Vraag

(storing) Geen connectie met BlackBerry service

Toon eerste reactie

164 reacties

Heb nu al zo'n 5x die batterij er uit gehad maar nog steeds geen resultaat. Krijg ook geen melding van herinneringen in mijn agenda. Altijd gedoe met dat activeren, kan nooit eens soepel verlopen!
Reputatie 7
@iedereen

Nogmaals onze excuses voor het feit dat niet bij iedereen het BlackBerry internet account correct is geactiveerd. Wanneer je een actieve BIS bundel hebt en je kunt nog niet pingen en of whatsappen wil je dan het wifi netwerk uitschakelen en daarna een battery-pull uitvoeren. Wanneer het na deze reset nog niet werkt wil je dit dan hier aangeven op het Forum zodat wij het verder kunnen onderzoeken.
@HenkTM
Na het opvolgen van uw laatst genoemde instructies zijn de problemen nog steeds niet opgelost bij mijn blackberry.
Het duurt ondertussen al zes dagen dat mijn internet en ping het niet doen!!
Wanneer komt u met de juiste oplossing?
Reputatie 6
@nickless

Welkom hier op het Forum 🙂

Ik heb dit voor je geactiveerd, wil je een battery-pull doen? hierna kun je gebruik maken van de BIS services 🙂

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/nickless-265507/"

Welkom hier op het Forum 🙂

Ik heb dit voor je geactiveerd, wil je een battery-pull doen? hierna kun je gebruik maken van de BIS services 🙂

Bedankt voor uw snelle reactie. Zonder dat ik een battery-pull heb uitgevoerd, werkt alles weer!
Hartelijk dank.
Helaas heb ik ook geen ping en internet. Wel sms verstuurd. Maar het werkt nog steeds niet. Alle adviezen opgevolgd maar helaas. Hoe gaat alle weer functioneren?
Alles opgevolgd internet werkt maar kan niet pingen. Bedankt alvast voor het checken.
Gister had ik nog wat beltegoed, ik dacht van oké maakt niets uit ik ging op internet tot mijn bundel afgelopen was. (was wel geld vanaf gegaan) Maar oké, nu heb ik zojuist opgewaardeert en ik sms BLACKBERRY  naar 4000 en krijg ik wéér dit smsje: ''Het is helaas niet mogelijk deze bundel te kopen, omdat u een actieve blackberry licentie heeft.''

Dit kan nu dus echt niet want gister had ik nog een sms gekregen met: Uw internetbundel is nu afgelopen bla bla. Ik snap er dus echt niks van
Trouwens, laat maar ik denk dat ik het antwoord al heb.
Heb opgewaardeerd maar geen ping en twitter en facebook! Wat nu?
Hallo,

Ik heb mijn BB gereset (battery-pull), internet via t-mobile en wifi werken wel maar op beide werken facebook, msn, whatsapp enz.. niet.
Wie o wie kan mij helpen???

Alvast bedankt
Ik heb een Blackberry Prepaid bundel met onbeperkt internet voor 12,50 euro per maand. De eerste half jaar ging het goed, ik had een maand lang onbeperkt internet. De laatste 2 maanden houdt mijn internet op bij het begin van de maand. Rond 21 oktober had ik beltegoed gehaald en hiermee mijn bundel geactiveerd voor een maand, dus tot 21 november (zoals normaal). Maar 1 november kon ik opeens niet meer op internet en staat er telkens dat ik geen beltegoed heb om gebruik te maken van internet. Dit had ik de vorige maand ook en ik vind het erg irritant dat ik 12,50 euro betaal voor niet eens 2 weken... Ik snap niet waarom het eerst wel voor een maand geldig was en nu niet meer?? Als ik niet word geholpen, wil ik mijn geld terug of ik zal maatregelen nemen. 

Ik hoop dat ik antwoord krijg, want hier word ik niet goed van...
ik wacht op antwoord
Reputatie 6
@All

Mijn excuses voor de late reactie! De storingen rondom BlackBerry zijn inmiddels allemaal verholpen. Graag hoor ik van jullie of je nog steeds problemen ervaart?

Reageer