Beantwoord

Snelheden web n walk

Reputatie 2
Momenteel heb ik een iPhone 3G in mijn bezit en daar internet ik ook regelmatig op.
De dekking is soms niet even goed maar de snelheden over het algemeen wel.

Nu wil ik in november overstappen naar een Relax abbo met een HTC Desire HD en daar een Web 'n Walk abonnement aan koppelen. Nu heb je de standaard en de Plus variant met snelheden van resp. 384 kbyte en 1 mb. Maar wat is nu precies het verschil in de praktijk met deze 2 varianten? Het mooiste zou zijn als het beetje zoals de iphone abbo's zijn qua snelheid.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Het iPhone abonnement biedt een maximum downloadsnelheid van 2 MB. De 2 losse internetbundels zijn dus een stuk langzamer. Het verschil in de praktijk is simpelweg te merken in het gebruik ervan (bijv. duur laden van webpagina's). Jij kan met wnw standaard de snelheid als prima ervaren terwijl iemand anders het veel te langzaam vindt. Iedereen stelt andere eisen. Er is dus geen 'goed' antwoord te geven op de vraag of de snelheid van de losse internetbundels voor jou goed genoeg zijn.
Reputatie 2
ik zal bij smartphones ten alle tijden de wnw plus adviseren. De wnw standaard is gewoon te langzaam (384kb/s).
Reputatie 2
@C1indy: Een 2 mb verbinding dus.. dat is goed om te weten!
Dan is de Web 'n Walk Plus zeker een goede variant.. denk dat ik daar wel mee uit de voeten kan! Bedankt voor de reacties..