Vraag

Sms voordeelbundel uitzetten


Gisteren heb ik Sms Maximaal ingesteld. Vandaag kijk ik weer naar mijn belstatus en heb ik nog maar 665 smsjes over van de sms maximaal bundel en zijn er ook 7 smsjes af van mijn gewonen bundel. En ik heb 7 smsjes gestuurd. Hoe kan het dan dat er ook smsjes af zijn van mijn smsbundel? En gaan de smsjes eerst van je gewone bel/smsbundel af en daarna pas van de smsbundel? Kan dat niet ook anders om?

79 reacties

Reputatie 5
@L.A. Welkom op het forum! Ook jouw bundel heb ik zojuist uitgeschakeld. 🙂
Volgens My T-Mobile heb ik een SMS Maximaal Vast bundel, maar ik heb bij het tekenen van mijn contract nergens zien staan dat ik mijn SMS-bundel nooit meer zou kunnen uitzetten (en ben hier dus ook niet mee akkoord gegaan).

Zou een van de moderators mijn SMS-bundel voor me uit kunnen zetten?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
@hedeko Welkom op het forum! Ik heb per direct je sms-bundel uitgezet! 🙂
getracht om mijn smsbundel uit te zetten.helaas lukt dit niet.ik had deze aangezet en zou hem op elk gewenst moment uit kunnen zetten,
Reputatie 4
Badge +3
@Hidde_H

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik zie op het telefoonnummer welke is gekoppeld aan dit account geen Sms Verdubbelaar aan staan. Gaat het misschien om een ander telefoonnummer?
Heey,
Ik heb ook hetzelfde probleem met een sms verdubbelaar die ineens is aangezet, toen ik een nieuw abbonement had aangevraagd.
Ik had dit abbonement met korting genomen maar als ik nu iets moet wijzigen dan betaal ik weer de normale prijs!
Kan iemand misschien ook mijn sms verdubbelaar uitzetten?

alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
@Nirojan

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag!
Reputatie 4
Badge +3
@MalleM

Dan ben je helaas niet goed geïnformeerd.:( Het laagste tarief is het Flex 15 abonnement. Kijk hier voor alle Flex-tarieven en kosten.
Hallo

Ik heb voor twee maanden sms maximaal gekregen, maar wil het nu al uitzetten voordat ik het vergeet. Alleen lukt het niet en zou iemand dit voor mij willen uitzetten.
@HenkTM,

Bedankt voor je antwoord! (ik lees hem nu pas...)
Ik heb nog een vraagje over het verlagen naar Flex 15. Ik heb gechat met een medewerkster van jullie en die vertelde mij dat Flex30 de laagste tariefplan was. Klopt dit dan niet? Want ik zou hem dan graag willen verlagen als m'n abonnement afloopt. En hoe lager, des te sneller kan ik overstappen en hopelijk de nieuwe S3 nemen! ;-)

Bedankt weer!

@MalleM Na einddatum contract kun je zowel de Sms verdubbelaar deactiveren en eventueel ook verlagen naar de Flex 15 zodat je op die manier je beltegoed eerst kunt opmaken voordat je gaat vernieuwen naar een Smart abonnement.
Reputatie 4
Badge +3
@Shanon1990 @denzelhe @Qwerty

Graag gedaan.:)

@xlrisje

Het is bij een Bel & Sms helaas mogelijk om Sms Maximaal voortijdig te stoppen. Voor Sms Maximaal in combinatie met jouw abonnement geldt dat de minimale duur van deze bundel is gekoppeld aan de minimale duur van de overeenkomst. Kijk hier de tarieven en voorwaarden.
Ik wil de SMS maximaal bundel uitzetten, maar dit lukt me niet zelf. Kan iemand dit doen voor mij? Alvast bedankt!
Dank je wel
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/denzelhe-256638/"

Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet. Ik heb je ook nog even een privébericht gestuurd met meer informatie.:)


Dank je wel
Reputatie 2
@ Ysammar

Bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
@enile @Qwerty

Ik heb de Sms Verdubbelaar per direct voor jullie uitgezet.:)

@Shannon1990

Ik heb de Sms Maximaal voor je uitgezet vanaf vandaag.
Reputatie 4
Badge +3
@denzelhe

Ik heb Sms Maximaal per direct voor je uitgezet. Ik heb je ook nog even een privébericht gestuurd met meer informatie.:)

@ikku010

Graag gedaan.;)
Reputatie 2
Ook ik dacht vorige maand mijn sms maximaal bundel te hebben uitgezet.. Kijk net bij mijn tegoed zie ik hem weer staan op 1000 sms?
Ik sms echt nooit meer, en bij het afsluiten van mijn contract stond er dat je hem uit kon zetten wanneer je maar wilt. Maar ik kan hem nergens uit zetten.

Help?
@johan46

Ik heb de Sms verdubbelaar voor je stopgezet. Hij zal nog wel op de factuur komen te staan, maar op de factuur van de volgende maand krijg je de aantal dagen dat je de verdubbelaar niet gebruikt hebt weer terug.


@ henk

bedankt!
Ik heb een i-150 abbo en heb op een gegeven moment de sms verdubbelaar aangezet omdat ik anders te weinig smsjes had. Nu wil het het weer uitzetten ( wat dus gewoon zou moeten kunnen ) en kan dat niet eens! Ik vind dit schandalig,  sorry hoor. Op deze manier verjaag je je klanten.
Reputatie 2
Bedankt  :-)
Reputatie 2
@ikku010

Ik heb Sms Maximaal vanaf vandaag voor je uitgezet.:)


Dank je wel 🙂
Voor onze slechthorende zoon hebben we als ouders pakweg een jaar geleden ook sms-maximaal ingesteld. Voor die jongeren is (eigenlijk was) sms-en erg belangrijk. Het feit dat de bundel per maand aan of uit gezet kon worden was wel prettig, omdat niks zo veranderlijk is als een puber.

Na het verlengen van het abonnement in februari blijkt het maandelijks schakelen blijkbaar onmogelijk. Inmiddels heb ik het abonnement ge-upgrade naar een variant inclusief internet. Hierbij heb ik sms-maximaal uitgevinkt (uiteraard screenshots van). Op de persoonlijke overzichtspagina zag het er ook allemaal prima uit. Nu krijgen we echter de eerste faktuur en jawel, daar prijkt de sms-maximaal bundel weer op.

Kan ik misschien met iemand van tmobile in contact treden om hier een mouw aan te passen?
Reputatie 2
Graag wil ik mijn sms bundel ook uitzetten.

Via de  site gelezen dat je de bundel zelf aan en uit kan zetten. Dit is niet het geval. Ik betaal dus nu al een paar maanden onnodige kosten.

Kan iemand hem uitzetten???!!!!
Reputatie 7
@johan46

Ik heb de Sms verdubbelaar voor je stopgezet. Hij zal nog wel op de factuur komen te staan, maar op de factuur van de volgende maand krijg je de aantal dagen dat je de verdubbelaar niet gebruikt hebt weer terug.

Reageer