Beantwoord

Systeem van T-mobile door de war?

  • 26 juni 2015
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

5 dagen geleden kreeg ik nieuw tegoed (waarvan ik eigenlijk 300 belminuten zou krijgen). Dus ik heb zitten bellen en de minuten die opraakte die telde ik mee. 60 plus 60 uiteindelijk 140 minuten verder, Ik open de Mijn T-mobile app om te kijken hoeveel minuten ik nog heb. 0. Ik kijk nog eens goed. Ja. Er staat nul. Dus ik pas mijn bundel van 300 belminuten aan naar onbeperkt. De volgende dag wilde ik kijken of ik nu eindelijk onbeperkt bellen had. Ja, ik was blij want ik had mn bundel eindelijk, maar tot mijn verbazing zag ik dat alle nummers die ik had gebeld ineens kosten met zich mee hadden genomen en heb ik nu €68 overige kosten.. Hoe kan dit? Kan ik hier wat aan doen? Ik wil zo snel mogelijk antwoord alstublieft.

Hoe is 't mogelijk binnen 5 dagen, terwijl ik maar 3/4 keer gebeld heb 300 belminuten op te krijgen en dan nog een hele lijst met nummers in rekening te brengen wat lijdt tot die €68 euro...?

Toen ik voor t eerst op Mijn T-mobile keek stond er €0 overige kosten):@
icon

Beste antwoord door Amy T-Mobile 29 juni 2015, 13:48

Hi Gokcengokcen

Sorry voor de late reactie, het is momenteel erg druk. Ik heb je situatie bekeken en ik heb gezien wat er gebeurt is.

Je hebt op 21 juni je nieuwe belbundel gekregen. Zoals je aangeeft heb je toen veel gebeld en vervolgens op 26 juni je bundel aangepast naar Bellen Onbeperkt. Op dat moment wordt er een herberekening gemaakt over de periode van 21 juni - 26 juni. Je krijgt voor die aantal dagen niet je volledige bundel, van 300 minuten, maar een gedeelte naar verhouding daarvan. Je had voor die periode dus eigenlijk maar ongeveer 50 minuten te besteden. Je hebt veel meer dan dat gebeld waardoor er kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Een uitgebreide uitleg over situaties zoals deze vind je terug op deze pagina. 🙂 Ik heb je nog een privébericht gestuurd met wat meer informatie over jouw situatie.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoe kan dit? Kan ik hier wat aan doen? Ik wil zo snel mogelijk antwoord alstublieft.

Hoi Gokcengokcen.

Waarom denk je dat je geen antwoord krijgt? Denk je echt dat er 4 topics nodig zijn?
https://forum.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/krijg-antwoord-256407
**********
https://forum.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/drama-systeem-t-mobile-256405
***********
https://forum.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/drama-systeem-t-mobile-256405
***********
https://forum.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/overige-kosten-256404

1 Topic is genoeg, meerdere zijn niet nodig of gewenst.
Namens T-Mobile reageert een moderator ongeveer 24/48 uur na het starten van een topic, wanneer klanten onderling er niet uit komen.
Als klant hebben anderen en ik geen inzage in jouw gegevens, een moderator wel.
Dit is een klantenforum en niet een roept-u-maar-kermisattractie.🆒
Hoi Gokcengokcen,

Er kunnen twee dingen gebeurd zijn:
1. Je hebt per ongeluk met je telefoon gebeld (is weinig aan te doen, eigen verantwoordelijkheid)
2. Er is iets fout gegaan in het systeem (ik adviseer dan om even te bellen naar de Klantenservice, daar zitten kundige mensen, die pakken meteen al jouw gegevens erbij en kunnen zien wat er precies gebeurd is)
Oei, jaa geen idee. Vind helemaal niet kunnen wat me wordt aangedaan..

Hoe kan dit? Kan ik hier wat aan doen? Ik wil zo snel mogelijk antwoord alstublieft.

Hoi Gokcengokcen.

Waarom denk je dat je geen antwoord krijgt? Denk je echt dat er 4 topics nodig zijn?
https://forum.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/krijg-antwoord-256407
**********
https://forum.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/drama-systeem-t-mobile-256405
***********
https://forum.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/drama-systeem-t-mobile-256405
***********
https://forum.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/overige-kosten-256404

Namens T-Mobile reageert een moderator ongeveer 24/48 uur na het starten van een topic.
Wanneer klanten onderling er niet uit komen.
Dit is een klantenforum en niet een roept-u-maar-kermisattractie.🆒
Reputatie 4
Badge +5
Oei, jaa geen idee. Vind helemaal niet kunnen wat me wordt aangedaan..

Nou Gokcengokcen.

Dan kan ik je hopelijk geruststellen. Ik zou eens een keer wat groene thee drinken (niet teveel in 1 keer), dat werkt ook rustgevend.
En zoals gezegd dit is een klantenforum 1e reactie krijg je van klanten en als bonus ook nog eens hulp vanuit verschillende hoeken. Ben jij een bofbips ! 😃 (Ooit ergens gelezen)
Feit is wel en mijn forumgenoot verwoordt het al.. het netwerk registreert wat je telefoon (en sim) verbruikt.

zoals gezegd komen wij klanten er niet uit komt de moderator in actie (24/48 uur) en niet binnen 2 uur.
Aan raad en win...prijs je rijk heb jij niks. Zou ik voor elke goede gedachte beloont worden dan lagen er een hoop kluiven voor mijn hok, pfff dat wil je niet weten.:D:D

Nog een prettige avond gewenst en relax, take it easy.
Frutjuh.
Nog steeds geen reactie
Reputatie 7
Badge +15
Hi Gokcengokcen

Sorry voor de late reactie, het is momenteel erg druk. Ik heb je situatie bekeken en ik heb gezien wat er gebeurt is.

Je hebt op 21 juni je nieuwe belbundel gekregen. Zoals je aangeeft heb je toen veel gebeld en vervolgens op 26 juni je bundel aangepast naar Bellen Onbeperkt. Op dat moment wordt er een herberekening gemaakt over de periode van 21 juni - 26 juni. Je krijgt voor die aantal dagen niet je volledige bundel, van 300 minuten, maar een gedeelte naar verhouding daarvan. Je had voor die periode dus eigenlijk maar ongeveer 50 minuten te besteden. Je hebt veel meer dan dat gebeld waardoor er kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Een uitgebreide uitleg over situaties zoals deze vind je terug op deze pagina. 🙂 Ik heb je nog een privébericht gestuurd met wat meer informatie over jouw situatie.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer