Vraag

Spam van T-Mobile Extra Veilig Online

• 21 september 2016
  • 15 reacties
  • 811 Bekeken

Hoe kom ik af van de spam via sms van extra veilig online, ik ben niet online en krijg de hele dag sms'jes.

15 reacties

Reputatie 2
het probleem is opgelost ik krijg geen smsjes meer er over.
ik zou zegen enorm bedankt en een fijn wiekend
Reputatie 6
Hoi Danny,

Welkom op het forum!

Kun je misschien iets specifieker zijn qua klachten? Je krijgt berichten van T-Mobile over 'veilig online'? En wat staat er precies in deze SMS'jes?
Let op! Extra Veilig Online heeft net mogelijk schadelijk internetverkeer tegengehouden. Ga voor meer informatie naar www.t-mobile.nl/beschermd-en-veilig. Dat krijg ik dus ook de hele dag door. Terwijl ik niet eens op internet zit of me mobiel gebruik.. super irritant
Reputatie 7
Badge +15
Hey all,

Dit zijn de 'standaard' SMS'jes die je ontvangt wanneer je gebruikmaakt van een mogelijk schadelijke webpagina of app. Hebben jullie misschien het browser nog op de achtergrond geopend?

Helaas zijn er op dit moment wel een aantal storingen met Extra Veilig Online waardoor je nu bij bijvoorbeeld nu.nl en de NS-app ook deze SMS ontvangt. We zijn bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses hiervoor.

Er is ook een groep klanten die een hele stroom aan SMS'jes ontvangt over illegale of phishing websites. Dit is ook een bekend probleem waar we momenteel een oplossing voor zoeken. Het vermoeden is dat dit door een virus is veroorzaakt op je smartphone. Voor de zekerheid kun je de virusscanner Lookout downloaden om dit tegen te gaan. Meer info over het verwijderen van een virus kun je lezen op deze pagina.

Ik ben benieuwd of het installeren van de virusscanner geholpen heeft! Houden jullie ons hier op de hoogte? 🙂
Virusscanner helpt niet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Danny,

Jammer om te lezen!

We kunnen de Extra Veilig Online bundel tijdelijk voor je uitschakelen tot de problemen zijn verholpen. Dan stoppen de sms'jes in ieder geval.

Laat ons weten of je hier gebruik van wilt maken!
Heel graag, want mijn vertrouwen in extra veilig online is weg. Het brengt alleen maar ergernis.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Danny,

Jammer om te lezen dat het vertrouwen weg is, wellicht dat we het vertrouwen in de toekomst terug kunnen winnen als de bundel weer naar behoren werkt. Voor nu heb ik 'm in ieder geval voor je uitgeschakeld. Als je over 15 minuten je toestel opnieuw start dan zouden ook de sms'jes moeten stoppen.

Laat je ons weten of het is opgelost? Als je andere vragen of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Reputatie 2
ik heb het zelfde . in begin kreeg ik net als facebook meldingen toen ben ik naar tmobile gegaan die zegen ja moet je je internt geschiedenis wissen dus had zo iets oke raar telefoon is pas van reperatie terug en pas ingesteld maar oke. ik gedaan bleef de meldinge krijgen. heb ik hem gerestart en nu krijg ik ook de smsjes . het rare is alleen dat ik pokemon go gebruike whatsapp en faceboek dus er zit nog een storing in.
Reputatie 4
Hoi Compukit,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft. Het is belangrijk dat wij weten wat er speelt met Extra Veilig Online, zodat we dit kunnen verhelpen. Ik zal dit ook zeker doorzetten naar de juiste afdeling. Wil je dat ik Extra Veilig Online voor je uitzet of wil je het blijven gebruiken? Geef maar aan wat je liever hebt en wij regelen het meteen voor je. :)

Wij horen het heel graag van je Compukit!
Reputatie 2
zet maar uit want word er helemaal gek van steeds die smsjes
Reputatie 4
Hoi Compukit,

Your wish is my command! :D

Ik heb de bundel voor je verwijderd. Als je even jouw toestel opnieuw wilt opstarten, moet alles weer goed werken en krijg je geen sms'jes meer. Nu kan je met een gerust hart genieten van jouw weekend.

Wil je ons laten weten of het is gelukt? Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Compukit,

Super dat het is opgelost! 🙂
Hallo T-Mobile,
helaas krijg ik ook dezelfde meldingen en helaas steeds vaker. Eerst alleen bij 4G maar nu ook thuis op mijn WiFi. Kunnen jullie deze "dienst" ook voor mij uitzetten?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi RemonH,

Goed dat je het aankaart! Ik zie dat je ook in dit topic hebt gereageerd. Ik heb je daar van een reactie voorzien en zie je antwoord graag tegemoet!

Reageer