mobile Samen

• 31 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Ongeveer 24 uur geleden heb ik een groep aangemaakt maar tot nu toe heeft niemand van ons een bevestings SMS gehad. Ik neem aan dat de groep dan nog niet actief is?
icon

Beste antwoord door Amy 1 november 2016, 13:41

Hi Fritsje33,

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Houd er wel rekening mee dat dit een klant-helpt-klant forum is waar leden elkaar helpen. Wij, T-Mobile Moderators, reageren meestal binnen 24 uur wanneer onze hulp nodig is. Zoals bij jou nu het geval is. 🙂

Ik zie dat er gisteren rond 8 uur 's ochtends een SMS naar je gestuurd is over de T-Mobile Samen groep. De groep is namelijk wel aangemaakt en je maakt nu gebruik van de voordelen van T-Mobile Samen. Ik zie ook dat Kim en Luka beiden zijn toegevoegd.

Zou je eens willen nagaan of je de SMS wellicht over het hoofd hebt gezien? Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag. Veel plezier met T-Mobile Samen!
Bekijk origineel

6 reacties

Ondertussen nog steeds geen SMS ontvangen en het is niet makkelijk om contact te krijgen met de klantenservice gezien de enorme wachttijden . Schiet niet echt op zo.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Fritsje33,

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Houd er wel rekening mee dat dit een klant-helpt-klant forum is waar leden elkaar helpen. Wij, T-Mobile Moderators, reageren meestal binnen 24 uur wanneer onze hulp nodig is. Zoals bij jou nu het geval is. 🙂

Ik zie dat er gisteren rond 8 uur 's ochtends een SMS naar je gestuurd is over de T-Mobile Samen groep. De groep is namelijk wel aangemaakt en je maakt nu gebruik van de voordelen van T-Mobile Samen. Ik zie ook dat Kim en Luka beiden zijn toegevoegd.

Zou je eens willen nagaan of je de SMS wellicht over het hoofd hebt gezien? Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag. Veel plezier met T-Mobile Samen!
Hoi Amy
bedankt voor je reactie. Ik bedoelde niet dat ik op dit forum niet snel antwoord kreeg hoor, maar dat de aangegeven reactie tijden via de andere kanalen wel lang waren. Ben blij dat het toch goed gegaan lijkt te zijn maar ik heb geen sms ontvangen. Ook de andere deelnemers niet. We hebben het voor de zekerheid nog even gecheckt.
In ieder geval bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Fritsje33,

De wachttijden zijn inderdaad opgelopen, het is helaas erg druk op onze kanalen..

Wat apart dat je geen SMS hebt ontvangen, hij staat hier in ons systeem. Jullie hebben ons niet toevallig geblokkeerd in het toestel? 😉 Als je in ieder geval nu in je My T-Mobile kijkt zie je wie er toegevoegd zijn aan je groep. Wanneer je nog iemand met een T-Mobile abonnement toevoegt, dan staat hier ook het cadeau waaruit je maandelijks kunt kiezen.

Mocht je nog meer vragen voor ons hebben, laat het dan weten!
Hoi David,
nee niet geblokkeerd 🙂 Wel heeft mijn telefoon uitgestaan tot een uur of 10. Misschien dat het daar aan heeft gelegen.
In ieder geval mooi dat het geregeld is. Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fritsje33,

Mooi dat het nu in ieder geval werkt inderdaad, graag gedaan! 🙂

Reageer