Vraag

Sms voordeelbundel uitzetten

• 29 februari 2012
  • 79 reacties
  • 2435 Bekeken

Toon eerste reactie

79 reacties

@Dianz
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Dat is vreemd! Ik zie op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd de Sms Verdubbelaar ook nog wel aanstaat. Per wanneer wil je deze uitgeschakeld hebben? Dan ga ik voor je kijken wat ik kan doen. 🙂
@Lindawi

Je kunt deze zelf uitzetten via My T-Mobile op het ieder gewenst moment. Wanneer je doorklikt op >Wijzig abonnement en bundels > wijzigen > en dan het vinkje uitzetten bij Smsbundels > naar beneden scrollen en via verder bevestigen.
Hallo,

Vandaag is mijn smart plus abonnement geactiveerd.
Nu zie ik ook dat de sms maximaal is geactiveerd.

Nu heb ik gelezen dat dit de eerste twee maanden gratis is.
Wordt na deze 2 maanden sms maximaal automatisch gedeactiveerd?

Ik heb geprobeerd om sms maximaal in mijn account uit te zetten maar dat gaat niet.
Omdat ik toch zelden of nooit sms zou ik toch graag willen dat bij mij sms maximaal uitgezet wordt.
Ik zie nu dat de titel niet klopt ik bedoel sms maximaal en travel&surf! . Ik heb laatst een abbonement bij t-mobile afgesloten ik heb smart pus 300, voor 2 jaar. Maar nu staat er inneens dat ik een sms-maximaal heb en travel&surf . ik heb daar nooit om gevraagd en ben daar ook niet mee akkoord gegaan.  en het ergste is dat je daar volgens mij ook nog voor moet betalen! , hoe kan ik dit uitzetten?
krijg ik nog andwoord t-mobile?
Badge +3
@gerard g

Ik heb per vandaag Sms Maximaal voor je uitgezet:)

@sannefloris

Ook voor jou heb ik Sms Maximaal uitgezet. Je kreeg hier 2 maanden korting op en hoefde hier dus niet voor te betalen.
@Ysammar

Bedankt, kan je eventueel ook mijn voicemail uitzetten?
Op de site staat dat er een storing is en om het nummer 1200 te bellen vind ik zonder van mijn beltegoed of extra kosten
Hoi Hoi,

Ik ben net aan het zoeken geweest hoe ik mijn sms voordeelbundel uit kan zetten 'sms maximaal' maar dit gaat me niet lukken krijg een foutmelding dat ik niets wijzig. Zouden jullie dit voor me kunnen aanpassen T-mobile ?
Reputatie 2
Hooi,

Ik heb precies het zelfde. Ik heb ook niet getekend voor sms maximaal en toch staat het er in.
Ik heb ook een smart plus abbonoment met 300 minuten/sms.
Hallo,

Op 24/7 krijg ik mijn nieuwe sim only 110 min te goed. ik heb nu de SMS verdubbelaar aan staan maar wil ik met de nieuwe periode uitzetten.
Wanneer moet ik dit dan doen de 23e(dan zou ik te veel verbruikt hebben) of de 24e (dan gaat de nieuwe maand in) wie kan mijn vraag beantwoorden?
Reputatie 2
@HenkTM

Dat is het probleem dus, ik kan het vinkje niet meer uitzetten.
T-mobile heeft het vast gezet..
@gerard g

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat de voicemail inmiddels is uitgezet 🙂!

@Twinkle02
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb bij deze de bundel eraf gehaald 🙂! De sms'en komen hierbij ook meteen te vervallen.

@Lisavde

Ook voor jou heb ik de sms bundel eraf gehaald 🙂!
@Johan46

Ik adviseer je om deze op de dag dat je je nieuwe tegoed krijgt eraf te halen, in jou geval inderdaad de 24e 🙂!
@Lindawi

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat per vandaag je Sms Maximaal is omgezet naar de Sms Verdubbelaar.
Reputatie 2
Goeden morgen ,

Ik heb een vraagje over sms-maximaal : Ik heb nu sms-maximaal  Wil het graag stopzetten,maar dat lukt om een en andere reden niet ?

Met vriendelijke groet Lin
Reputatie 2
Hartstikke bedankt!
@Johan46

Ik adviseer je om deze op de dag dat je je nieuwe tegoed krijgt eraf te halen, in jou geval inderdaad de 24e 🙂!

Bedankt Ruben
Badge +3
@ikku010

Ik heb Sms Maximaal vanaf vandaag voor je uitgezet.:)
Ik wil graag mijn sms maximaal uitzetten.Maar het lukt niet.Als ik het vinkje weghaal bij sms maximaal en verder ga.Staat er dat ik mijn internet wil uitzetten.En dat is dus niet de bedoeling.Zouden jullie voor mij de sms maximaal uit willen zetten?
Ik wil mijn bundel sms maximaal uitzetten, echter het lukt me niet om deze op geen sms te zetten. Ik kan enkel wijzigen naar de verdubbelaar voor 2,50 per maand. Dit is niet de bedoeling. T-mobile, willen jullie deze uitzetten? Alvast bedankt voor uw medewerking.
Goedemorgen,

Mijn Relax 30 (2010) is per vandaag beëindigd, dus ik wilde graag downgraden naar Relax 15 en de SMS-verdubbelaar uitzetten.
Het downgraden naar Relax 15 was geen probleem en is doorgevoerd, bij de SMS  voordeelbundels staat het stipje van "geen SMS voordeelbundel" er wel, maar het is niet aan te klikken, ook het vinkje van het vlak SMS bundels heeft geen effect.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de SMS verdubbelaar uitzet?
Waarom kan ik sms maximaal niet uitzetten? Ik kan enkel omzetten naar sms verdubbelaar. Kan iemand dat zsm voor mij doen bij t-mobile? Bvd. Gr.
Kan de sms verdubbelaar vandaag nog uitgezet worden, morgen (24-07) krijgt mijn zoon nieuw beltegoed, en heeft nog teveel sms-jes staan. De sms-verdubbelaar heeft hij helemaal niet nodig. Wilt u dit svp in orde maken? Bij voorbaat dank. Ps. hij heeft een relax 130 abonnement, van maart 2010 (dus na jan.2010) dus hij moet volgens de voorwaarden uitgezet kunnen worden.
Badge +3
@passionwoman

Wat vervelend dat het niet lukt:( Ik heb Sms Maximaal per direct voor je stopgezet!
Badge +3
@MennyvM

Ik heb Sms Maximaal bij deze per direct voor je uitgezet.;)

Reageer