Vraag

Sms verdubbelaar uitzetten.

hallo,

ik wou al een tijdje mijn sms verdubbelaar uitzetten maar op de 1 of andere manier kan dat niet. Er staat de heletijd u kunt kiezen uit 2 mogelijk heden terwijl er maar 1 mogelijkheid is en dat is de verdubbelaar die al aan staat, ik kan deze dus niet uitzetten en zou graag vragen als iemand hier op het forum weet hoe ik dit kan verhelpen.

19 reacties

Badge +12
Welkom Brenda,

Dit kan je pas na 1 maand opzeggen/verwijderen hoor.
Het kan ook zijn dat hij vast zit aan je abonnement, dan kan je hem helemaal niet wissen.
De klantenservice kan hem wel verwijderne / opzeggen voor je.
Nee dat is het allebei niet want ik heb het ongeveer 3 maand trug een x aangezet maar ik kan het gewoon niet uitzetten.. En ik lees dat meer mensen daar last van hebben dus hoop dat een moderator het ook voor mij kan uitzetten
Badge +12
Hi,

Dan kan hij worden uitgezet doormiddel van de klantenservice.
moet ik ze dan gaan bellen ofzo? want ik lees ook wel in een ander topic dat een moderator daaruit gewoon het sms bundel uitzet? zou het graag uitwillen hebben vandaag.
Badge +12
Beide kan inderdaad, natuurlijk kan het wel even duren voor ze komen, ze hebben het ook druk.
Reputatie 6
@brenda941

Je kunt in de https://www.t-mobile.nl/My T-mobile/htdocs/page/selfcare/customerdevelopment/postpaid/contractinformation.aspx van je My T-Mobile pagina zien dat je bij jouw abonnement een Sms Maximaal vast hebt geactiveerd, deze loopt tot de einddatum van je huidige contract en kan niet tussentijds gedeactiveerd worden.
ik vind het een beetje vreemd want bij sms maximaal staat u dat u het maandelijks aan en uit kunt zetten. dus ik weet niet wat u nu zegt? ik wil graag dat het uitgezet wordt. vind dit zeer slecht geregeld..
Badge +12
@Brenda,

Ja dat klopt, dit kan ook maar dan bij SMS Maximaal.
Jij hebt volgens Chris SMS Maximaal Vast en die zit tot aan het einde van je contract vast.
Het zijn 2 verschillende.
maar hoe kan dat ingodsnaam dan? ik heb het pas 2 maand later dat ik men abbonoment heb afgesloten aangevinkt :S dit vind ik heel erg slecht..
Badge +12
@Brenda,

Misschien dat je hem gewoon hebt aangevinkt en eigenlijk niet hebt opgelet dat er VAST achterstond?
naja zeer slechte service en ik weet dat ik nooit weer naar t-mobile kom dit was de enigste optie die ik had met een bundel aan klikken. ik vind dit echt HEEL erg slecht...
Reputatie 6
@brenda941

Bij de Relax en I-abonnementen kunnen Voordeelbundels na een maand gedeactiveerd worden tenzij de vast bundels geactiveerd zijn. Jij hebt een Bel & SMS abonnement, hierbij kunnen alleen vaste Voordeelbundels geactiveerd worden.
Reputatie 2
Vorig jaar de sms verdubbelaar in de vorm van die 1000smsjes aangezet.Kon je toen idd aan en uitzetten.Ongeveer 4 maanden gebruikt en na die tijd bleek idd dat hij niet uit tezetten was.Bij navraag bij de klantenservice bleek dat T-Mobile alle oude al lopende abbonementen met die optie had voorzien van ,n vaste budel.Zonder te vragen of na te gaan of de klant dit wel wilde.T-Mobile zorgde dus zonder toestemming voor ,n vaste verhoging van 10 euro p/m voor die aan/uit smsbundel.Stijllloos.Dus ook ik kwam daar achter toen ik die 100smsjes niet meer nodig had.Kost me totaal nu dus zo,n 120 extra....ongevraagd.Pas op dus.
Reputatie 2
Oh ja....voel me zwaar bedrogen en dus bestolen door T-Mobile.Vraag me nog steeds af of dit juridisch juist was.Tenslotte ,n hoop geld voor niks weggebracht.
ik heb precies hetzelfde kost mij intotaal nog 150 euro meer voor helemaal NIKS? want ik gebruik het niet meer. voel me zwaar opgelicht bij die *** T-mobile en ga vanmiddag nog naar de Phonehouse voor een ander abbonoment
ik vind het echt een HELE slechte zaak dit is mij nooit verteld en er stond heel erg duidelijk dit kunt i maandelijks aan en uitzetten. laat ons dat ook uitzetten dan.. heel erg slecht dit HEEL erg slecht..
Reputatie 5
@metalass58
Je hebt op 16 juli 2010 de Voordeelbundel Relax Sms 25 gewijzigd naar de Voordeelbundel Sms Maximaal Vast. Deze is vanaf die datum gekoppeld aan je contract tot de einddatum. Hierin heeft T-Mobile geen wijzigingen gemaakt. Wanneer je wilt, kun je via My T-Mobile de Voordeelbundel Sms maximaal na 25 juni verwijderen bij je abonnement.

@bredna941
Je geeft aan dat de Voordeelbundel Sms Maximaal je alleen maar geld kost. Wanneer ik je laatste facturen bekijk, maak je nog volop gebruik van het versturen van sms'jes. Hierdoor is de Voordeelbundel Sms maximaal voor je zeer gunstig.
dan heeft u het helaas fout want dat is allemaal met bellen gedaan. en die facture's zijn van 2 maand terug. ik vind het zeer spijtig dat die niet uitgezet kan worden er wordt nu tegen mijn zin in elke x 10 euro teveel van mijn reken afgehaald dit is mij nooit verteld dat dit een vaste bundel was. ik ben ZEER teleurgesteld en ik hoop dat jullie er zeker wat aan gaan doen.
Reputatie 7
@brenda941.
het heeft geen zin om je kwaad te maken, je zal deze waarschijnlijk zelf hebben aangezet en niet hebben gezien dat hier vast achterstond,
t-mobile heeft totaal geen slechte service want ze doen er alles aan om t zo goed mogelijk te doen voor de klant.
maar ze kunnen geen abonnementen gaan aanpassen waarbij mensen zelf niet goed genoeg hebben opgelet wat er staan,
ook zegt EsthervD je laatste facturen te hebben gezien dit is precies de zelfde factuur als u ook ziet, dus ze zal niet liegen als ze ziet dat u de sms maximaal gebruikt door veel smsjes te sture& daarbij kan je je smsjes niet opmaken door te bellen ermee, dus dat is een beetje raar lijkt mij'?

Reageer