Beantwoord

Stopzetten Unit S bundel

• 24 juli 2020
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Ik kan nergens vinden hoe ik mijn prepaid unit S bundel kan stopzetten.

icon

Beste antwoord door Hajar 24 juli 2020, 14:40

Hi @justjoey 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Je kan een PrePaid bundel niet stopzetten, maar de bundel heeft een vervaldatum. Jouw bundel is tot 28 juli geldig en daarna komt die vanzelf te vervallen. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons vooral weten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @justjoey 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Je kan een PrePaid bundel niet stopzetten, maar de bundel heeft een vervaldatum. Jouw bundel is tot 28 juli geldig en daarna komt die vanzelf te vervallen. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons vooral weten!

Hoi Hajar. Bedankt voor je antwoord. Ergens heb ik gelezen dat de unit S bundel automatisch verlengd wordt tot je hem stopzet. Dit is een bundel van 100 units voor sms belminuten en MB voor €4,95 per maand. 

Hebben we het over dezelfde bundel?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @justjoey 

Jij hebt maandelijks verlengen al uitstaan in My T-Mobile dus in jouw geval wordt de bundel niet verlengd. Mocht je dat in de toekomst wel willen dan kun je dat via My T-Mobile wijzigen. Bij de actieve bundel zie je staan Maandelijks verlengen en je kan dan kiezen voor Ja of Nee. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Ik wens je een mooi weekend toe!

Hoi Hajar. Ik had wel gezien dat je op ja kon klikken maar de nee knop was grijs dus ik nam aan dat die niet geactiveerd kon worden.

Fijn dat je het duidelijk hebt uitgelegd. Was al 2 dagen aan het zoeken hoe ik die bundel moest stopzetten en toen maar via de community.

Ben blij met je. 

Jij ook een fijn zonnig weekend gewenst en nogmaals dank.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hajar 

Heel fijn om te horen dat je blij bent! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons vooral weten!

Reageer