Beantwoord

SMS voor Videoland

• 22 mei 2017
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Hoi Hallo,

Ik krijg 1 dag geleden uit het niets een sms'je van T-mobile met de volgende tekst: Beste klant, veel kijkplezier met videoland. Activeer het account nu via--- Groeten T-mobile. Ik dacht bij mezelf ah wat leuk ik krijg nu door t mobile de mogelijkheid om gratis te kijken naar videoland dat is wel prettig natuurlijk, ik vervolgens opd e link gedrukt en een videoland account aangemaakt. Mijn vader zag dat ik daarmee bezig was en vroeg of ik een account had aangemaakt. Na de uitleg gaf mijn vader aan dat ik moet oppassen dat ik geen extra kosten maak voor mijn abonnement. Ik voor de zekerheid op de T-mobile website gekeken om te zien of er ergens staat of ik dat gratis krijg ja of nee maar het enigste wat ik zag staan was dat het een AANTAL maanden gratis te gebruiken was. (op de website zelf niet bij mijn eigen account). Vandaar dan ook de volgende vragen:
1. Is mijn net aangemaakte videoland nou gratis ja of nee?
2. Mocht deze niet gratis zijn, waarom krijg ik dan een random bericht van T-Mobile dat ik hier een account voor kan aanmaken terwijl het voor een service is, dat mocht ik het niet zelfstandig uitzetten een betaalde dienst word.
Mocht het zo zijn dat ik vanaf dit moment lekker zolang ik bij T-Mobile zit gratis hiervan kan genieten ben ik zeer zeker een tevreden klant, service is goed en mijn Go abonnement is ontzettend prettig. Mocht het echter zo zijn dat deze dienst toch op een gegeven moment toch betaald word kan je me niet ontevredener maken, misleiding is in mijn ogen een van de ergste dingen die je richting een klant kan flikken. Ik ben voor zover ik zelf weet geen zeikerd over dit soort dingen maar mocht het toch zo zijn dat ik hier misleid word verwacht ik hier wel een compensatie voor terug.

Met vriendelijke groet, Donny
icon

Beste antwoord door Lodan 22 mei 2017, 22:47

Hoi Donnyr.

Het klopt dat je 1 maand gratis videoland hebt gekregen. Dit is namelijk een cadeau van T-Mobile in verband met de actie dat zij het best geteste netwerk hebben.
Normaal krijgen klanten voor 48 uur oneindig data om dit te vieren, maar voor klanten die al een Unlimited abonnement hebben zouden dan blij worden gemaakt met een dooie mus.

Daarom heeft T-Mobile besloten om deze klanten 1 maand gratis videoland te geven.

Om dus op het einde van je bericht terug te komen:
Mocht het zo zijn dat ik vanaf dit moment lekker zolang ik bij T-Mobile zit gratis hiervan kan genieten ben ik zeer zeker een tevreden klant, service is goed en mijn Go abonnement is ontzettend prettig.

Het is maar 1 maand, en helaas niet tot je weggaat bij ons.

Mocht het echter zo zijn dat deze dienst toch op een gegeven moment toch betaald word kan je me niet ontevredener maken, misleiding is in mijn ogen een van de ergste dingen die je richting een klant kan flikken. Ik ben voor zover ik zelf weet geen zeikerd over dit soort dingen maar mocht het toch zo zijn dat ik hier misleid word verwacht ik hier wel een compensatie voor terug.

Helaas, de dienst wordt na deze maand weer betaald, maar alleen zodra jij die keuze maakt. Deze voordeelbundel stopt automatisch, dus hier krijg je geen onverwachte kosten voor.

Ik hoop dat je gewoon klant blijft, want tevreden klanten zien we graag bij ons blijven. 😞
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +9
Hoi Donnyr.

Het klopt dat je 1 maand gratis videoland hebt gekregen. Dit is namelijk een cadeau van T-Mobile in verband met de actie dat zij het best geteste netwerk hebben.
Normaal krijgen klanten voor 48 uur oneindig data om dit te vieren, maar voor klanten die al een Unlimited abonnement hebben zouden dan blij worden gemaakt met een dooie mus.

Daarom heeft T-Mobile besloten om deze klanten 1 maand gratis videoland te geven.

Om dus op het einde van je bericht terug te komen:
Mocht het zo zijn dat ik vanaf dit moment lekker zolang ik bij T-Mobile zit gratis hiervan kan genieten ben ik zeer zeker een tevreden klant, service is goed en mijn Go abonnement is ontzettend prettig.

Het is maar 1 maand, en helaas niet tot je weggaat bij ons.

Mocht het echter zo zijn dat deze dienst toch op een gegeven moment toch betaald word kan je me niet ontevredener maken, misleiding is in mijn ogen een van de ergste dingen die je richting een klant kan flikken. Ik ben voor zover ik zelf weet geen zeikerd over dit soort dingen maar mocht het toch zo zijn dat ik hier misleid word verwacht ik hier wel een compensatie voor terug.

Helaas, de dienst wordt na deze maand weer betaald, maar alleen zodra jij die keuze maakt. Deze voordeelbundel stopt automatisch, dus hier krijg je geen onverwachte kosten voor.

Ik hoop dat je gewoon klant blijft, want tevreden klanten zien we graag bij ons blijven. 😞
Ook ik kreeg deze mail. Zeker misleidend omdat in die mail niets vermeld staat over een gratis maand. Op het eerste gezicht zou je denken dat het gratis zou zijn. Zeker ook omdat er bij staat dat je voor recente films moet betalen.
Niet netjes! Misschien een idee om deze mailings aan te passen!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Krismarkor,

Het is zeker niet onze bedoeling om onze klanten te misleiden! Want het is juist een leuk cadeautje dat we jou willen geven 🙂 Al onze klanten hebben eerst een sms gekregen waarin staat uitgelegd dat je een cadeautje van ons krijgt, namelijk 1 maand gratis Videoland. En dat je binnenkort een bericht kunt verwachten waarin staat dat je gebruik kunt maken van jouw gratis maand Videoland. Deze e-mail is een standaard activatie e-mail van Videoland en kan helaas niet aangepast worden. Maar daarom hebben we eerst een sms gestuurd naar alle klanten die dit cadeautje krijgen. Jij hebt deze sms op 12/05 ontvangen. Ook heb je een e-mail ontvangen van ons (zie printscreen hieronder):

Klopt het dat je deze sms en e-mail hebt ontvangen? We proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren en uit te leggen dat het om een cadeautje gaat, dus niet iets waarvoor je betaald. Op deze pagina vind je nog meer informatie over deze actie. Heb je inmiddels al wel een account aangemaakt bij Videoland? En al een leuke film of serie gespot die je gaat kijken? :)

Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!

Reageer