Vraag

Sms voordeelbundel uitzetten

• 29 februari 2012
  • 79 reacties
  • 2436 Bekeken

Gisteren heb ik Sms Maximaal ingesteld. Vandaag kijk ik weer naar mijn belstatus en heb ik nog maar 665 smsjes over van de sms maximaal bundel en zijn er ook 7 smsjes af van mijn gewonen bundel. En ik heb 7 smsjes gestuurd. Hoe kan het dan dat er ook smsjes af zijn van mijn smsbundel? En gaan de smsjes eerst van je gewone bel/smsbundel af en daarna pas van de smsbundel? Kan dat niet ook anders om?

79 reacties

Reputatie 2
Kan je bij een i-300 '08 abonnement sms maximaal toevoegen?
@idvdk
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik begrijp inderdaad dat dit verwarrend is, ik zal je uitleggen wat er aan de hand is. Je krijgt elke 17de van de maand je nieuwe bundel dus ook je 1000 sms'jes. Aangezien je de Sms maximaal hebt aangezet op de 29ste krijg je dus niet je volledige 1000 sms'jes. Je zult ook niet de volledige €9,95,- hoeven te betalen. Je kunt hierover een uitleg vinden op de T-Mobile Website.

@RBT

Helaas is het niet mogelijk om bij een i-300 '08 een Sms Maximaal toe te voegen 😞. Dit kun je terugvinden op de T-Mobile Tarievenlijst.
Hallo,

Ik heb geprobeerd via my-T-mobile mijn sms-verdubbelaar uit te zetten. Steeds als ik het vakje "uitvink" en op het volgende knopje druk dan komt de tekst dat ik geen veranderingen heb doorgevoerd en staat het vakje weer aangevinkt!

Ik wil hem uitzetten omdat ik nog belachelijk veel beltegoed over heb en per augustus wil overstappen op een smart-abonnement. Ik neem aan dat je dan je resterende beltegoed niet kan meenemen?

bedankt,

Groetjes!
@MalleM

Na einddatum contract kun je zowel de Sms verdubbelaar deactiveren en eventueel ook verlagen naar de Flex 15 zodat je op die manier je beltegoed eerst kunt opmaken voordat je gaat vernieuwen naar een Smart abonnement.
Reputatie 2
@MalleM

Na einddatum contract kun je zowel de Sms verdubbelaar deactiveren en eventueel ook verlagen naar de Flex 15 zodat je op die manier je beltegoed eerst kunt opmaken voordat je gaat vernieuwen naar een Smart abonnement.

Hallo,

Ik heb dus het zelfde probleem, ik wil die sms bundel uitzetten, ik heb die bundel genomen omdat er werd beloofd dat je die op ieder gewenst moment kan uitzetten.Nu lees ik dat het pas na einde contract kan!?Hoe zit dat?
@KRISJE1

Ik heb bij deze de Sms bundel eraf gehaald 🙂! Je moet er wel rekening mee houden dat de sms'en nu ook direct weg zijn.
Reputatie 2
@[url=" https:=]KRISJE1[/url]

Ik heb bij deze de Sms bundel eraf gehaald 🙂! Je moet er wel rekening mee houden dat de sms'en nu ook direct weg zijn.

dANK U

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil ook graag mijn sms bundel uitzetten, maar als ik dat doe staat er dat er geen veranderingen zijn om op te slaan. Kunt u mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!
@strijke

Ik zie dat je in het bezit bent van een Bel&Sms. Wanneer je bij deze voordeelbundel de Sms Maximaal hebt aangezet is de minimale duur van deze bundel gekoppeld aan de minimale duur van je contract.
Maar er stond op de site toen ik deze bundel vorige week toevoegde, dat je die aan- en uit kon zetten wanneer je wil. Dus dan staat er toch verkeerde informatie op de site? Met als gevolg dat ik nu iedere maand onnodig 10 euro extra moet betalen. Dit vind ik best wel onzin. Ik hoop dat u de bundel gewoon uit kunt zetten anders ga ik er verder werk van maken.
Ook ik kan het niet uitvinken, terwijl er stond dat het maandelijks kon..
Hoe doe ik dit nu?
Ook ik heb het zelfde probleem er staat op de site aan en uit zetten wanneer je wil heb ik toen ook 1 maand na start Abbo gedaan sim only en kan hem nu dus niet meer uit zetten krijg hem steeds weer terug hoe kan dit Morgen gaat weer nieuwe maand in kan ik weer extra betalen
Badge +3
@all

Als je een Smart-abonnement hebt, of een Relax-abonnement van na 11-01-2010, kun je Sms Maximaal maandelijks aan- en uitzetten. Dit kun je eenvoudig zelf doen op My T-Mobile. Heb je een ander tariefplan? Dan kun je Sms Maximaal alleen uitzetten als je buiten de vaste contractperiode bent.
Dus als er 1 maand voorbij is kan ik hem wel uitzetten?
@strijke

Zoals al eerder aangegeven maak je gebruik van het Bel & Sms tariefplan, hierbij is het niet mogelijk om deze bundel maandelijks uit en aan te zetten. Zodra je hierbij een Sms Maximaal toevoegt loopt deze tot einddatum contract.
ook ik wil graag al mijn sms bundels uitzetten en dit lukt mij niet.
ik hoop dat het zo snel mogelijk veranderd wordt, want ik kom niet meer rond met mijn kosten.

mvg jessica.
Badge +3
@jessicawachtmee

Sms Maximaal zal per 6 juni worden uitgezet, dit omdat de Voordeelbundel minimaal 1 maand actief dient te zijn voordat deze kan worden uitgezet.:)
Hallo T-Mobile,

Ik heb een een Relax 130 Abbonnement met een SMS Maximaal bundel. Mij werd verteld dat ik deze ook met dit abbonnement aan- en uit kon zetten. Dit is mij niet gelukt. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Ik zie namelijk verschillende reacties waarop T-Mobile het activeerd of deactiveerd, maar zou toch graag zelf willen weten hoe ik het kan doen, of waarom het niet lukt?! 

Graag hoor ik van u.

Groetjes
Badge +3
@Noukmans

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik kan momenteel niet aangeven waarom het niet lukt om een Sms Bundel uit te zetten op My T-Mobile. Ik heb het doorgestuurd zodat het wordt onderzocht. Zodra er meer informatie bekend is, zal ik dit met je delen.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb vorige maand gebruik gemaakt van de sms maximaal, dit houdt in dat je 1000 extra smsjes krijgt.
Voor de eerste maand is dit gratis en hierna kan je de bundel weer uitzetten.
Dit heb ik geprobeerd bij bundel wijzigen alleen kan ik het 'geen extra sms-diensten' niet meer aanklikken.
Zit ik nou vast aan die extra 1000 smsjes elke maand?

Groet Linda.
@Lindawi

Begrijp ik het goed dat je geen gebruik meer wilt maken van de Sms Maximaal Bundel? Op dit moment staat deze bundel wel aan en heb je inderdaad 1000 sms per maand te besteden.
Reputatie 2
@-Chantal

Ja dat klopt.
Maar er staat dus geschreven dat je dit weer uit kan zetten op elk gewenst moment.
Hoe kan het dan dat ik dit niet voor elkaar krijg?
@Lindawi

Dat durf ik je zo niet te zeggen sorry.:( Per wanneer wil je geen gebruik meer maken van de Sms Maximaal Bundel? Dan kijk ik of het mij lukt.
Mijn sms-verdubbelaar kan ik ook niet uitzetten.

Ik heb geprobeerd via my-T-mobile mijn sms-verdubbelaar uit te zetten. Steeds als ik het vakje "uitvink" en op het volgende knopje druk dan komt de tekst dat ik geen veranderingen heb doorgevoerd en staat het vakje weer aangevinkt!

Kan dit stop gezet worden?
Reputatie 2
@-Chantal

Ik zou graag vanaf het einde van deze maand er geen gebruik meer van willen maken.
Alvast bedankt! 🙂

Reageer