Beantwoord

Stop zetten bundels

Hallo
Mijn contract met altijd eu totaal voordeel loopt eind juli af en ik zou dan graag mijn bundels eu bellen en internet europa stop willen zetten. kan ik die uit zetten als mijn contract afloopt? Ik wil mijn contract eigenlijk nog niet verlengen omdat ik iets op mijn werk wil afwachten. Misschien wil ik later die bundels weer activeren maar dat weet ik nog niet.
Mvg koen
icon

Beste antwoord door Amy 30 mei 2016, 13:39

Hey Koen,

Goed dat je deze vraag stelt, ik geef je graag wat meer informatie! 🙂

Jouw abonnement loopt tot 27 juli. Vanaf dat moment kun je inderdaad de Internet Europa bundel uitzetten. Als je hem later weer aan wilt zetten kan dat natuurlijk ook. Als je buiten de contractperiode zit, zit je er niet meer aan vast. Let wel op dat je kortingen vaak komen te vervallen als je contractperiode voorbij is!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Koen,

Goed dat je deze vraag stelt, ik geef je graag wat meer informatie! 🙂

Jouw abonnement loopt tot 27 juli. Vanaf dat moment kun je inderdaad de Internet Europa bundel uitzetten. Als je hem later weer aan wilt zetten kan dat natuurlijk ook. Als je buiten de contractperiode zit, zit je er niet meer aan vast. Let wel op dat je kortingen vaak komen te vervallen als je contractperiode voorbij is!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Reageer