Sticky Beantwoord

Stel hier je vraag over Extra Veilig Online!

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14242 reacties
Ik heb het antwoord op mijn vraag over Extra Veilig Online niet kunnen vinden, waar kan ik deze stellen?
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2016, 14:47

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Stel de vraag dan aan ons!

Allereerst even een korte intro over Extra Veilig Online:
Ons mobiele netwerk is stabiel en veilig. Maar veilig internetten wordt voor een groot deel bepaald door wat jij doet op het internet met je telefoon. Apps downloaden, online winkelen of geldzaken regelen kunnen risico’s met zich mee brengen zonder dat je het altijd door hebt of er iets aan kunt doen. Extra Veilig Online biedt de oplossing door automatisch jouw mobiele dataverkeer te controleren op onveilig verkeer.

Op onze webpagina over Extra Veilig Online vind je al heel veel informatie en veelgestelde vragen over deze dienst. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat jouw vraag er nou net niet tussen staat of je wilt graag wat meer informatie over zus of zo. In dit topic kun je jouw vraag of opmerking plaatsen en dan zullen we deze zo snel mogelijk voor je beantwoorden! :D

Laat het ons dus weten als je nog vragen hebt, daar zijn we immers voor!

Bekijk origineel

47 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Stel de vraag dan aan ons!

Allereerst even een korte intro over Extra Veilig Online:
Ons mobiele netwerk is stabiel en veilig. Maar veilig internetten wordt voor een groot deel bepaald door wat jij doet op het internet met je telefoon. Apps downloaden, online winkelen of geldzaken regelen kunnen risico’s met zich mee brengen zonder dat je het altijd door hebt of er iets aan kunt doen. Extra Veilig Online biedt de oplossing door automatisch jouw mobiele dataverkeer te controleren op onveilig verkeer.

Op onze webpagina over Extra Veilig Online vind je al heel veel informatie en veelgestelde vragen over deze dienst. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat jouw vraag er nou net niet tussen staat of je wilt graag wat meer informatie over zus of zo. In dit topic kun je jouw vraag of opmerking plaatsen en dan zullen we deze zo snel mogelijk voor je beantwoorden! :D

Laat het ons dus weten als je nog vragen hebt, daar zijn we immers voor!
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb zojuist vorige week vrijdag telefonisch "Extra veilig online" bundel toegevoegd aan mijn telefoonabonnement, zodat ik veilig mijn bankzaken kon verrichten. Dit heb ik ook keurig aangegeven aan u collega over de redenen waarom ik dit bundel toegevoegd wilde hebben aan mijn abonnement. Echter kan ik niet meer op het applicatie komen van ING. Ik gebruik een Iphone 6 en ik heb mobiele data van 6 GB. Ik heb net de klantenservice terug gebeld, daarbij hebben ze mij gevraagd om mijn vraag hier op de forum te stellen.

Alvast bedankt voor uw snelle reactie.

Groetjes,

Anna
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Anna,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ervaar je alleen problemen met het openen van de ING applicatie? Welke melding krijg je te zien? Kan je de website van ING wel bezoeken? Heb je de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂
Hoi Issam,

Ik kan de website van ING wel bezoeken en inloggen maar niet in het applicatie. Ik krijg geen melding daarbij en het enige applicatie die ik niet kan openen is van ING. Ik heb het ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar wanneer ik op mijn 4G zit kan ik helaas niet inloggen, zodra ik op WIFI zit kan ik wel inloggen. Volgens mij blokkeert Extra veilig online mijn toegang tot het applicatie dat zal redenen zijn.

Alvast bedankt voor u hulp.

Groetjes,

Anna
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anna,

Bedankt voor je terugkoppeling!

Ik ga het even navragen of en waarom wij dit blokkeren, het lijkt me niet heel logisch dat je een app die bedoeld is voor veilig bankieren blokkeert. Wanneer ik een reactie heb, laat ik het je weten!

Als je echter nog vragen hebt in de tussentijd, laat het dan gerust weten!

[Update!] Ik was er niet van op de hoogte, maar er is al contact geweest en de bundel is op dit moment voor je gedeactiveerd, omdat het een bekend probleem is en we er nog mee bezig zijn.
windows 10 phones lumia 735, 532, 550 , 950 en 650 kunnen dus geen gebruik maken van deze beveiliging?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Karel b,

Sorry voor de late reactie. Ik had jouw vraag doorgestuurd naar onze collega's met nét wat meer kennis over Extra Veilig Online.

Ook met Windows toestellen kun je gebruik maken van Extra Veilig Online. Het is namelijk een netwerkdienst en is niet afhankelijk van bepaalde besturingssystemen. Heb jij misschien problemen gehad met Extra Veilig Online op je Windows Phone? Mocht dat zo zijn laat het dan aan ons weten dan helpen we je graag verder hiermee! 🙂
Heb sinds kort Bellen Onbeperkt NL + 120 EU en daarbij Altijd Extra Veilig Online op mijn galaxy s7 ,
nu heb ik het probleem dat de app FIETSKNOOP volgens Altijd Extra Veilig Online onveilig zou zijn.
Krijg als ik de app wil gebruiken de volgende melding : Let op ! E.V.O. heeft net mogelijk schadelijk
internetverkeer tegengehouden .
Gebruik hem graag met fietsen en wandelen wat nu niet meer mogelijk is , heel jammer.
Graag een reactie .
M.V.G. Theo Ackermans.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Theo,

Voor het gemak heb ik jouw vraag verplaatst naar het lopende topic over dit onderwerp. 🙂

Heel jammer om te horen dat je deze melding krijgt bij deze app. Krijg je hem vaker ook bij andere websites die het wel zouden moeten doen? (bijvoorbeeld nu.nl of NS.nl?) In dat geval zou het kunnen dat je de melding krijgt zonder dat je hem hoort te krijgen.

Wanneer je hem alleen bij Fietsknoop app krijgt is de kans groot dat er toch iets niet helemaal veilig is in de app en we je daarom een bericht sturen. Je kunt natuurlijk altijd zelf bepalen of je stopt met het gebruiken van de app of dat je hier mee door gaat. Uiteraard op eigen risico.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hoi Ami , het is inderdaad alleen bij de app van FIETSKNOOP en heb een alternatief gevonden die het wel goed doet zonder vervelende meldingen ( route. nl ) dus gebruik ik fietsknoop niet meer. Maar in iedergeval bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Theo,

Super dat je een andere app hebt gevonden! Heel fijn dat je daar de melding niet bij krijgt. Hopelijk werkt deze app net zo fijn als die van Fietsknoop! :)

Fijne zondag nog!
Hallo,

Ik heb een nieuw contract afgesloten waarbij sinds een paar dagen "Extra Veilig Online!" erbij zit. Nu merk ik dat sindsdien de NPO gemist app niet werkt. Hij laat de reclames zien en zodra het daadwerkelijke filmpje gestart moet worden is het scherm zwart. Misschien is het toevallig, maar heb een gevoel dat het met "Extra Veilig Online!" te maken heeft. Speelt dit bij meer mensen?

Ik heb overigens een iPhone 6s plus met iOS 10.

Mvg.
Zokiz
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Zokiz,

Ai, zwart beeld is natuurlijk niet handig als je een programma wilt terugkijken! Het zou met Extra Veilig Online te maken kunnen hebben, maar ik wil eerst een aantal andere dingen uitsluiten. Krijg je ook een melding te zien als je een video probeert te kijken? Heb je het ook met andere apps/video's? Kun je eerst eens de cache verwijderen? En vervolgens de app opnieuw installeren en kijken of er updates beschikbaar zijn? Lukt het dan wel om een video te kijken?

Ik hoor het graag van je!
Thalina schreef:

Hoi Zokiz,

Ai, zwart beeld is natuurlijk niet handig als je een programma wilt terugkijken! Het zou met Extra Veilig Online te maken kunnen hebben, maar ik wil eerst een aantal andere dingen uitsluiten. Krijg je ook een melding te zien als je een video probeert te kijken? Heb je het ook met andere apps/video's? Kun je eerst eens de cache verwijderen? En vervolgens de app opnieuw installeren en kijken of er updates beschikbaar zijn? Lukt het dan wel om een video te kijken?

Ik hoor het graag van je!

Hallo Thalina,

Nee, ik krijg geen melding bij het kijken van een video. Ik heb al eerder de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft niet geholpen. Ik heb de laatste update van de app.
Ik heb op de Iphone geen optie om de cache te verwijderen. Als ik NPO via wifi bekijk heb ik normaal beeld. Als ik switch naar 4g heb ik ook beeld (misschien is het filmpje al volledig geladen via wifi op dat moment). Maar als ik een filmpje via 4G opnieuw opstart zie ik de reclames en dan gaat het beeld op zwart zodra het filmpje moet beginnen. 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Zokiz,

Jammer dat de suggesties van Thalina nog geen uitsluitsel over jouw probleem hebben gegeven.

Om de proef op de som te nemen heb ik Extra Veilig Online even uitgeschakeld in ons systeem. Zou je het nu nog eens kunnen proberen en aan kunnen geven of het nu wel werkt? Het is bekend dat Extra Veilig Online nog niet helemaal lekker samenwerkt met bepaalde apps, wellicht is dat in dit geval ook de oorzaak.

Ik hoor graag van je of het nu wel goed gaat. 🙂
David schreef:

Hoi Zokiz,

Jammer dat de suggesties van Thalina nog geen uitsluitsel over jouw probleem hebben gegeven.

Om de proef op de som te nemen heb ik Extra Veilig Online even uitgeschakeld in ons systeem. Zou je het nu nog eens kunnen proberen en aan kunnen geven of het nu wel werkt? Het is bekend dat Extra Veilig Online nog niet helemaal lekker samenwerkt met bepaalde apps, wellicht is dat in dit geval ook de oorzaak.

Ik hoor graag van je of het nu wel goed gaat. :)

Hallo David,

Ik heb zojuist de app verwijderd, opnieuw opgestart en weer geinstalleerd en het werkt nu! Lijkt dus toch met Extra Veilig Online te maken te hebben.

Gr.
Zoran
Ik heb sinds 2 dagen ook problemen met internet bankieren door extra veilig online de app en inloggen via de reguliere site lukt niet zodra ik op wifi zit heb ik geen problemen betaal 1,49 pm ofzo kan ik dit niet gewoon stop zetten vind het een beetje jammer dat er producten worden verkocht die niet volledig werken
Reputatie 7
Badge +19
Hi Sdg-johnny-sdg,

Balen dat jij dit probleem ook ervaart. Ik heb voor jou ook Extra Veilig online uitgezet in ons systeem. Kun je controleren of het nu wel werkt? Verwijder de app ook, maar want bij Zoran leek dat de oplossing.

Ik hoor graag van je of het werkt!

@Zoran,

Het lijkt er inderdaad op dat het probleem bij de Extra Veilig online app lag. Fijn dat het bij jou nu is opgelost! Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag! 🙂
@hajar

Inloggen via de reguliere site laat hij nu een paar keer door (niet altijd) de ing app verwijderd en opnieuwe geinstalleerd activeren etc gedaan maar zonder wifi doet deze het nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +19
Hi Sdg-johnny-sdg,

Wat vreemd dat het niet werkt. Deed die het voorheen wel goed? Heb je wel snelle verbinding als je andere pagina's probeert te openen? Heb je al een andere broswer geprobeerd zoals bijvoorbeeld Google Chrome? Ervaar je alleen problemen met de ING app of ook andere apps?

Laat het mij weten zodat we dit kunnen oplossen.
Ik heb gewoon 4g andere paginas open ik zonder problemen en snel andere apps ook geen problemen mee alleen dus de ing app en dit is sinds mijn nieuw abbonement is ingegaan en ik om de 1 of andere reden veilig internet heb :s
@hajar

Technisch gezien wel veilig alsje het niet kan gebruiken
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sdg-johnny-sdg,

Ik denk dat er wat verkeerd was gegaan toen Hajar Extra Veilig Online uit zou schakelen, want dit was nog niet gebeurd. Nu heb ik de bundel wel uitgezet en nu zou het gewoon weer moeten werken. Kun je dit bevestigen?
@david

Ik kan nog geen verschil merken ing app werkt nog steeds niet
@david vandaag weer meerdere malen geprobeerd app weer opnieuw gedownload en geactiveert en nu werkt hij geen problemen meer bedankt

Reageer