Beantwoord

Stel hier je vraag over MB-verdeler!

  • 1 februari 2016
  • 61 reacties
  • 4048 Bekeken


Toon eerste reactie

61 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marijn,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Wel zo fijn als je dan niet een extra MB-verdeler krijgt die je niet nodig hebt 😉 Ik zie inderdaad dat je hebt gekozen voor een extra MB-verdeler en er nu twee hebt. Gelukkig betaal je er niets extra's voor, maar ik heb dit gelijk voor je aangepast naar 1 MB-verdeler. Alle MB-verdelers worden door deze aanpassing deactief, maar ik heb jouw MB-verdeler die je gebruikte weer geactiveerd. Klopt het dat 'ie weer werkt? Mocht je in de toekomst toch nog eens willen verhogen naar 2 MB-verdelers, dan is dat altijd mogelijk. Bewaar daarvoor toch even de tweede simkaart die je hebt ontvangen. Als je binnen zes maanden verhoogt naar 2 MB-verdelers, kun je die oude simkaart nog gebruiken.

Laat je even weten of alles zo weer werkt?
Reputatie 2
Hoi Thalina, dank voor je snelle antwoord! Zo te zien is mijn iPad gewoon weer online, alsof hij nooit is weggeweest 😉 Inderdaad handig om de simkaart even te bewaren, ik hou het in mijn achterhoofd.

Vriendelijke groet,
Marijn
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marijn,

Kijk aan, helemaal mooi dat je er niets van gemerkt hebt! 😉 Je kunt in ieder geval weer lekker internetten op jouw iPad! Veel plezier ermee verder en als ik nog ergens bij kan helpen, trek gerust aan de bel!
Since I have an additional SIM card-which shares the internet MB with the main one. Suppose if I leave the main SIM card in the Netherlands and only take the MB SIM card abroad, can I operate the abroad Internet subscription via the MB sim card? Many thanks!
Hi arctan_coer, welcome to the T-Mobile Community.

You already started a topic on this matter, it's against the rules of this messageboard to place the same message in multiple topics, please keep that in mind for the next time.

You've already received an answer from a fellow customer. If necessary, a T-Mobile Moderator will respond in your own topic, it might take up to 24-48 hours before they respond though, as the main purpose of this messageboard is that customers help each other.
Hi arctan_coer, welcome to the T-Mobile Community.

You already started a topic on this matter, it's against the rules of this messageboard to place the same message in multiple topics, please keep that in mind for the next time.

You've already received an answer from a fellow customer. If necessary, a T-Mobile Moderator will respond in your own topic, it might take up to 24-48 hours before they respond though, as the main purpose of this messageboard is that customers help each other.


Dear Klantexpert,

I am sorry for proposing my question twice. I didn't realize there is a specific topic for my question before I did it at the first time. I won't do it any more. Thanks for reminding me.
Reputatie 7
Badge +20
Hi arctan,

I also provided you with an answer in this topic. 🙂
Werkt de datavrije muziek streaming ook met de tweede simkaart mb-verdeler?
Reputatie 7
Badge +20
Werkt de datavrije muziek streaming ook met de tweede simkaart mb-verdeler?

Ja, Datavrije Muziek werkt ook als je je verbinding of internetbundel deelt met meerdere apparaten via een MB-Verdeler of via hotspot. Veel muziek plezier! 🙂
Hoi, ik heb net een MB-verdeler gesteld, maar lees nu pas dat die niet in een telefoon gebruikt kan worden. Kan ik deze nog annuleren, zodat ik een duo-sim kan aanschaffen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Helaas kun je de bestelling niet annuleren omdat die al onderweg is. Excuses voor het ongemak!

Reageer