Beantwoord

Soulshow Radio toevoegen aan Datavrije Muziek

• 22 mei 2017
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Mijn radiostation Soulshow Radio is weken geleden aangemeld, maar komt nog steeds nergens voor in een van jullie overzichten...... Mijn aanmelding is bevestigd en goed door jullie ontvangen. Hoe lang gaat dit nog duren of is dit standaard..........???

Vriendelijke groet,
Ferry Maat
icon

Beste antwoord door Thalina 23 mei 2017, 10:37

Hoi Ferry,

Tof dat je jouw radiostatation hebt aangemeld voor Datavrije Muziek 🙂 Ik heb gelijk gekeken wat de status hiervan is. Ik zie dat de status gisteren is veranderd naar dat jouw muziekdienst klaar staat om toegevoegd te worden en technisch live te gaan. Zodra Soulshow Radio wordt toegevoegd aan Datavrije Muziek ontvang je hierover uiteraard nog bericht.

Geniet van het mooie weer deze week 🆒 Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ferry,

Tof dat je jouw radiostatation hebt aangemeld voor Datavrije Muziek 🙂 Ik heb gelijk gekeken wat de status hiervan is. Ik zie dat de status gisteren is veranderd naar dat jouw muziekdienst klaar staat om toegevoegd te worden en technisch live te gaan. Zodra Soulshow Radio wordt toegevoegd aan Datavrije Muziek ontvang je hierover uiteraard nog bericht.

Geniet van het mooie weer deze week 🆒 Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer