Sms Verdubbelaar FLEX

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

43 reacties

Reputatie 2
Daar vallen die smsjes vanaf de website ook onder he?

Want ik vraag me nog altijd af of die smsjes vanaf ''my tmobile'' niet net zoals bij vodafone ''gratis'' zijn tot een bepaald aantal (vodafone heeft er 2).

Alhoewel ik hier soms 5 stuur vanaf de pagina dus lijkt me niet dat ze oneindig gratis zijn, dus ik ga ervanuit dat die ook van mn bundel afgaan en nu dus ook voor de halve prijs zijn!
Reputatie 3
Als je via My T-Mobile een Sms Verdubbelaar aan je abonnement toevoegt, dat deze toevoeging direct in. Het al dan niet ontvangen van een e-mailbericht ter bevestiging verandert daar niets aan.

Als je de bevestiging niet ontvangt, zou je voor de zekerheid even kunnen nakijken of jouw e-mailadres goed bekend is en of de bevestiging niet in een junkmailmapje terecht is gekomen.
Reputatie 2
ik heb een flex 20 abonnement met sms verdubbelaar ten minste dat denk ik, want zo veel sms ik niet maar heb toch een sms verdubbelaar voor de zeker heid heb ik die toch wel genomen, maar ik zit toch over mijn bundel heen. sms ik dan toch zo veel want hoeveel smsjes zou je kunnen versturen met mijn abonnement + sms verdubbelaar.

P.S. ik bel nouwelijks tot nooit
Reputatie 4
@marsv1

Jij hebt momenteel wel een Sms Verdubbelaar.
Een Sms Verdubbelaar zorgt ervoor dat je in plaats van € 0,17, maar € 0,09 per sms betaalt. Wanneer je beltegoed op is, kun je gewoon door sms-en.
Hierdoor krijg je wel overige kosten in rekening. Je krijgt dus niet een bepaalde hoeveelheid sms'jes bij deze bundel.
Reputatie 2
Ik heb pas geleden mijn flex sim only omgezeg naar het nieuwe relax sim only met sms verdubbelaar. Maar als ik 2 sms-jes verstuur dan rekenen ze daar 22 cent voor. Dit kan toch niet kloppen. Zelfs niet zonder de verdubbelaar. Dit zou volgens de prijslijst 8 cent moeten kosten. het lijkt me een beetje veel 11 cent per sms. Hoe kan dit? Ik voel me een beetje genept. Zo ga je wel snel door je beltegoed heen. Durf bijna geen sms-jes te versturen. Waar kan dit aan liggen. Vroeger met mijn flex had ik nooit problemen Heb er nu al spijt van. Als ze voor het bellen ook meer rekenen dan in de prijslijst ben ik er snel doorheen.
Reputatie 7
Is het wel 1 sms per keer die je verstuurd? Indien je meer dan (volgens mij) 160 tekens gebruikt dan worden het al 2 sms-jes.
Reputatie 2
Ja het is beslist een sms per keer. Daar heb ik speciaal op gelet. Omdat ik al eerder het idee had dat er iets niet klopte. Al hadden het 4 sms-jes geweest dan nog was het volgens de prihjslijst maar 16 cent geweest. Dat scheelt toch best veel. Als dat elke keer zo gaat, dan vlieg je er doorheen.
Reputatie 2
Zou een van de moderatoren hier eens antwoord op kunnen geven. Gisteren weer twee sms-jes verstuurd. En weer wordt er 22 cent afgeschreven. Hoe kan dit. Dit klopt niet met de prijslijst.
Reputatie 2
Hallo,

Zie hier allerlei vragen voorbij komen over de sms verdubbelaar, maar kan mijn vraag er niet echt tussen vinden, maar misschien ben ik ook wel een beetje lui.

Ik heb eigenlijk 2 vragen, stuur tegenwoordig veel sms berichten naar het buitenland, al probeer ik met mijn blackberry toch meer mails te versturen. Ik weet dat sms-en naar het buitenland duurder is, maar kan daar nooit echt een goede prijslijst voor vinden.

Nu zou ik toch graag willen weten of, wanneer ik de sms verdubbelaar neem, dat dit ook geld naar sms berichten naar het buitenland toe? Tevens zou ik willen weten of je aan die sms verdubbelaar voor de zelfde periode vast zit als aan je huidige abbonement?
Reputatie 2
SMS verdubbelaar geldt alleen voor SMSjes naar een Nederlands nummer. SMS verdubbelaar kan je maandelijks aan en uitzetten (bij een nieuw Relax abonnement). Zie de prijslijst, daar staat alles in.
Reputatie 2
OK weet voldoende, dank je voor de snelle reactie, binnen NL heb ik nog nooit een sms gestuurd, want dan kun je naar mijn mening veel beter bellen, sneller antwoord en ook meteen duidelijker.
Echter met het buitenland en de verschillende tijdzones is sms een uitkomst, en dan doe ik alleen sms-en wanneer die persoon tijdelijk geen toegang heeft tot een pc.

Maar goed, ben blij dat je beantwoord hebt, want deze maand heb ik dus heel veel sms-jes verstuurd en omdat dit mijn eerste maand is met een nieuw abbonement, was ik toch wel benieuwd of dit mogelijk is, temeer omdat ik praktisch geen beltegoed meer heb.
Is er niet toevallig iets waardoor je goedkoper naar het buitenland kunt sms-en? Bedoel dus een bepaalde bundel, had daar ook al naar gekeken net, maar kwam alleen die sms verdubbelaar tegen.
Reputatie 2
Volgens mij heeft T-Mobile hier niks voor, behalve het oude Flex dan, maar dat kan je niet meer afsluiten.
Er zijn goedkopere oplossingen, maar ik denk niet dat T-Mobile het op prijs stelt als ik reclame ga maken voor VOIP/Prepaid producten van andere aanbieders.
Reputatie 2
Heb op 1 januari een nieuw flex abbonement afgesloten, zat eerst op relax en de verschillen tussen flex en relax spraken mij dus wel aan.
2 weken daarna kwam ik er achter dat relax praktisch helemaal gewijzigd was naar wat ik nu heb, dus onbeperkt houdbaar beltegoed en tegoed niet meer in minuten maar in geld.

Wanneer jij nu praat over het oude flex, begin ik enige hoop te koesteren, want weet dat flex niet meer bestaat als abonements vorm dus dat deze door jouw als het oude flex genoemd word.
Let me be lucky just this once zou ik haast willen zeggen.

Maar goed ik zal wel weer net buiten alles vallen.

Natuurlijk bedoel ik niet dat je over VOIP of andere zaken hier gaat praten, wil gewoon weten of T-Mobile iets heeft waar ik iets aan heb. Zoek voor een betrouwbare oplossing niet iets van wanneer ik geen internet heb of zo geen gebruik van kan maken.
Maar weet nu ook dat die sms verdubbelaar niets voor mij is, dus ben blij dat ik die niet bij het ingaan van mijn abonnement heb afgesloten 🙂
Reputatie 2
OK bericht is verplaatst, maar weet niet of ik nu wel of niet het oude flex heb en of er dus toch nog een mogelijkheid is om goedkoper sms berichten naar het buitenland te versturen?

Zou iemand van T-Mobile hier antwoord op kunnen geven?
Reputatie 2
Als je gewoon Flex hebt, dan worden volgens mij gewoon alle variabele gebruikskosten met je beltegoed verrekend.
Reputatie 5
@RadioMan71, met de Sms Verdubbelaar worden de kosten voor sms'en en mms'en binnen Nederland gehalveerd.
Het versturen van een sms'je naar het buitenland kost
Reputatie 2
Hallo,

Weet iemand hoe ik de sms verdubbelaar uit zet?
Ik weet dat, dit per maand gaat, maar ik kan niet vinden hoe ik hem uit moet zetten.
Ik heb op wijzig abbonement geklikt, maar hierbij kan ik de sms verdubbelaar niet uit zetten.

Alvast bedankt.

Anouck
Reputatie 7
Ik heb ook een flex en de sms verdubbelaar is niet tussentijds uit te zetten. Staat bij abo gegevens: sms verdubbelaar vast. Deze loopt dan tot einde contractperiode.

Gr.