Sms Verdubbelaar FLEX

Reputatie 2
Ik heb een Flex 45 abbonement en ik sms ontzettend veel.
Ik zou graag de sms verdubbelaar aan willen zetten, maar ik kan dat echt helemaal nergens vinden waar ik dat zou moeten doen...
Heeft iemand een idee:)?

This topic has been closed for comments

43 reacties

Reputatie 2
Hoi,
Als je naar My T-Mobile gaat dan staat er wijzig je abonnement.
Dan kun je sms verdubbelaar toevoegen volgens mij.

Probeer het eens
Reputatie 2
De Sms Verdubbelaar is alleen via T-Mobile Klantenservice (0800 - 7111) of een T-Mobile Shop af te sluiten. Voorlopig kan dit helaas nog niet via My T-Mobile.

Overigens kun je alleen een Sms Verdubbelaar toevoegen aan een regulier Flex-tariefplan en niet bij een Flex Sim Only.
Reputatie 2
Pauljdtje, als je je rekeningen nakijkt kan je misschien even je gemiddelde checken. Volgens mij is het in zijn totaliteit goedkoper om over te stappen op Relax wanneer je meer dan 150 - 200 sms verstuurd per maand.. Kost je nl maar een tientje.
Reputatie 2
Dat overstappen ligt er naar weer net aan of je veel belt of niet anders is het met die sms verdubbelaar wel voordeliger aangezien je die 2,50 extra er dan makkelijk uithaalt
Reputatie 2
sms verdubbelaar ga toch weg.. Slaat nergens op.. van 14 cent naar 7 cent en dan kun je met flex 20 alsnog maar 200 smsjes sturen... en ben je buiten je bundel dan heb je niks meer aan die zogenaamde verdubbelaar..
Reputatie 5
@jasper921, ook buiten de bundel ontvang je 50% korting op de kosten voor sms'en en mms'en bij een Flex-abonnement.
Reputatie 2
Sorry ging even te snel net. Ik heb een flex 15 sim only abonnement afgesloten voor 1 jaar. Ik wil alleen mijn sms verdubbelaar activeren. Ik krijg het zelf niet voor elkaar en zie het ook nergens staan. Ik heb de klantenservice gebeld en de medewerker zei dat het hem ook niet lukte. Hij beloofde mij de dag erna terug te bellen maar helaas je hoort niets meer. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen want ik kom zo niet verder.
Reputatie 4
Smartjuh schreef:

Sorry ging even te snel net. Ik heb een flex 15 sim only abonnement afgesloten voor 1 jaar. Ik wil alleen mijn sms verdubbelaar activeren. Ik krijg het zelf niet voor elkaar en zie het ook nergens staan. Ik heb de klantenservice gebeld en de medewerker zei dat het hem ook niet lukte. Hij beloofde mij de dag erna terug te bellen maar helaas je hoort niets meer. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen want ik kom zo niet verder.

Hoi hoi,
Bij een flex Sim Only kan je geen sms verdubbelaar nemen.
Reputatie 2
Als dat zo is baal ik echt. Heb er speciaal over gebeld een medewerker gesproken die mij dit aanbeveelde. Menn 1 dag bij t-mobile en ik baal er alweer van. Gisteren zei de medewerker dat hij het in orde ging maken. Vraag me weleens af waarom ik nog bel want volgens mij zijn er zowieso al 2 medewerkers die zeggen dat het wel kan.... terwijl het niet kan.... Pffff nou lekker!
Reputatie 6
Smartjuh, het klopt wat koffiemok zegt. Zie ook de Flex prijslijst.
Reputatie 2
C1ndy bedankt.. had zelf dus nog beter moeten kijken.. Groetjes Smartjuh
Reputatie 2
ik wil sms verdubbelaar hebben alleen zie ik nergens waar ik dat kan kopen/instellen
Reputatie 2
Wanneer je gebruikmaakt van T-Mobile Flex, dan kun je via My T-Mobile, T-Mobile Klantenservice of een T-Mobile Shop een Sms Verdubbelaar aanvragen.

Bij Flex Sim Only is het niet mogelijk om een Sms Verdubbelaar aan te vragen, omdat je dan al tot 50% minder betaalt voor je bundel.
Reputatie 2
nou dat is te merken bij mij, had altijd voor 15 euro in de maand, maar volgens mijn heb ik maar 5 euro korting in de maand ipv 10 euro en is dit al die tijd oplichterij geweest. maar goed ben blij toe, in januari zijn jullie van me af
Reputatie 3
suzanne21 schreef:

nou dat is te merken bij mij, had altijd voor 15 euro in de maand, maar volgens mijn heb ik maar 5 euro korting in de maand ipv 10 euro en is dit al die tijd oplichterij geweest. maar goed ben blij toe, in januari zijn jullie van me af

Zo te zien heb je geen Flex Sim Only, maar een regulier Flex-tariefplan.

Het is bij reguliere Flex-abonnementen niet gebruikelijk dat er korting op de vaste maandelijkse kosten wordt gegeven, omdat er een flinke korting op een nieuwe mobiele telefoon verstrekt wordt. De 5 euro korting per maand is bijzonder te noemen.

Bij Flex Sim Only-abonnementen worden er geen kortingen gegeven op een nieuwe mobiele telefoon, maar op de maandelijkse kosten. Op die manier is het mogelijk dat je tot 50% minder betaalt voor de inkoop van beltegoed.
Reputatie 2
Hallo,
Ik ben nu minder gaan bellen/sms'n
En ik heb een Flex 25+ sms verdubbelaar.
Nu is mijn vraag kan ik de sms verdubbelaar uitzetten, en van flex 25--> flex 20 maken.

M.V.G. Hendrikb
Reputatie 5
Je kunt alleen overstappen naar een lager tariefplan en je aanvullende bundels stopzetten als je buiten je initi
Reputatie 2
kun je bij t-mobile een ongeperkt sms bundel nemen?
net als bij kpn en vodafone?
Reputatie 6
Ja, de sms-maximaal voor nog geen 10
My-Faves SMS, 5 euro voor 1000 smsjes naar je Faves.

EDIT: Sorry, je hebt flex. Niet gezien.
Reputatie 2
@tOmmie
Bij een Flex abonnement kun je een Sms Verdubbelaar nemen. Kosten: 2,50 euro per maand. Je verstuurt dan sms-berichten voor de helft van de normale prijs, die bij je abonnement hoort.
Bij een Flex Sim Only abonnement kun je geen Sms-Verdubbelaar afsluiten.
Reputatie 2
Kun je als je wilt die sms verdubbelaar ook weer uitzetten? of zit je er aan vast als je hem een keer aangezet hebt?
Reputatie 6
@ Shenandoah

Ik heb op de website gezocht op sms verdubbelaar. Bij de vraag: "Hoe kan ik de Sms Verdubbelaar bestellen?" staat het antwoord:
[i]Je bestelt de Sms Verdubbelaar via de T-Mobile Klantenservice. Aan de Flex Sms Verdubbelaar zijn vaste maandelijkse kosten van
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb zojuist(uur geleden) een sms verdubbelaar bundel aangevraagd. er stond dat ik een e-mail kreeg wanneer deze actief/geactiveerd werd.
Ik heb nog geen e-mail gekregen, maar ik zie bij bundels wel het volgende staan:

Bundels: SMS Verdubbelaar
w'n'w Standaard

Is die dan nu wel actief? En de smsjes gaan dan nu gewoon voor de helft van de prijs af van mijn flex abo he?

dank.
Reputatie 2
Ja, staat actief. Anders maak je er een printscreen van en kan je het altijd als bewijs materiaal gebruiken dat hij aanstond.