Vraag

Sms voordeelbundel uitzetten

Toon eerste reactie

79 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@MinetteH

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je het abonnement inderdaad hebt verlaagd en ik heb de Sms Verdubbelaar per direct voor je uitgezet.:)
Hallo,

Ik krijg vandaag 24/07 mijn nieuwe tegoed.Ik  wil mijn sms verdubbelaar uit zetten voor de nieuwe periode. Ook ik kan het ""stipje"bij geen sms verdubbelaar  niet aanklikken.

Hoe zet ik mijn sms verdubbelaar uit?
@MinetteH

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je het abonnement inderdaad hebt verlaagd en ik heb de Sms Verdubbelaar per direct voor je uitgezet.:)

Dank je, geweldige service 😃
Reputatie 7
@MennyvM

Ik zie dat je ook via twitter contact hebt opgenomen met ons en dat wij de Sms Maximaal hebben uitgezet voor je. 🙂
Reputatie 7
@johan46

Ik heb de Sms verdubbelaar voor je stopgezet. Hij zal nog wel op de factuur komen te staan, maar op de factuur van de volgende maand krijg je de aantal dagen dat je de verdubbelaar niet gebruikt hebt weer terug.
Reputatie 2
Graag wil ik mijn sms bundel ook uitzetten.

Via de  site gelezen dat je de bundel zelf aan en uit kan zetten. Dit is niet het geval. Ik betaal dus nu al een paar maanden onnodige kosten.

Kan iemand hem uitzetten???!!!!
Voor onze slechthorende zoon hebben we als ouders pakweg een jaar geleden ook sms-maximaal ingesteld. Voor die jongeren is (eigenlijk was) sms-en erg belangrijk. Het feit dat de bundel per maand aan of uit gezet kon worden was wel prettig, omdat niks zo veranderlijk is als een puber.

Na het verlengen van het abonnement in februari blijkt het maandelijks schakelen blijkbaar onmogelijk. Inmiddels heb ik het abonnement ge-upgrade naar een variant inclusief internet. Hierbij heb ik sms-maximaal uitgevinkt (uiteraard screenshots van). Op de persoonlijke overzichtspagina zag het er ook allemaal prima uit. Nu krijgen we echter de eerste faktuur en jawel, daar prijkt de sms-maximaal bundel weer op.

Kan ik misschien met iemand van tmobile in contact treden om hier een mouw aan te passen?
Reputatie 2
@ikku010

Ik heb Sms Maximaal vanaf vandaag voor je uitgezet.:)

Dank je wel 🙂
Reputatie 2
Bedankt  :-)
Ik heb een i-150 abbo en heb op een gegeven moment de sms verdubbelaar aangezet omdat ik anders te weinig smsjes had. Nu wil het het weer uitzetten ( wat dus gewoon zou moeten kunnen ) en kan dat niet eens! Ik vind dit schandalig,  sorry hoor. Op deze manier verjaag je je klanten.
@johan46

Ik heb de Sms verdubbelaar voor je stopgezet. Hij zal nog wel op de factuur komen te staan, maar op de factuur van de volgende maand krijg je de aantal dagen dat je de verdubbelaar niet gebruikt hebt weer terug.

@ henk

bedankt!
Reputatie 2
Ook ik dacht vorige maand mijn sms maximaal bundel te hebben uitgezet.. Kijk net bij mijn tegoed zie ik hem weer staan op 1000 sms?
Ik sms echt nooit meer, en bij het afsluiten van mijn contract stond er dat je hem uit kon zetten wanneer je maar wilt. Maar ik kan hem nergens uit zetten.

Help?
Reputatie 4
Badge +3
@denzelhe

Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet. Ik heb je ook nog even een privébericht gestuurd met meer informatie.:)

@ikku010

Graag gedaan.;)
Reputatie 4
Badge +3
@enile @Qwerty

Ik heb de Sms Verdubbelaar per direct voor jullie uitgezet.:)

@Shannon1990

Ik heb de Sms Maximaal voor je uitgezet vanaf vandaag.
Reputatie 2
@ Ysammar

Bedankt!
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/denzelhe-256638/"

Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet. Ik heb je ook nog even een privébericht gestuurd met meer informatie.:)

Dank je wel
Dank je wel
Ik wil de SMS maximaal bundel uitzetten, maar dit lukt me niet zelf. Kan iemand dit doen voor mij? Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
@Shanon1990 @denzelhe @Qwerty

Graag gedaan.:)

@xlrisje

Het is bij een Bel & Sms helaas mogelijk om Sms Maximaal voortijdig te stoppen. Voor Sms Maximaal in combinatie met jouw abonnement geldt dat de minimale duur van deze bundel is gekoppeld aan de minimale duur van de overeenkomst. Kijk hier de tarieven en voorwaarden.
@HenkTM,

Bedankt voor je antwoord! (ik lees hem nu pas...)
Ik heb nog een vraagje over het verlagen naar Flex 15. Ik heb gechat met een medewerkster van jullie en die vertelde mij dat Flex30 de laagste tariefplan was. Klopt dit dan niet? Want ik zou hem dan graag willen verlagen als m'n abonnement afloopt. En hoe lager, des te sneller kan ik overstappen en hopelijk de nieuwe S3 nemen! ;-)

Bedankt weer!

@MalleM Na einddatum contract kun je zowel de Sms verdubbelaar deactiveren en eventueel ook verlagen naar de Flex 15 zodat je op die manier je beltegoed eerst kunt opmaken voordat je gaat vernieuwen naar een Smart abonnement.
Hallo

Ik heb voor twee maanden sms maximaal gekregen, maar wil het nu al uitzetten voordat ik het vergeet. Alleen lukt het niet en zou iemand dit voor mij willen uitzetten.
Reputatie 4
Badge +3
@MalleM

Dan ben je helaas niet goed geïnformeerd.:( Het laagste tarief is het Flex 15 abonnement. Kijk hier voor alle Flex-tarieven en kosten.
Reputatie 4
Badge +3
@Nirojan

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag!
Heey,
Ik heb ook hetzelfde probleem met een sms verdubbelaar die ineens is aangezet, toen ik een nieuw abbonement had aangevraagd.
Ik had dit abbonement met korting genomen maar als ik nu iets moet wijzigen dan betaal ik weer de normale prijs!
Kan iemand misschien ook mijn sms verdubbelaar uitzetten?

alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
@Hidde_H

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie op het telefoonnummer welke is gekoppeld aan dit account geen Sms Verdubbelaar aan staan. Gaat het misschien om een ander telefoonnummer?

Reageer