Vraag

(storing) Geen connectie met BlackBerry service

Hey ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

IK weet niet wat ik moet doen. Ik had opgewaardeerd en een blackberry abonnement aangevraagd en er was niks aan de hand. Maar later vervielen opeens mn blackberry services, ik had nog wel internet alleen geen ping etc. Ik heb toen maar nog een keer met 10 euro opgewaardeerd (ik had nog 12 euro btg ongeveer) En toen ik het toen wilde aanvragen kreeg ik een sms'je terug "Het is helaas nog niet mogelijk om deze bundel te kopen, omdat u nog een actieve Blackberry licentie heeft." Maar ik heb net gekeken en ik heb nog maar 12,43 btg :S

Ik weet op het moment iet wat ik er nu precies aan kan doen ;p kan iemand mij helpen?

Alvast vreselijk veel bedankt!

164 reacties

Heel vervelend, heb hetzelfde probleem.
Reputatie 5
@Yuri Santino @nadiya89
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik wil jullie vragen hier te kijken voor alle uitleg en informatie. Mocht je daarna nog vragen hebben dan horen wij het graag.
ik heb het ook de hele dag, maar nu heb ik via tmobile online zo'n bundel gekocht en nu doet tie het wel dus, gewoon online en dan naar bundel type wijzigen en dan blackberry internet kopen dan lukt het wel tenminste bij mij nu wel glukkig
Reputatie 5
@haazenbb

Goed om van je te horen dat het werkt en dat het je is gelukt om de werking hiervan terug te vinden! Super!:)
ik waardeerde altijd op met 10 euro voor ping enz., en stuurde BLACKBERRY naar 4000. al een jaar geloof ik.. maar ik las op de site dat er een nieuwe bundel is dus ik deed INTERNET MAAND naar 4000 voor 10 euro. ik had het opgewaardeerd op 1 september en het was beschikbaar tot 1 oktober, ik had alleen wifi en alleen me whatsap en de gedownloade facebook en  twitter deden het. mijn 10 euro is dus weg voor niks, me ping doet het dus niet. ik heb nu nog steeds soms wifi en dus whatsapp enz. de internet doet het niet. nu vraag ik me af wat ik naar 4000 moet sturen, en moet het dan voor 12,50? INTERNET MAAND of BLACKBERRY naar 4000? graag snel antwoord, wil het zo snel mogelijk halen.

bij me vriendinnen werkte het trouwens niet .. alsjeblieft help me.
Reputatie 7
@aaaa01
Voor BB-services plus internet stuur je een sms met BB INTERNET naar 4000. Kijk op PrePaid Bundels voor een overzicht.
voor 12,50 dus? ik had namelijk die voor 10 euro gedaan.
ik heb net opgewaardeerd met 20 euro, nu moet ik nog een bundel activeren. voor 12,50 was het dus toch want wil het zeker weten?
ik heb net met 20 euro opgewaardeerd, BB internet naar 4000 gestuurd en hij doet het eindelijk weer!!! 
Bij mij doet Juist het internet t wel, alleen mijn apps van fb, twitter en whatsapp het niet. Beetje raar, kan iemand me helpen?
kan iemand mij helpen? ik heb een bb curve 8520, en heb deze maand met 15euro opgewaardeerd. gisteren is mijn internet & bb services verlopen, dus eb ik vandaag BLACKBERRY naar 4000 gesmst. dit heeft tot nu toe altyd gewerkt, maar als ik nu BLACKBERRY naar 4000 sms krijg ik een smsje erug waarin staat:op dit moment is het niet mogelijk om een nieuwe bundel te kopen, je vorige aanvraag is helaas nog niet verwerkt. Wat moet ik hier nu meedoen?  ik heb ook al eenbatery-pull gedaan maar die hielp niet.
Reputatie 5
@aaaa01

Goed om van je te horen dat het is gelukt. Je kunt hier informatie vinden over het activeren van de BlackBerry Bundel.

@Dana--

Je hebt op dit moment geen BlackBerry Bundel actief staan waardoor helaas niet alles zal werken. Zodra je de BlackBerry Bundel weer hebt geactiveerd kun je overal weer gebruik van maken.

@pleunfijneman

Je hebt op al een BlackBerry Bundel en het is niet mogelijk om deze 2 keer of dubbel te activeren in dezelfde periode. De Blackberry Bundel op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd loopt af op 5 november. Daarna kun je de bundel weer opnieuw activeren. Mocht je ergens geen gebruik van kunnen maken laat het dat even weten zodat ik voor je kan kijken wat de reden is.
Ik tracht Blackberry Service op te waarderen. Er wordt aangegeven dat ik daarvoor niet genoeg beltegoed heb, maar dat staat er wel op (meer dan 2,50). Aan-uitzetten, batterij eruit, helpt niet.
Reputatie 6
@sanrak96

Op welke manier probeer je de bundel te activeren?
Hi, I am using blackberry prepaid plan from t-mobile. My device is Blackberry 9780. Since yesterday afternoon (about 5 pm), I have not bootable leg to receive or send blackberry message from or to anyone. I tried to remove the batery and put it back again but the situation was still the same. Further More, I have not gotten internet connection anymore since this morning. It is quite strange for me since my credit is still more than 13 euros and my last top up is 1 October 2012. Do you know what has happening leg? Any suggestions are welcome. T-me
Ik heb gisteren “BLACKBERRY” naar 4000 gestuurd maar kan nog steeds niet pingen.
Ik heb vandaag ook “BB INTERNET” naar 4000 gestuurd en kreeg hierna het volgende bericht: “het is helaas niet mogelijk om deze bundel te kopen, omdat u nog een actieve Blackberry licentie heeft”
Ik heb ongeveer 17 euro beltegoed
kan iemand voor mij controleren wat het probleem is?
ik heb problemen met mij blackberry.

me internet doet t niet zo goed, en me whatsapp & ping & facebook & twitter doet t ook niet.
ga je naar de telefoon winkel moet je beltegoed erop zetten heb ik er haast 30 euro opstaan, & doet t nog niet. 
en de winkels zeggen ze : ze kunnen me niet helpen.

maar wel telefoons verkopen! 

ik wordt hier niet goed van, ben dr helemaal klaar mee. mooie service's heeft t-mobile. :mad:
Begin deze maand heb ik mijn BlackBerry opgewaardeerd en toen had ik tot 10 Oktober gewoon normaal wat ik altijd heb, Whatsapp, internet, ping. Opeens doet mijn internet het niet, heb mijn batterij er al meerdere keren uitgehaald en heb zelfs nog een keer opgewaardeerd. Maar nog steeds doet mijn internet het niet. Als ik internet opstart, krijg ik 'Kan geen verbinding maken met internet. Probeer het later opnieuw.' Wat moet ik er nu aan doen? Want ik betaal niet voor niets.
ik heb de hele dag geen internet,ik heb woensdag opgewaardeerd en zou tot 9 november kunnen internetten en whats appen,nou mooi niet dus,kan al na 3 dagen dus niet meer,en ik kan jullie ook  niet bellen, echt raar hoor, komt er nog een oplossing?
iik kan niet meer pingen . als ik iets stuur krijg ik een kruisje. wat is dit joh ik bel ook naar jullie maar sta een half uur in de wacht en nog steeds krijg ik niemand te pakken. oplossing???!
ja is toch niet normaal,ik kan al de hele dag niks,en ik krijg ze gewoon niet te pakken..
Vind het een beetje raar, want we betalen er wel voor en krijgen gewoon geen internet niks.
Ik heb precies het zelfde 
ik heb het zelfde probleem, begin van de maand is er wel 10 euro afgegaan maar sinds gister doet mijn internet het niet meer. gisteravond kreeg ik een sms van t-mobile dat ik blackberry licentie moest aanschaffen voor 2,50 door blackberry naar 4000 te smsen dit heb ik ook gedaan en 2,50 beltegoed is er ook af maar heb nog steeds geen internet terwijl er staat dat blackberry internetbundel wel actief  is
Als het niet opgelost is binnen deze maand wil ik gewoon mijn 20 euro terug, want ik betaal voor mijn internet en ik ga niet zomaar ff 20 euro weggooien.

Reageer