Spook SMS

Reputatie 2
ik wordt dagelijks gebeld - zonder gesprek- door 0368450000
dit nummer kan niet teruggebeld worden - zeer hinderlijk
wie heeft daar ook last van ? en kan dit geblokkeerd worden ?

This topic has been closed for comments

70 reacties

Reputatie 4
Misschien kun je hier iets mee?
---

De Kunstlinie
Esplanade 12
1315 TA Almere
telefoon: 036-8450000
fax: 036-8455303
website: www.dekunstlinie.nl

----

Verder raad ik je aan even te googlen 😉
Reputatie 2
Op m'n laatste factuur staan onder "Berichten verstuurd in het buitenland" 4 SMS verstuurf vanuit Duitsland.
Bij mijn weten heb ik die niet verstuurd.
Het is naar 0624000009 wat als je het nummer belt niet in gebruik blijkt te zijn...
Op het tijdstip dat deze SMSen zouden zijn verstuurd heb ik wel een bericht ontvangen mbt de belkosten in Duitsland.
Rond het tijdstip van ontvangst zouden 2 berichten verstuurd zijn.
Dit is op 2 verschillende dagen gebeurt.
Komt iemand dit bekend voor?
Reputatie 2
ja als je een sms in het buitenland ontvangt betaal je zelf automaitsch ook een bedrag en telt dat eigenlijk als een verzonden sms uit het buitenland. IK had preciies hetzelfde toen ik naar duitsland op vakantie ging vorige zomervakantie.
Reputatie 2
Zijn die "Welkom in Duitsland blah blah blah" smsjes met tariefinformatie niet gratis dan???
Reputatie 4
ja die 'welkom smsjes zijn gratis', ik zit bij de marine en ontvang veel van die dingen. het versturen kost wel geld natuurlijk... 😞
Reputatie 2
Ik ben voor mijn werk bijna dagelijks in Belgi
Reputatie 2
Dat moet ik ze idd gelijk nageven, de klantenservice bood aan om deze smsjes terug te betalen.
Prima, maar ik weet echter liever hoe ik er aan kom!
Ben namelijk zeer vaak in allerlei landen.
Tot nu toe heb ik nog geen "last" gehad van deze zogenaamd verzonden smsjes.
Sinds kort overgestapt naar een FLEX abbo en toen is het begonnen.
Reputatie 5
@747driver, ik heb voor je nagevraagd wat de sms'jes naar nummer +31624000009 precies zijn. Ik informeer je verder als ik antwoord op deze vraag ontvang.
Reputatie 2
Op mijn laatste rekeningoverzicht staan een 17-tal SMS-jes, waarvan ik voor de volle 100% zeker weet, dat ik deze niet verastuurd heb. Het zijn SMS-jes naar twee vijfcijferige nummers die ik helemaal niet ken, verstuurd vanuit Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Hongarije en Itali
Reputatie 2
@Anne-Marie, weet je al meer?
Reputatie 5
@747driver, ik heb de vraag nogmaals uitgezet bij de afdeling Facturen. Je wordt zo spoedig mogelijk verder ge
Reputatie 2
Op de laatste factuur wederom zogenaamd SMSen gestuurd vanuit Duitsland en Luxemburg.
5 stuks deze keer en allen naar 31624000009
Klantenservice gebeld.
Kwam met een voor mij wazig verhaal over gevoeligheid en verplaatste zendmasten en het advies om de netwerk selectie op handmatig te zetten.
Meer iets voor grensbewoners en nogal onhandig wanneer je van NL naar Luxemburg rijd...
Er werd meteen een email aangemaakt en over een paar weken zou er een antwoord moeten komen.
Anne-Marie, ik reken op je! 😉
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde. Ik zie nu in mijn laatste rekeningafschrift dat er 8 smsjes in rekening zijn gebracht....
Mijn vriendin heeft tegelijkertijd kosten in rekening gekregen van smsjes met nummer 19423 en 32113.
Ik ben benieuwd naar de reactie van T-mobile en hoe zij denken dit probleem op te lossen (lees ons te compenseren)....
Reputatie 2
@Wesley79, daar is een topic over: "SMS kosten m.b.t. nummer 19423"
Reputatie 2
Hoi, na 2 weken in het buitenland zie ik nu de rekening t/m 21-12, van deze periode was ik 19, 20 en 21, dus 3 dagen, in het buitenland (Malta). Naast de door mij verstuurde smsjes tijdens deze drie dagen (4) heb ik volgens de rekening ook een 8-tal sms verstuurd naar 31624000009. Het verhaal is hetzelfde als die van 747driver (topic opener). Deze sms zijn niet verstuurd door mij (staan ook niet in mijn "verzonden" sms).

Ik hoop dat deze sms op mijn volgende rekening verrekend worden en dat er niet nog meer niet verzonden sms op terecht komen.

Groeten,
Roan
Reputatie 3
Jullie probleem is doorgezet naar de juiste afdeling, zodra hier antwoord op is laten we het jullie weten.
Reputatie 2
Eline, op die afdeling zouden ze dan ook eens moeten kijken wie er nog meer betalen voor SMSjes naar dat nummer....
Reputatie 2
Vandaag mijn november/december factuur kunnen inzien. Bij het onderdeel "SMS verstuurd vanuit het buitenland" staat o.a. 3x een SMS verstuurd aan "919".

In mijn iPhone kan ik niks terug vinden hiervan, maar volgens de zoekresultaten op Google zijn het OTA smsjes die T-Mobile stuurt om voorkeur providers te programmeren in de simkaart (of zoiets).

Waarom worden deze kosten op mijn factuur naar voren?

Alvast bedankt
Kevin
Reputatie 2
Zou leuk zijn als T-Mobile ook de misgelopen rente bij de bank vergoed over alles wat onterecht van de bankrekening afgeboekt is. Zij ontvangen immers wel rente over het niet altijd even terecht ge
Reputatie 2
Nou, van die "misgelopen rente" kan ik nog geen dropsleutel kopen ;)
Het gaat bij mij nu om 9 SMSjes dus bijna 1 euro.
Ik ga er van uit dat ze uiteindelijk worden gecrediteerd en dat ze de oorzaak weten te achterhalen van deze glitch zodat dit niet meer gebeurd.
Je moet wel wat geduld hebben, het is al weer 4 weken geleden dat ik er melding van maakte...
Reputatie 2
Subtiel schopje omhoog..

Kan een moderator /iemand van T-Mobile reageren?

Thanks!
Reputatie 3
@Kevindee, het probleem van de 919 sms'jes die worden verzonden in het buitenland is in onderzoek. Het bedrag wat in rekening is gebracht zal dan ook automatisch gecrediteerd worden.
Reputatie 2
Hallo mensen,
Leuk dat het weer gecrediteerd wordt. Bij mij zijn het ook maar 11 x 11centjes in December, maar toch is het vervelend dat het gebeurd. Vooral als de smsjes op meest onmogelijke tijden zijn verstuurd zogenaamd.
Gebeurd het crediteren automatisch?
Geldt dit ook voor 91423 smsjes?
Alvast dank.
Reputatie 2
@driland, zijn dat SMSsen naar hetzelfde nummer als die van mij?
Reputatie 2
Bij mij zijn 919 en 19423 nummers waar ik zogenaamd op meest onmogelijke tijden een sms naar verstuur vanuit buitenland.