Beantwoord

Streamen muziek met welke snelheid?

• 14 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 246 Bekeken

Wat is de bandbreedte/kwaliteit waarmee wordt gestreamd? Is dat bijvoorbeeld 300 Kbit/s als dat in je spotify abonnement daarvoor toereikend is?

Op wat voor termijn kunnen nog niet aangemelde diensten zoals xBoxMusic/Groove worden verwacht?
icon

Beste antwoord door Issam 15 oktober 2016, 16:07

Hoi hoi Rob,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het T-Mobile Forum!

Een terechte vraag. Je kan vanaf de 6GB bundel onbeperkt muziek luisteren. Heb je jouw normale internet bundel nog niet helemaal verbruikt dan luister je muziek met de maximale snelheid (120 Mbps). Heb je echter geen MB's meer over dan wordt je snelheid aangepast naar 384 Kbps. Dit heeft verder geen invloed op de kwaliteit, want je kan met deze snelheid nog steeds naar muziek luisteren met een goede kwaliteit.

We willen graag zo veel mogelijk diensten hieraan toevoegen. We moedigen je daarom ook aan om dit bij ons aan te geven. Laat ons weten bij welke muziek diensten jij vindt dat je er datavrij gebruik van kan maken. Dit kan op onze website. We houden dit constant in de gaten en als we merken dat er veel vraag is naar een bepaalde dienst, dan gaan we met ze in overleg om uiteindelijk ook voor die specifieke dienst data vrij muziek in te schakelen.

Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord Rob, heb je aanvullende vragen of verzoeken? Laat het ons weten, want we helpen je graag verder. 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Rob,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het T-Mobile Forum!

Een terechte vraag. Je kan vanaf de 6GB bundel onbeperkt muziek luisteren. Heb je jouw normale internet bundel nog niet helemaal verbruikt dan luister je muziek met de maximale snelheid (120 Mbps). Heb je echter geen MB's meer over dan wordt je snelheid aangepast naar 384 Kbps. Dit heeft verder geen invloed op de kwaliteit, want je kan met deze snelheid nog steeds naar muziek luisteren met een goede kwaliteit.

We willen graag zo veel mogelijk diensten hieraan toevoegen. We moedigen je daarom ook aan om dit bij ons aan te geven. Laat ons weten bij welke muziek diensten jij vindt dat je er datavrij gebruik van kan maken. Dit kan op onze website. We houden dit constant in de gaten en als we merken dat er veel vraag is naar een bepaalde dienst, dan gaan we met ze in overleg om uiteindelijk ook voor die specifieke dienst data vrij muziek in te schakelen.

Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord Rob, heb je aanvullende vragen of verzoeken? Laat het ons weten, want we helpen je graag verder. 😉
De URL die ik via SMS op mijn telefoon van je kreeg, gaf als resultaat dat "de pagina niet kon worden gevonden" (en of ik naar de homepage wilde). Bedankt voor je antwoord. Ik leid eruit af dat jullie de streamsnelheid van de muziekprovider onverkort doorgeven. Ik had ergens ook nog een vraag over wanneer eventueel xBox Music/Groove aangeboden zou worden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rob,

Dat is inderdaad niet handig! Ik heb de link nog even gecontroleerd die mijn collega Issam heeft gestuurd en ik kan 'm wel openen. Welke browser gebruik je? Lukt het wel via een andere browser?

Je kunt altijd met goede kwaliteit muziek blijven luisteren, ook als je buiten je bundel bent. In dit topic vind je alle muziekdiensten die al zijn toegevoegd aan Datavrije Muziek of waar we mee bezig zijn om te kijken of we deze kunnen toevoegen. Als je ideeën hebt voor diensten die er nog niet tussenstaan, kun je die doorgeven via het topic of via deze pagina.

Veel plezier met Datavrije Muziek! 🙂 En als je nog vragen hebt, let me know!
Hoi Thalina,
Ik klik gewoon op het smsje op de telefoon en krijg dan een lege T-Mobile pagina met jullie logo en direct daaronder in een zwarte balk "Deze pagina is niet beschikbaar" en daarachter in blauwe letters: "Ga naar de homepage". Mijn browser werkt prima want ik zit dan dus gewoon op jullie site. Als ik links naast jullie logo "Menu" aanklik krijg ik ook opties (Aanmelden, blogoverzicht, forumoverzicht/stel je vraag etc).

Dank je voor het plezier met de datavrije muziek, maar mijn hernieuwde vraag is, wanneer ondersteunen jullie xBox Music/Groove?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Rob,

Sorry dat we je niet van een concreet antwoord kunnen voorzien. Het is bij ons namelijk niet bekend wanneer deze diensten ook ondersteund worden. We adviseren je wel om via deze pagina bij ons aan te kaarten dat je er gebruik van wilt maken. Zo weten we waar vraag naar is en kunnen wij er mee aan de slag. Zoals ik in mijn eerste reactie aangaf bestaat het toevoegen van een nieuwe muziekdienst uit verschillende stappen. In deze stappen zijn we gedeeltelijk ook afhankelijk van de dienst zelf, hierdoor kunnen wij hier geen uitspraken over doen.

Erg vreemd dat je de pagina niet werkend krijgt. Werkt het ook niet als je de link kopieert en plakt in je adresbalk? Zou je de cookies van je browser op je telefoon willen verwijderen? Als je aangeeft welk toestel je gebruikt dan kunnen we je hierbij hepen.

Alvast bedankt voor je reactie.

Reageer