Beantwoord

Stel hier je vraag over MB-verdeler!

Toon eerste reactie

61 reacties

Maxx1987 schreef:

@David,

Ik zie al wat er aan de hand is.
Ik heb een 'Stel Samen' abonnement en niet een 'Stel Samen & Stel Bij' abonnement. Daar zit dus verschil in. Erg jammer dat bij een abonnement wat nog geen twee jaar oud is 4,99 extra per maand betaald moet worden terwijl het 'Stel Samen' abonnement wat ik nu heb duurder is dan dezelfde configuratie bij het 'Stel Samen & Stel Bij' abonnement!
Wat is hiervan de reden?

Reputatie 7
Badge +19
Hi hhilverts,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je gister een MB-verdeler hebt aangeschaft. Als het goed is ontvang je binnen enkele werkdagen een simkaart zodat je gebruik kan maken van je databundel op andere apparaten.

Ik zie dat je alleen een reactie van een klant hebt geciteerd. Heb je toevallig zelf nog vragen?

Let me know! 🙂
Hajar schreef:

Hi hhilverts,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je gister een MB-verdeler hebt aangeschaft. Als het goed is ontvang je binnen enkele werkdagen een simkaart zodat je gebruik kan maken van je databundel op andere apparaten.

Ik zie dat je alleen een reactie van een klant hebt geciteerd. Heb je toevallig zelf nog vragen?

Let me know! :)

Reputatie 7
Badge +15
Hey Hhilverts,

Je hebt Hajar haar post ge-quote maar zelf niets meer getypt. Wanneer je op 'Quote' klikt kun je voor je op 'Plaats' klikt nog iets typen in het tekstvak.

Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen? :8
Goedemorgen. Ik heb de MB verdeler in een iPad geplaatst; dit lijkt voor- en nadelen te hebben waar ik een vraag over heb.

Voorheen kon ik met mijn iPad ook SMS berichten versturen, die dan feitelijk verzonden werden via mijn iPhone (de iPad stuurde de SMS via WiFi naar de iPhone, die vervolgens de SMS naar het T-Mobile netwerk verstuurde). Sinds ik de MB-verdeler in de iPad heb gestopt, wil deze geen SMS berichten meer versturen (alleen nog iMessage). Ik kan nergens een optie vinden om de SMS instellingen aan te passen danwel de oude methode via de iPhone te activeren (zelfs in vliegtuigstand werkt het niet, dan wil de IPad dat de vliegtuigstand ongedaan gemaakt wordt).

Data werkt als een zonnetje, zowel in binnen als buitenland, dus ik heb geen issues met de SIM kaart zelf. Maar hoe kan ik weer sms'en met de iPad?

Alvast dank!
Ik heb een MB verdeler aangeschaft met de bedoeling om m'n oude iPhone 4 te kunnen gebruiken als navigatie apparaat met bv de Google Map app.
Helaas blijkt dit nu niet te werken.
Op de site staat nergens dat de MB verdeler niet werkt in een gsm.
Dus 15 euro weggegooid.
T-mobile bedankt!!!!
Reputatie 6
Badge +16
Hi 66cram66,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Alvast bedankt daarvoor!
Ik heb per ongeluk met de verkeerde gedachte op de mb verdeler gedruk. Ik dacht dat ik dan.mb's kon verdelen over een ander telefoonnummer die van mijn kinderen. Echter blijkt dit niet zo te wezen, en ik heb dus een fout gemaakt. Nu staat er dat er een simkaart wordt opgestuurd maar ik wil dat helemaal niet...wamt ik heb geen apparaten waar ik hem in zou kunnen gebruiken. Kan ik dit stop zetten totaal denken jullie. Dat ik ook de simkaart niet ontvang.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Anitatjeee,

Foutje kan gebeuren natuurlijk! 😉 Ik heb de mb-verdeler voor je geannuleerd. Als de simkaart al onderweg is kunnen we die niet meer annuleren. We versturen deze namelijk automatisch. Je kunt de simkaart in dat geval weg doen, dat is geen probleem verder.

Als de kids in de buurt zijn kun je jouw toestel wel gebruiken als hotspot!

Wil je het laten weten als je verder nog vragen hebt?
Reputatie 1
Ik heb op dit moment een data abo naast mijn gewone abo, is het mogelijk om aan het einde van dat data abo die sim als MB verdeler te koppelen aan mijn gewone abo?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mat,

Goede vraag! Het is niet mogelijk om de simkaart van je data abonnement te gebruiken als MB-verdeler wanneer je data abonnement afgelopen is. In dat geval kun je het data abonnement stop zetten en via My T-Mobile een MB-Verdeler aanvragen.

Op deze pagina vind je meer informatie over de MB-Verdeler. Wil je laten weten of je zo genoeg informatie hebt? Als je nog ergens vragen over hebt dan weet je ons te vinden! 🙂
Hallo T-mobile, ik heb een MB-verdeler besteld maar kom er nu achter dat me ipad geen sim ingang heeft, hoe kan ik deze annuleren? Vriendelijke groet, Kim
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Kim,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien. Heb je jezelf al voorgesteld aan ons? We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn!

Ah wat balen zeg. Als er geen simkaart in je iPad geplaatst kan worden dan heb je weinig aan de MB-verdeler. Ik heb daarom de kosten voor het bestellen van de MB-verdeler vergoed. De vergoeding zal op jouw eerstvolgende factuur zichtbaar zijn.

Het is gelukkig nog steeds mogelijk om te internetten op je iPad via het mobiele data netwerk. Als je op je telefoon een persoonlijk hotspot aanmaakt dan kan je ook internetten op je iPad wanneer er geen Wi-Fi netwerken in de buurt zijn.

Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag van je Kim. 🙂
Ik heb de MB-verdeler en de tweede SIM-kaart ontvangen. Het lukt me echter niet om deze op de LG Smartwatch Urbane 2nd aan de praat te krijgen. Omdat de smartwatch geen Internet Explorer heeft moet ik de SIM-kaart activeren via mijn telefoon, maar met die tweede sim-kaart ontvangt deze geen sms-jes. Dus dan wissel ik met primaire SIM-kaart, dan krijg ik sms-je met code en lijk ik te kunnen activeren. Dat wordt ook per sms bevestigt. Maar per mail ontvang ik vervolgens bericht dat activatie toch is mislukt en dat activatie opnieuw moet. Maar hoe?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mduits,

Ai.. daar lijkt iets niet goed te gaan!

Het kan inderdaad een beetje verwarrend zijn als je hem wilt activeren voor een apparaat zonder browser mogelijkheden. Zou je mij in een privébericht het 097-nummer van de MB-Verdeler willen sturen? Dan activeer ik hem handmatig voor je! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mduits,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb je MB-Verdeler zojuist geactiveerd. Ik zag dat je ook wilde bellen met de smartwatch maar dit is niet mogelijk met de MB-Verdeler. Zoals de naam al doet vermoeden werkt deze alleen voor de MB's.

Wanneer je ook wilt kunnen bellen met een tweede simkaart kun je gebruik gaan maken van een DuoSim. Hiermee heb je 2 simkaarten voor 1 mobiel nummer. Meer informatie hierover vind je op deze pagina
Dankje voor activatie, DuoSim lijkt me echter niet handig omdat je dan moet schakelen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mduits,

Dat klopt.. het heeft zo zijn voor- en nadelen! Heb je de MB-Verdeler ondertussen in je smartwatch? Werkt het een beetje praktisch zonder het bellen? 🙂
Het werkt inderdaad, maar meestal heb ik wifi-bereik, dus vooral handig onderweg op de achtergrond met beperkt datagebruik, daarbij niet erg dat het 3G is.
Overigens heeft Vodafone in USS wel een specifieke dienst voor aanvullende bellen met smartwatch waarbij smartwatch en smartphone goed samenwerken (tegelijkertijd aan staan).
Reputatie 6
Badge +16
Goed om te lezen dat het werkt mduits!

Leuke smartwatch heb je trouwens. Veel plezier ermee. 😉
Kan ik de pincode van een MB-verdeler simkaart wijzigen? Zo ja, hoe?
Hallo,

Ik heb de MB verdeler bundel aangevraagd en inmiddels de simkaart binnen en in mijn ipad 2 geplaatst.
De my t-mobile pagina die automagisch zou moeten verschijnen doet dat echter niet.
Kunnen jullie hierbij helpen? Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +15
@MBer,

Goede vraag! Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat je deze zelf kunt wijzigen. Op deze pagina vind je in ieder geval meer informatie over het wijzigen van de pincode. Je kunt de simkaart hiervoor het beste even in een smartphone doen. Zoals ik al zei durf ik niet met zekerheid te zeggen dat dit werkt omdat het om een data-only simkaart gaat. Zou je het eens willen proberen? Ik ben namelijk benieuwd of het lukt! 🙂

@Nando.Houthoff,

Jammer dat het niet direct lukt! Het kan soms wel een paar minuten duren voor je de juiste pagina te zien krijgt. Mocht dit niet gebeuren zou je dan het 097-nummer van de MB-Verdeler en het 06-nummer waar deze bij hoort naar mij willen sturen in een privébericht? Dan activeer ik hem handmatig voor je. 😃
Reputatie 2
Hoi!

Afgelopen week heb ik mijn abonnement verlengd. Omdat ik sinds enige tijd gebruik maak van de MB-verdeler in mijn iPad, en deze na het selecteren van het abonnement niet in het overzicht vermeld stond, heb ik 'm opnieuw toegevoegd.

Dat was niet zo slim, want vandaag lag er een nieuwe simkaart in de brievenbus en staan er ineens 2 MB-verdelers in mijn overzicht.

Omdat ik verder niets heb aan deze tweede simkaart is mijn vraag even kort als logisch: kan deze nog geannuleerd worden?

Vriendelijke groet,
Marijn

Reageer