sms verdubbelaar uitzetten

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 27 reacties
Hallo,

Ik zou graag willen dan mijn sms verdubbelaar uit gezet kan worden.

Ik kijk bij abbonement wijzigen maar daat kan ik niet de sms verdubbelaar uitzetten.

Hoe kan ik dit doen?

47 reacties

Reputatie 5
@goldy
Vreemd... Ik kan deze namelijk wel verwijderen via je My T-Mobile.
Maar hij is uitgezet voor je!
Reputatie 2
dank je wel.
ben sinds afgelopen vrijdag na 16 jaar kpn overgestapt naar t mobile, bij het aanmelden op my tmobile heb ik de sms verdubbelaar aangezet.

hier stond geen bedrag achter dus ik zag pas later dat dit 2,50 per maand kost.
nu wil ik de sms verdubbelaar dus uitzetten want mijn huidige contract zou voldoende moeten zijn, maar uitzetten is niet mogelijk.

Hoe kan ik nu alsnog de sms verdubbelaar uitzetten?

vriendelijke groet
Reputatie 6
dat moet of een moderator doen (morgen)of de klanten service 06-2400-1200
Reputatie 5
@emenken

Ik heb de Sms verdubbelaar direct voor je uitgezet. 🙂
Reputatie 2
ik kan mijn sms ook niet uitzetten had voorheen prepaid bonus 24/7 die is nu omgezet naar 300 sms.

kan iemand mij helpen?
Reputatie 6
je zal ook bij een moderator moeten zijn,, morgen ochtend zijn ze er weer,
@Aeon bedankt voor de moeite, ik ben benieuwd hoe mijn eerste factuur er uit gaat zien bij t mobile. tot nu toe snap ik nog geen barst van de vermelde tegoeden etc op my t-mobile.
Reputatie 6
@leroy rotterdam

Ik heb je tariefplan weer teruggezet naar hoe het was voor je laatste wijziging. Je hebt nu weer Prepaid Bonus-Sms, dit heb had je gewijzigd in Prepaid Standaard.
Reputatie 2
Ik wil graag ook mijn sms verdubbelaar uitzetten maar ik kan hem bij My-tmobile niet uitvinken heel raar:s Is er een moderator die het me even uit zou willen schakelen? Bedankt!
Reputatie 5
@wzzley
Je Sms verdubbelaar is per 1 april geactiveerd en moet minimaal 1 maand actief zijn voor je hem kunt verwijderen via My T-Mobile. Ik heb het zo in de systemen voor je gezet dat de Sms verdubbelaar per 1 mei gedeactiveerd word.
Ook ik heb een Sms Verdubbelaar die ik niet meer uit kan zetten.
Hij is inmiddels al een maand actief, maar ik kan hem via My T-Mobile niet deactiveren.

Kan iemand me hierbij helpen?
Alvast bedankt.

KnipOOgjes Wendy
Reputatie 6
wendy_borst,,welkom in het forum dat kan als die al langer dan een maand actief morgen ge worden door een moderator die er morgen weer zijndaan
Reputatie 5
@wendy_borst

Ik heb de Sms Verdubbelaar direct voor je uitgezet. 🙂
Reputatie 2
@wendy_borst

Ik heb de Sms Verdubbelaar direct voor je uitgezet. :)

kan die van mij ook uit?
Reputatie 6
Badge +12
@Sandr,

Misschien kan je hem zelf ook uitzetten?

Kijk eens op My T-mobile
Reputatie 2
nee krijg het niet voor elkaar..
Reputatie 6
Badge +8
@sandr is hij al een maand aktief?
Reputatie 6
Sandr dan moet het gedaan worden door een moderator morgen
Reputatie 6
@Sandr
Je maakt gebruik van het Flex abonnement. Bij dit abonnement kun je de Sms Verdubbelaar Vast binnen je contractsperiode niet uitzetten.
Reputatie 2
is al een jaar actief, maar doordat ik mijn abbo heel weinig meer gebruik heb ik de verdubbelaar ook niet meer nodig
Reputatie 6
Badge +12
@Sandr,

Je kan de bundel pas laten verwijderen als je contract is afgelopen. (dan kan je een nieuwe abo afsluiten en dus de verdubbelaar uit)
Reputatie 6
Badge +8
Waarom gebruik je je sim niet zoveel meer?
Zou er flink mee gaan SMSen
Reputatie 2
Kan mijn SMS-verdubbelaar ook worden uitgezet?

Kan hem zelf niet aanpassen.

Volgens mij heb ik in maart de verdubbelaar aangezet.

Vast bedankt
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een vraag; ik heb de sms verdubbelaar wel aan staan, maar hoe kun je zien hoeveel smsjes je nog hebt?
Ik snap er niet zoveel van..

Groetjes, Mariska

Reageer