T-Mo Family extra kosten

• 24 maart 2011
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Reputatie 2
Sinds 27-12-10 heb ik mijn abo verlengt met een i150 met family. Eerst rekende T-Mobile de nieuwe prijs van family van 15,- ipv 10,-. Dat hebben ze toen rechtgezet.<p>Maar sinds januari worden mijn gesprekken naar family nummers gewoon berekend waardoor ik nu al 2 maanden hoge rekeningen heb.</p><p>Op 23-02-11 is er een case aangemaakt in het systeem, deze is 2 keer een week verschoven. uiteindelijk hebben ze de case gesloten zonder er iets mee te doen. na tientallen telefoontjes naar ks en incasso is er eindelijk iemand geweest die de case opnieuw heeft ingeschoten, en is er iemand geweest die alvast een creditnota aanmaakte zodat ik, na 3 weken, eindelijk mijn rekening kon betalen.</p><p>Maar, gister heb ik mijn nieuwe factuur gekregen, en wederom hetzelfde probleem. net Klantenservice weer gebeld, en ja hoor...ze kan me pas iets vertellen over het probleem op 4 april. crediteren kan ze ook neit eerder. ik moet maar gewoon wachten...</p><p>even serieus : dit probleem ben ik nu al mee bezig vanaf 23-02. na een maand is er nog steeds niets veranderd, maar worden er wel gesprekken berekend. ik heb gewoon nog minuten over, maar nee die zijn gewoon allemaal verdwenen....</p><p>smsjes gaan wel uit de family bundel... dus nee het ligt niet aan de members......</p><p>zucht. Volgens mij kan ik beter service boven prijs gaan kiezen en overstappen naar KPN en Vodafone... want ik word hier zeker weten wel moe van!!!!!<br></p>

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
het isbekend dat het nog al in het begin door mekaar loop of dat sommige niet zijn opgegeven in de familie als alles eenmaal klop is het ideaal dus niet opgeven daanFouad
Reputatie 2
het isbekend dat het nog al in het begin door mekaar loop of dat sommige niet zijn opgegeven in de familie als alles eenmaal klop is het ideaal dus niet opgeven daanFouad

Maar ik heb dit al bijna 2 jaar... Nog nooit problemen gehad met tmobile.... Maar d manier waarop ze me te woord staan, geen afspraken nakomen en me nog steeds hoge rekeningen durven te sturen, vind k onacceptabel. En als klap op d vuurpijl, als k niet betaal... Sturen ze t naar incasso en sluiten ze me af ..... Dat kan gewoon niet....

Ik dacht ook dat ze via internet misschien wel gingen reageren.... Maar helaas....
Reputatie 5
@Daanfouad
Een reactie over je T-Mobile Family is geplaatst in het Forum bij Abonnemeneten > T-Mobile Family > Vraag: Problemen met familyabonnement + i150.