Vraag

[storing] T-Mobile Family-leden of bundel aanpassen is niet mogelijk

• 2 september 2012
  • 52 reacties
  • 2330 Bekeken

Sinds deze week is mijn abbo overgezet van flex met family naar smart met family, maar kan nergens mijn family instellen.
Gaarne reactie

m.vr.gr.

52 reacties

Ik heb hier al bijna een week last van, storing zeggen ze nadat ik tig keer heb moeten bellen, maar oplost wordt het maar niet
Reputatie 2
Nou lekker dan!
MIjn abonnement is per gisteren verlengd en kan ook mijn family niet meer instellen. Sturen ze om zeven uur een sms dat je je family zou hebben stopgezet en om half zes ging de helpdesk dicht. NIemand te bereiken hele weekend!

Nu lees ik dat Linnie1981 er al een week last van heeft en dat het niet wordt opgelost.
Is toch niet geloven dit he?

Waar blijft het met de service?

Ik begin spijt te krijgen dat ik mijn abonnement heb verlengd!
Ik heb echt spijt!!! Ze blijven zeggen storing maar na een week vind ik het niet meer normaal. Ik moet keer op keer bellen en telkens het zelfde antwoord maar oplossen ho maar. Ik heb 2 family leden die prepaid zijn en al beltegoedkaarten hebben moeten kopen om te kunnen sms'en en die smsjes zijn best duur. Hele slechte service op het moment en vorig jaar ook problemen gehad maar binnen 2 dagen opgelost en nu al bijna een week
Ik heb ditzelfde probleem, vandaag is mijn abonnement omgezet, de oude family is opgeheven, maar kan nergens mijn nieuwe family beheren. Klopt het dat er een storing is of kan dit wel opgelost worden? Erg vervelend, zeker omdat ik in mijn nieuwe abonnement veel minder belminuten heb genomen, juist vanwege de family! Op deze manier ben ik er zo doorheen. Ik wil ook best bellen met de klantenservice als het probleem dan opgelost kan worden, maar als ik dat hier zo lees heeft dat weinig zin, weet iemand of dat wel helpt?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Reputatie 2
Het is geen storing!
Als je vriendelijk blijft schepen ze je af met de melding storing, we sturen een mail naar de betreffende afdeling en we weten niet hoe lang het duurt.
Maar als je uit je stekker gaat, kan het ineens wel!
Dus dit is GEEN storing maar gewoon slechte service en mensen op kosten jagen!
Bij doet tie het gelukkig weer!!! Maar ga hier zeker nog achteraan, maar eerst op me factuur wachten, dat zal nog wel wat gaan worden. Ik denk ook dat het geen storing is geweest, want een medewerkster versprak haar en zei vrijdag de case staat er voor maandag in, terwijl ik toen al een aantal dagen bezig was. Hoop dat het bij jou ook vandaag word opgelost
Bedankt voor jullie reacties, heb nog niks gehoord verder en het werkt nog steeds niet. Ook klopt volgens mij het aantal resterende belminuten tot de volgende bundel niet. Echt irritant dat verlengen van je abonnement: niks werkt meer en je bent ook nog eens al je opgebouwde belminuten kwijt. Maar ja, hopelijk wordt vandaag het probleem met de family in ieder geval opgelost.
Ja mijn contract is ook sinds gisteren verlengt kan ook helemaal niks net de tmobile family! Wordt hier ziek van
Ja ik vind het ook belachelijk, de oude family wordt gewoon opgeheven en vervolgens kun je de nieuwe niet beheren! Heb ook nog helemaal geen reactie gehad van T-mobile via het forum. Ook maar via twitter geprobeerd en gistermiddag eindelijk een erg nuttige reactie:

"Ik zie dat Friends&Fam niet correct in het vernieuwde contract is gekomen. Ik laat dit uitzoeken"

Nou ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.......
 hallo

mijn vriend zijn abbo is 4 seotember verlopen en hij had een week daarvoor een iphone gekocht met daar bij een sim kaart maar wel het zelfde nummer gehouden
nu ben ik van t mobile family en friends verwijderd omdat het abbo 4 sept afgelopen was 
nu willen wij mij weer toevoegen aan die nieuwe abbo  alleen hij werkt niet we krijgen het maar niet voor elkaar
kan iemand ons helpen?

mvg claudia 
Ja ik vind het ook belachelijk, de oude family wordt gewoon opgeheven en vervolgens kun je de nieuwe niet beheren! Heb ook nog helemaal geen reactie gehad van T-mobile via het forum. Ook maar via twitter geprobeerd en gistermiddag eindelijk een erg nuttige reactie:

"Ik zie dat Friends&Fam niet correct in het vernieuwde contract is gekomen. Ik laat dit uitzoeken"

Nou ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.......

Het werkt nu gelukkig weer bij mij, fijn!
Mijn abonnement is 6 september overgegaan van een relax naar een ismart abo. Alle familyleden, behalve ik, kregen een sms dat door mij de family is opgeheven. Nu wil ik kijken of we er allemaal wel instaan, maar kan er niet inkomen. Het staat wel in de info over mijn abo en voordeelbundels aangekruist. Maar verder kan ik er nietrs mee, dus ook de prepaids van de kinderen niet opwaarderen.

Kan iemand me hiermee helpen?

BVD, Miranda
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem! Heb al 3x met de klantenservice aan de lijn gehangen en al 3 keer beloven ze me dat ze me een terug koppeling zouden geven over het hoe en wat, want schijnbaar kunnen ook zij het probleem niet vinden!

Ze vertelde ook dat ze een herberekening zullen maken en dat ze, uiteindelijk, alle kosten die je hebt gemaakt met de nr´s die in je family staan/stonden zullen 'vergoeden'. Heb er alleen weinig vertrouwen in aangezien de gemaakte afspraken over de terugkoppeling ook niet nagekomen worden!

Word er een beetje moedeloos van!
Waar kan ik telefoonnummers toevoegen voor het Family pakket? Alvast bedankt!
Reputatie 5
Hoi, als je bent ingelogd op my t-mobile zie je bij het vakje met je abonnement de family bundel staan. Als je die aanklikt kom je op de pagina waar je de nummers kunt invullen.
Reputatie 5
Waar gaat het mis? Krijg je een misschien een foutmelding te zien?
Hoi, als je bent ingelogd op my t-mobile zie je bij het vakje met je abonnement de family bundel staan. Als je die aanklikt kom je op de pagina waar je de nummers kunt invullen.

Hii, erg bedankt voor je reactie 🙂 Maar het family pakket staat bij mij niet onder 'Mijn abbonement'. Pas als ik klik om mijn abbonement te wijzigen staat het in mijn lijst. Maar dan kan ik ook alleen maar klikken op 'Meer informatie'. En dat is niets meer dan alleen informatie.

Help me please! ^^
Nog geen reactie gekregen van Tmobile. Ik ga morgen maar bellen. Mijn kids hebben alle 3 een prepaid toestel en kunnen papa en mama niet meer bellen! Dus ik moet ze nu beltegoed geven zodat ze kunnen bellen als er iets is. Dat is een beetje dubbelop als ik ook voor de familybundel betaal! Normaal gesproken krijgen de jongste twee namelijk bijna nooit beltegoed, ze kunnen ons immers altijd bellen en sms-en en internetten kunnen ze thuis op de wifi.

Ik ben heel benieuwd hoe en wanneer dit opgelost gaat worden! Het forum staat vol met dit soort vragen over het family bellen...
Dat was ik dus, mierhuyg, nog ingelogd op mijn mans account.
Reputatie 5
Dat is raar want bij mij staat het er wel. Ik heb deze bundel wel al heel lang. Wanneer heb jij de bundel aangezet?
Dat is raar want bij mij staat het er wel. Ik heb deze bundel wel al heel lang. Wanneer heb jij de bundel aangezet?

Ik had de bundel eerder al een jaar lang gehad. Maar ik heb vorige week een nieuwe abonnement aangeschaft incl. de family bundel. Sindsdien heb ik dit probleem.
Heb het zelfde probleem dus . Mij is verteld voor het weekend dat er een storing is en dat ze hopen het uiterlijk dinsdag verholpen te hebben. We zouden een sms'jes krijgen als het verholpen was. Mij kids moeten nu ook steeds zorgen dat ze bestelgoed hebben om me te bekijken normaal is dat met dat paket geen probleem. Hoop dat alles snel weer werkt baal er erg van
Reputatie 5
Als je even in het family gedeelte op het forum kijkt hebben meer mensen die pas de bundel hebben aangezet dit probleem. Is dus een storing 😞
Ik kan nog steeds niet bij me instellingen van het fampaket . Sinds woensdag heb verschillende keren gebeld nu ook. Maar veder dan dat er e soring is komen ze niet . Ook niet wanneer het is opgelost. Heb best begrip maar naar 2 jaar ouder problemen is het nu toch minder leuk aan het worden kan iemand dit eens gaan oplossen . Heb het al 2 jaar gehad dus weer echt wel hoe het werkt . Kan gewoon niet bij me instellingen komen .
@all

Er was inderdaad een storing waardoor het niet mogelijk was om T-Mobile Family-leden toe te voegen na een vernieuwing. Inmiddels is deze storing opgelost en als het goed is kan iedereen weer leden toevoegen. Onze excuses voor het ongemak.:( Mocht je nog steeds geen leden kunnen toevoegen dan kun je dit aangeven en dan kijk ik het voor je na.

Na voor de zoveelste keer gebeld te hebben kreeg ik vanochtend om 11.50 een sms van T-mobile. Beste klant, het probleem met Family en Friends is nog steeds niet opgelost, zodra er meer bekend is brengen we u op de hoogte. Hoezo opgelost ???????????????????????? Op mijn inlogpagina is de Family en Friends button nog steeds niet te zien.

Reageer