Beantwoord

Stel hier je vraag over Extra Veilig Online!

• 22 februari 2016
  • 47 reacties
  • 9588 Bekeken

Toon eerste reactie

47 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sdg-johnny-sdg,

Excuses dat het de eerste keer niet goed is gegaan met het uitzetten van Extra Veilig Online. Gelukkig is het nu wel opgelost door mijn collega David. Als we verder nog iets kunnen betekenen, laat het ons dan weten! 🙂
Ik heb ook hetzelfde probleem.. ik kan ook sindskort mijn Ing app niet gebruiken op 4g doordat Altijd Extra Veilig aan staat. Zou deze voor mij ook uitgeschakeld kunnen worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cenik01,

Dat is nu voor je geregeld! Zou je ons kunnen laten weten of het nu wel goed werkt? 🙂
Hallo, ik heb sinds november een T-mobile abonnement. Sinds kort krijg ik veel meldingen van Extra Veilig Online: in de afgelopen 2 weken heb ik 15 smsjes ontvangen over schadelijk internetverkeer. Ik ervaar geen beperkingen in mijn gebruik, maar ik wil graag weten wat er geblokkeerd wordt (wellicht een onveilige app die op de achtergrond iets doet?).

Het zou enorm handig zijn als ik kan zien wat er geblokkeerd wordt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey RuudvG,

Goed dat je dit navraagt! 🙂

Krijg je de sms-jes wanneer je gebruik maakt van een bepaalde app of website? Wanneer je vaak sms' jes krijgt dan kan dat ook veroorzaakt worden door een virus op je toestel. Voor de zekerheid kun je een virusscanner, bijvoorbeel Lookout, downloaden. Meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina.

Wil je ons op de hoogte houden hier?
Hi Amy,

Na het plaatsen van mijn bericht had ik "360 security" geïnstalleerd en die heeft niks geks aangetroffen op mijn telefoon. Ik merkte wel dat ik bij het opstarten van 360 security smsjes van Extra Veilig Online kreeg. Bij andere apps heb ik dit niet gemerkt of ik kreeg de smsjes terwijl ik mijn telefoon niet gebruikte.

Zojuist ook Lookout geïnstalleerd en die heeft ook niks aangetroffen.

Ik zal het laten weten als ik er achter ben waardoor ik de smsjes krijg. Maar andersom zou het juist handig zijn als de gebruiker van Extra Veilig Online inzicht krijgt in wat er geblokkeerd is. De reden dat ik dit aangeef is dat ik de smsjes ben gaan negeren omdat ik er zo veel kreeg en er ogenschijnlijk niks geblokkeerd werd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ruud,

Goed om te horen dat de apps in ieder geval niets hebben aangetroffen! Ik ga voor je navragen of het mogelijk is om te zien waardoor je de sms'jes krijgt. Zodra ik daar antwoord op heb, laat ik het je weten. Houd ons ook op de hoogte van jouw bevindingen in de tussentijd!
Hi Ruud!
Extra Veilig Online waarschuwt ook, door middel van het sturen van een smsje, als er bijvoorbeeld in een app een banner of een advertentie zit met een link naar een 'kwaadaardige' site. Dus als je smsjes krijgt van Extra Veilig Online hoeft dat niet te betekenen dat je een verkeerde app op je telefoon hebt staan. Met alle maatregelen die je hebt genomen zou je telefoon zo veilig mogelijk moeten zijn.

Wel een goed idee om inzicht te geven voor welke dreiging precies het smsje waarschuwt! Ik weet niet of dat mogelijk is, maar ga het zeker uitzoeken!
Hoi T-mobile,

Ik wil graag per direct de bundel Extra Veilig Online verwijderd en uitgeschakeld hebben van mijn abonnement (zodat ik dus niet meer die € 1.50 hoef te betalen).
Dit wilde ik eigenlijk zelf doen, maar die optie bieden jullie niet? :? Uiterst vreemd. Want volgens mij ben ik zeker niet de eerste die deze bundel kwijt wil.

Daar bovenop ben ik niet zo tevreden met de manier waarop deze bundel aan mijn abonnement is toegevoegd. De aardige T-mobile mevrouw aan de telefoon heeft hier niks over gemeld toen ik bij haar mijn verouderde abonnement liet vernieuwen.

Met vriendelijke groet,
een (nog) ontevreden T-mobile klant.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Marnixmos,

Klopt inderdaad, dit is in principe een vaste bundel die alleen wij kunnen uitschakelen. Dit heb ik voor jou ook gedaan, omdat je zo snel na de verlenging aan de bel hangt. Je hoeft er vanaf nu dan ook niet voor te betalen!

Ik vind het jammer om te lezen dat er niets vermeld is over deze bundel. Hij staat wel op de bevestiging van de order, maar ik snap dat dit dus niet duidelijk is gecommuniceerd. Hij is nu in ieder geval uitgeschakeld, daar betaal je dus niet meer voor.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

PS: Ik zie trouwens dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Samen en Extra! Dit zijn toch handige, gratis voordelen om mee te pakken. 😉
Hi!
Ik zou graag willen dat veilig online uitgeschakeld wordt, want ik word helemaal gek van de sms'jes! Ik heb vanaf 23:00uur al 10 sms'jes gekregen.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Samiira90,

Zonde dat het bij jou niet goed werkt! Ik heb de bundel voor je uitgeschakeld. Zou je kunnen aangeven bij welke applicates of websites je de meldingen kreeg?
Hi David, heel erg bedankt! Nou gisteren kreeg ik zelfs sms'jes toen ik op de t-mobile site zat en toen ik niks deed op mijn telefoon. Normaal heb ik er veel last van via Facebook.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Samira,

Dankjewel voor het doorgeven. Heb je er nog steeds last van of is het opgelost nu David het heeft uitgeschakeld? 🙂
Hoi T-Mobile,

Sinds vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Tot mijn verbazing is ongevraagd Altijd Extra Veilig Online ingeschakeld. Ik zou dit graag per direct uitgeschakeld willen hebben.

Alvast bedankt.
Reputatie 3
Badge +11
Hey Walvisjager,

Supernice om te lezen dat je bij ons hebt verlengd! We zien jou natuurlijk het liefst tevreden in plaats van verbaasd, dus ik heb de optie Altijd Extra Veilig Online direct voor je uitgezet! ;)

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten, we helpen je graag!
Thanks Bas! Vreemd dat het is gebeurd, maar goed en snel opgelost!

Groetjes
Reputatie 3
Badge +11
Geen probleem, Walvisjager! Excuses voor het ongemak in ieder geval.

Geniet van je dag! 😃
Graag voor mij ook extra veilig online uitzetten. Zou gedaan worden door de verkoper die het ongevraagd bij mijn abonnement toegevoegd heeft maar die is blijkbaar niet capabel 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niedel,

Your wish is my command. De Extra Veilig online bundel is uitgezet! Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😃
Beste,

Kunt u extra veilig online ook uitzetten voor mij.
De rest van de abonnements service bevalt prima, alleen extra veilig online is voor mijn gebruik niet nodig.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cloof,

Heel fijn om te horen dat je blij bent met de service. Ik heb bij de extra veilig online bundel uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

Reageer